Oud 04-01-2006, 15:13
Odin
Odin is offline
Als ik op pagina 1 bezig ben met tekstverwerken en er staat al wat tekst op pagina 2, gaat deze tekst naar beneden. Kan ik de tekst pagina 2 ook "vastzetten" totdat ik daar gekomen ben met typen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2006, 15:35
Verwijderd
Als je tekst op pagina 2 wilt hebben terwijl pagina 1 nog niet vol is, dan moet je control+enter eens proberen aan het einde van de tekst op pagina 1. Dat werkt wel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 15:44
Odin
Odin is offline
Ctrl+Enter werkt.

Ik enterde eerst gewoon naar de volgende pagina, maar dan kreeg je wat ik hierboven beschreef.

danku
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 16:29
Verwijderd
Geen dank.
Het zijn de simpele dingen waar je in je eentje niet achter komt
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 20:23
Wammus
Wammus is offline
Nu er toch een topic is met een simpele vraag over Word denk ik dat die van mij er ook wel in kan.

Weet iemand toevalig hoe ik de lettergrootte aan kan passen met het toetsenbord?
Oud 04-01-2006, 20:47
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
wammus schreef op 04-01-2006 @ 21:23 :
Nu er toch een topic is met een simpele vraag over Word denk ik dat die van mij er ook wel in kan.

Weet iemand toevalig hoe ik de lettergrootte aan kan passen met het toetsenbord?
Ctrl+[ == kleiner maken (1 pt)
Ctrl+] == groter maken (1 pt)

Oud 04-01-2006, 21:06
Verwijderd
Of met muis + toetsenbord: control en scrollen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 16:37
Odin
Odin is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 04-01-2006 @ 17:29 :
Geen dank.
Het zijn de simpele dingen waar je in je eentje niet achter komt
Ik had inderdaad geen zin om een handleiding van 3 cm dik door te werken.

Nog een vraag:

Als ik een figuur als "achter tekst" instel en ik zet de figuur ook achter een tekst, dan verdwijnt het figuur, behalve het stuk wat niet achter tekst staat. Hoe verander ik dit?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 16:48
Verwijderd
Ik snap je niet...?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 17:29
Odin
Odin is offline
Even een snel voorbeeldje gemaakt.

Ik wil dus dat je de afbeelding kan zien achter de tekst en niet dat de afbeelding dus half verdwijnt
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 17:52
dafelix
dafelix is offline
je kan 'm als watermerk instellen, al weet ik nietmeer hoe dat ging uit m'n bolletje
Oud 05-01-2006, 19:12
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Het lijkt mij dat je dan in een tekstvak aan het typen bent. Als je in een tekstvak typt, dan moet je bij de eigenschappen van het tekstvak de achtergrond instellen op "Geen achtergrond". Dan wordt het tekstvak doorzichtig en zie je de figuur achter je tekst.

Een figuur als watermerk instellen doe je heel gemakkelijk in de werkbalk "figuur opmaken". Dan klik je -ik denk- op het eerste icoontje, dat icoontje waarmee je de figuur ook zwart-wit of op grijswaarde kan instellen... En daar kies je dan "Wassen".
Oud 05-01-2006, 20:06
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 04-01-2006 @ 22:06 :
Of met muis + toetsenbord: control en scrollen
Het mooie van toetscombinaties is nou juist dat je de muis niet meer nodig hebt.
Oud 05-01-2006, 20:42
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-01-2006 @ 21:06 :
Het mooie van toetscombinaties is nou juist dat je de muis niet meer nodig hebt.
Precies. Ik werk nogal vaak met verschillende lettergrootes en dan is het gewoon heel iritant als je iedere keer de muis moet pakken om het te veranderen. Dank voor de tip hier was ik zelf maar zo niet achter gekomen.
Oud 05-01-2006, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Kawoutertje schreef op 05-01-2006 @ 20:12 :
Het lijkt mij dat je dan in een tekstvak aan het typen bent. Als je in een tekstvak typt, dan moet je bij de eigenschappen van het tekstvak de achtergrond instellen op "Geen achtergrond". Dan wordt het tekstvak doorzichtig en zie je de figuur achter je tekst.
Doorzichtig tekstvak inderdaad, dat is de oplossing

Citaat:
wammus schreef op 05-01-2006 @ 21:42 :
Precies. Ik werk nogal vaak met verschillende lettergrootes en dan is het gewoon heel iritant als je iedere keer de muis moet pakken om het te veranderen. Dank voor de tip hier was ik zelf maar zo niet achter gekomen.
Nouja, ik gaf slechts een suggestie Met muis + toetsenbord vind ik zelf het handigst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten