Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
GODZILLA dat is echt de ergste film die ik ooit heb gezien. Zo dom: een beest wat alles verplet, maar als de 'helden' van het verhaal een gebouw in gaan en de deuren dicht doen, kan dat lelijke beest er ineens niet meer bij.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind The Craft onwijs cool, tot al die vage special effects komen en alles rommelig en irriej wordt...ze hadden er een veel cooler einde aan kunnen maken..... Zelf ben ik alle slechte films weer vergeten geloof ik ![]() the Haunting vonnik trouwens wel erg gaaf ![]() |
![]() |
|
Misschien niet dé slechtste film die ik gezien heb, maar had er toch meer van cerwacht: Jeepers Creepers.
Ik vond het zo irritant dat je niks van die moordenaar wist: geen motieven, achtergrond e.d. Alleen dat ie elke zoveel jaar (weet t niet meer precies) jongeren vermoord. Ja, waarom dan? En die gast die de hele tijd bang met zn mond wagenwijd open stond te kijken. En die auto die, hoe origineel, eens tuk of 5x op ´spannende` momenten niet kon starten, ook irritant. En ze gaan nog een deel 2 maken ook, met een groep Basketballers en Cheerleaders ofzo. Help.
||
Citaat:
En een deel 3, en een deel 4... waarin we steeds meer over de Creeper te weten zullen komen.
||
Citaat:
|
Unbreakable, die met bruce willis en samuel l jackson.
Goede acteurs, maar als film grote bagger. Het verhaal heeft gewoon een te vaag einde. Het is een beetje te ver gezocht allemaal. Vond het gewoon jammer zo slecht als ik die film vond nadat ik hem gezien had.
|
jim carrey movies
A.S[Anabolic steroids Arnold S] movies Sylvester Stalone movies wil Smith movies Jean claude van Damme movies Armagedon wat een neppe film landen op een komeet met een raket ijsje,ja hoor. the big hit enz.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Maar linda85 heeft Memento ook niet echt gezien. Aangezien ze denkt dat de moord waar de film om gaat al in het begin opgelost wordt, lijkt het me duidelijk dat ze er geen FUCK van begreep.
||
![]() |
Citaat:
Jeepers Creepers vonnik eg zo'n "kippenvel" verhaal, waar sloeg dat allemaal op? En hebben jullie wel ns op de wekbrouwen van die hoofdrolspeelster gelet?? Een weerwolf is dr nix bij, echt zo lelijk & very irritant. The discovery of heaven vonnik ook zo'n rare film. Int begin wassie nog wel aardig, maar waar sloeg dat einde op??? Echt zo vaag. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In het boek (niet gelezen, van iemand gehoord) ondekt hoeGod alles heeft gemaakt ofzo en dan slaat de bliksem in en hij wordt verkoold. In de film reist ie ten hemel toch? omdat ie alles ontdekt heeft mag ie niet meer op aarde zijn zoiets.
|||
Citaat:
Citaat:
Maar de allerslechtste is wel Erin Brockovich (?). *GAAAP*
|
![]() |
Titanic was inderdaad een zuigfilm (En dan was ik nog 12 ook toen die hele Leo gekte uitbrak.) Ik bedoel, 3 uur! 3 ***king uur op een stomme boot! Kom op zeg, dan was die parodie van French en Saunders stukken beter. En korter.
Brainscan. (NIET Braindead. Die was gaaf ![]()
||
Citaat:
Geef mij maar de gewone versie.
|
![]() |
[QUOTE]Draco schreef:
[B]Titanic was inderdaad een zuigfilm (En dan was ik nog 12 ook toen die hele Leo gekte uitbrak.) Ik bedoel, 3 uur! 3 ***king uur op een stomme boot! Kom op zeg, dan was die parodie van French en Saunders stukken beter. En korter. Dan denk ik toch dat je iets te jong was voor die film, want hij toch wel zeer aangrijpend. Als je wat ouder was geweest zou je hem denk ik ook wel goed gevonden hebben. Ik ken namelijk niemand die het een slechte film vond. |
![]() |
||
[QUOTE]G-Rhea schreef:
[B] Citaat:
Regie is goed, en de hoofdrollen en effecten ook, maar daar is alles dan ook wel mee gezegd. Een visueel mooie film, inhoudelijk niet, maar de door alle effecten overdonderde biosbezoekers letten daar niet op.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Films, TV & Radio |
Welke rolprent heb jij als laatste gekeken? Vertel het me. Verwijderd | 500 | 11-02-2013 11:28 | |
Films, TV & Radio |
Mien mien mien...flikker toch op. Filmtopic. Dinalfos | 500 | 26-11-2007 20:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Muziek |
Beste drummer ever #2 Verwijderd | 77 | 19-11-2003 10:04 |