Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ow, en radio, al die agressieve muziek ook... en electriciteit, daar wordt niemand blij van. en... en.. en.. ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Immers, na een frustrerende dag een horde onschuldige virtuele voetgangers platrijden is melig, je lacht erom, zet de computer uit, weg stress. Wat de moraalridders nastreven is juist averechts, zonder spelletjes vinden mensen andere uitlaatkleppen, bijvoorbeel in asociaal gedrag tegenover anderen. tegen de fatsoensrakkers: een betere vraag is hoeveel geweld door spelletjes voorkomen is. Citaat:
Het lijkt me meer een kwestie van dat het gezien de realiteit ook hoort, de mens is geweldadig, dus wie de wereld wil simuleren zal daar ook geweld in moeten stoppen. Immers, neem Rome: Total War als voorbeeld, hoe zijn de opkomst van Rome en de militaire tactieken in die tijd te simuleren zonder daarin geweld te gebruiken?
|
Lees dit eens even:
http://www.ps2fantasy.com/files/articles/55/ http://www.totalgames.net/pma/20986 misschien nuttig bij je onderzoek als naaste info...dat het misschien per cultuur kan verschillen..kan je onderwerp ook wat uitbreiden des te interessanter je werkstuk wordt. Hoef het allemaal niet zo oppervlakkig te worden. *mindless violence ![]() En op je vragen: 1.Word je aangetrokken door geweld in games? Nee, ik speel alleen spellen die mij kunnen boeien en gewoon om mezelf te vermaken. Ongeacht of er extreem visueel geweld zit of niet. 2. Waarom word je er (niet) door aangetrokken? Het is afhankelijk aan de kwaliteit van een spel, of zoiezo geweld een postieve bijdrage doet, wordt een spel beter, boeiender en leuker door veel visueel geweld dan wel. Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 18:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb de beide artikelen doorgelezen en het is idd een goed punt dat de definitie (en aantrekkingskracht) van geweld überhaupt al verschilt per cultuur. al is het idee van het uitbreiden van het onderwerp van het werkstuk misschien een minder goed idee, aangezien het al een aardige kluif is om over de aantrekkingskracht en lange-/korte-termijn effecten van geweld iets goeds te schrijven (vooral omdat het voornamelijk gemotiveerd moet zijn met onderzoek en niet met meningen).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|