Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan dat stuk uit de gids nergens online vinden, maar hier is vast ook wel meer info te vinden: http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=...mma&progid=146
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Ik heb inmiddels 7 afleveringen gezien op Canvas en vind het best leuk. Om de serie te volgen moet je wel enigszins geïnteresseerd zijn in de Romeinse geschiedenis, anders is er naar mijn idee weinig aan.
De makers hebben veel rekening gehouden met de belevingswereld van die tijd. Ze hebben getracht het dagelijkse leven van het oude Rome zo goed mogelijk na te bootsen. Sex was destijds geen taboe zoals nu en tegen geweld keek men heel anders aan dan tegenwoordig. Als gevolg daarvan zit er inderdaad veel seks en geweld in, wat ik om bovengenoemde reden geen probleem vind. Citaat:
Toegegeven: voor mensen die alleen de meest hoogstaande dramaseries willen volgen is Rome wellicht niet de beste keuze, maar voor mensen die de Romeinse geschiedenis wel interessant vinden is het echt een aanrader. (Rome is overigens wel genomineerd voor een Golden Globe voor beste dramaserie.) |
![]() |
||
Citaat:
Denk dat het me wel duidelijk is waarom het op sbs6 word uitgezonden. ![]() ------- Het kwam op mij over als een goedkope serie die door middel van seks kijkers probeerd te lokken. Maar ik kan het ook mis hebben (ik heb er ook maar een stukje van gezien). Ik geef het op 1 januari nog wel een kans.... Ik hou in het algemeen wel van historische films. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik vind het wel een mooie serie tot nu toe. Geschiedenis is altijd interessant ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het tot nu toe erg gaaf, maar als sbs het deels heeft ingekort, dan zoek ik nog wel even naar de volledige afleveringen.
||
Citaat:
Van censuur bij SBS 6 nog niks gemerkt trouwens, voor zover ik kan zien was het ding gelijk aan de BBC en internet versies.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
In Engeland en België schijnen ze zelfs nog meer weggehaald te hebben.. het artikel: Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Rome Calae | 2 | 04-05-2007 12:55 | |