Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2002, 01:40
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Oh, die film over die amerikaanse moordenaar. Die film is niet grappig en niet eng, echt zoutloos (hoe heet-ie ookalweer..). Was vorig jaar/2 jaar terug in de bios
American Psycho?

Was best een grappige film
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2002, 10:46
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
WMAS schreef:
Ik vond Babe juist een mooie, ontroerende film. Terwijl ik toch niet echt een familiefilmfanaat ben. Maar verklaar je eens nader???? (Say more)
haha.. hij iz gewoon verschrikkelijk.. slaat echt nergens op, en al helemaal niet als je hem in het Nederlands kijkt. Echt megaDOM gewoon. zo
Oud 01-08-2002, 11:50
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
linda85 schreef:
- memento ( 3 dagen terug gehuurd: leek me supergaaf aan de hoes te zien... lost die gast in de eerste 5 seconden al een moord op waar het heel de film om draait... )
- blair witch 2
- scary movie 2
Memento rulede juist!! the horse whisperer suckte pas
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 11:53
Verwijderd
Ik vind dat hier een heleboel films wel vrij onterecht staan (blair witch project - the craft - attack of the clones)

maja, das mensegoesting.

Ik vond de Alias DIK tegenvallen zalle!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 15:22
Verwijderd
Citaat:
bloem schreef:

haha.. hij iz gewoon verschrikkelijk.. slaat echt nergens op, en al helemaal niet als je hem in het Nederlands kijkt. Echt megaDOM gewoon. zo
Maar, maar, hij is zo schattig....
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 15:47
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Oud 01-08-2002, 16:21
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef:

En wat krijg jij 2 keer per week als avondeten?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 16:10
Krez
Krez is offline
Copland

niet zo bekend misschien, maar dat is echt the worst film ever, Sly had wel relaxte films, maar dit sloeg nergens, hij was een dikke half dove politie sherrif ofzo *bwuaaaaaak*
Oud 17-08-2002, 01:03
empyrian
empyrian is offline
ARGH! wie vond Memento KUT?! die film is GENIAAAAAAL! HOEREN!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 15:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef:

je weet niet eens wat je lult harry

crittesr 1 was een horror bij deel 2 hebben ze gremlins na proberen tedoen dat is gewoon mislukt omdat ze dan alles wat ze in deel I voortgebracht hebben in de grond drukken
deel 3 & deel 4 horen bij elkaar is een grote film je moet ze ook alle bij achter elkaar zien
maar wat ze bij die laaste hebben proberen tedoen is het echt een jaren 90 einde tegeven met het consept van gremlins en critters samen

einde is zo slecht bekeken in de ruimte nu slaat het nergens op maar toen wel

"hellraiser ging dood in de ruimte"
en toen die tijd was er een hyp aliens was in de bios dus
Critters 3 is bagger, of ie nou bij deel 4 hoort of niet. Waar heb je papierdunne characters voor als ze toch niet doodgaan?
Oud 17-08-2002, 15:41
Stff
Stff is offline
Pearl Harbor & 6th Sense

had ik beide veeeeeeeeel beter verwacht
Oud 17-08-2002, 15:56
de postbode
de postbode is offline
hij is waarschijnlijk niet eens de slechste maar avn de week kwam fright night langs op tv....
Oud 17-08-2002, 16:02
krijgdepleuris
krijgdepleuris is offline
GODZILLA dat is echt de ergste film die ik ooit heb gezien. Zo dom: een beest wat alles verplet, maar als de 'helden' van het verhaal een gebouw in gaan en de deuren dicht doen, kan dat lelijke beest er ineens niet meer bij. TE ERG.
Oud 17-08-2002, 16:07
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
nou ik vin jeepers creepers niet zo denderend. eerst wel en toen werd het later allemaal zo nep..

maar de ergste ooit is
Freddy Got Fingered

verschrikkelijk!!! heb ik niet eens uitgekeken.. echt een slechte slechte slechte barslechte film!!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 18:44
Stff
Stff is offline
Unbreakable is ook wel heel slecht bdw
Oud 17-08-2002, 19:53
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Men in Black I vond ik ook he-le-maal niks.
Oud 17-08-2002, 21:42
D@mien
D@mien is offline
The cable Guy...gwoonweg bagger!
Verder (vrijwel) alle nederlandse films
Discovery of Heaven (is zo slecht dat ik em apart noem)
Oud 17-08-2002, 21:44
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
D@mien schreef:
The cable Guy...gwoonweg bagger!
die was goed
alleen niet een typische ace ventura film :/
Oud 17-08-2002, 23:17
Roozie
Roozie is offline
The Haunting
The astronauts wife

vooral the haunting.. bleghhhhh

oja en ook nog

iets met "disturbing", katie holmes speelt hier in.
Oud 18-08-2002, 20:07
Verwijderd
Citaat:
de postbode schreef:
hij is waarschijnlijk niet eens de slechste maar avn de week kwam fright night langs op tv....
die was echt humor

ik vind The Craft onwijs cool, tot al die vage special effects komen en alles rommelig en irriej wordt...ze hadden er een veel cooler einde aan kunnen maken.....

Zelf ben ik alle slechte films weer vergeten geloof ik

the Haunting vonnik trouwens wel erg gaaf
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:38
Breg
Breg is offline
Misschien niet dé slechtste film die ik gezien heb, maar had er toch meer van cerwacht: Jeepers Creepers.

Ik vond het zo irritant dat je niks van die moordenaar wist: geen motieven, achtergrond e.d. Alleen dat ie elke zoveel jaar (weet t niet meer precies) jongeren vermoord. Ja, waarom dan?

En die gast die de hele tijd bang met zn mond wagenwijd open stond te kijken. En die auto die, hoe origineel, eens tuk of 5x op ´spannende` momenten niet kon starten, ook irritant.

En ze gaan nog een deel 2 maken ook, met een groep Basketballers en Cheerleaders ofzo. Help.
Oud 18-08-2002, 21:40
Rioto
jeepers creepers suckte de pan uit
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 21:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Breg schreef:
Misschien niet dé slechtste film die ik gezien heb, maar had er toch meer van cerwacht: Jeepers Creepers.

Ik vond het zo irritant dat je niks van die moordenaar wist: geen motieven, achtergrond e.d. Alleen dat ie elke zoveel jaar (weet t niet meer precies) jongeren vermoord. Ja, waarom dan?

Omdat! Dat was juist het goede, dat ie geen echt motief had. Eén van de grootste fouten van de film was dan ook dat ie halverwege wél een motief kreeg (ja, beter opletten), uitgelegd door die irritante helderziende.
En een deel 3, en een deel 4... waarin we steeds meer over de Creeper te weten zullen komen.
Oud 19-08-2002, 21:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
de postbode schreef:
Mooi zo. Een goede film van Tom Holland, die hier laat zien dat hij inderdaad een goede regiseur is.
Oud 20-08-2002, 09:01
ZonerX
ZonerX is offline
Unbreakable, die met bruce willis en samuel l jackson.
Goede acteurs, maar als film grote bagger.

Het verhaal heeft gewoon een te vaag einde.
Het is een beetje te ver gezocht allemaal.
Vond het gewoon jammer zo slecht als ik die film vond nadat ik hem gezien had.
Oud 20-08-2002, 13:35
mario
mario is offline
Blair Witch 1 wat een bagger film zeg, sommige vonden hem hartstikke eng terwijl je geen ene flikker ziet nou ja tis maar wat je leuk noemt
Oud 20-08-2002, 14:04
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
mm ik vond unbreakable helemaal niet slecht.. beetje vaag misschien, maar qua acteerprestaties valt er niet zo veel op aan te merken..
Oud 20-08-2002, 14:22
S
S is offline
Citaat:
eddie schreef:

. . .

Enniewees

-Hannibal
-Gone in 60 seconds
-Swordfish
Kei vette films man.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 15:36
ESCO
ESCO is offline
jim carrey movies
A.S[Anabolic steroids Arnold S] movies
Sylvester Stalone movies
wil Smith movies
Jean claude van Damme movies

Armagedon wat een neppe film landen op een komeet met een raket ijsje,ja hoor.
the big hit enz.
Oud 20-08-2002, 16:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
mario schreef:
Blair Witch 1 wat een bagger film zeg, sommige vonden hem hartstikke eng terwijl je geen ene flikker ziet t
Omdát je geen ene flikker zier.
Oud 20-08-2002, 17:46
Breg
Breg is offline
Citaat:
Juice schreef:

Omdat! Dat was juist het goede, dat ie geen echt motief had. Eén van de grootste fouten van de film was dan ook dat ie halverwege wél een motief kreeg (ja, beter opletten), uitgelegd door die irritante helderziende.
En een deel 3, en een deel 4... waarin we steeds meer over de Creeper te weten zullen komen.
Bedoel je met het motief dat ie mensenvlees moet eten om in leven te blijven? Ja, ´t is een motief, maar warom kiest ie dan net hem (die broer) uit, en niet iemand anders?
Oud 20-08-2002, 19:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Breg schreef:

Bedoel je met het motief dat ie mensenvlees moet eten om in leven te blijven? Ja, ´t is een motief, maar warom kiest ie dan net hem (die broer) uit, en niet iemand anders?
Ook uitgelegd; zijn geur beviel hem, die jongen leek de creeper gewoon een lekkerder hapje dan de anderen.
Oud 21-08-2002, 19:31
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Jeepers Creepers....pff wat een nep film zeg
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:36
Dutchian
Dutchian is offline
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
critters 2 , echt ik heb me kapot gelachen om de kwaliteit van die film
Misschien slaat ie nergens op, maar die film heb ik ooit op videoband opgenomen en die heb ik wel 10 keer gezien. Ik lig helemaal kapot van die haarballen Ik kan hem jammer genoeg nergens huren hier
Oud 23-08-2002, 12:25
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Krez schreef:
Copland

niet zo bekend misschien, maar dat is echt the worst film ever, Sly had wel relaxte films, maar dit sloeg nergens, hij was een dikke half dove politie sherrif ofzo *bwuaaaaaak*
je hebt gelijk da cop land nie geweldig is, maar de "dove-scene" is wel vet hoor... en robert de niro ruleerd met z'n 4 zinnetjes txt
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 12:30
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
linda85 schreef:
- memento ( 3 dagen terug gehuurd: leek me supergaaf aan de hoes te zien... lost die gast in de eerste 5 seconden al een moord op waar het heel de film om draait... )
WAT EEN MALLOOT BEN JIJ, MEMENTO RULES THE WORLD. EEN VAN DE BESTE FILM OOIT!!!!! EEN VAN DE BESTE SCRIPTS DIE IK OOIT HEB GEZIEN!!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 14:24
Uice
Uice is offline
Maar linda85 heeft Memento ook niet echt gezien. Aangezien ze denkt dat de moord waar de film om gaat al in het begin opgelost wordt, lijkt het me duidelijk dat ze er geen FUCK van begreep.
Oud 23-08-2002, 15:00
Fee
Fee is offline
Citaat:
Roozie schreef:
The Haunting
The astronauts wife

vooral the haunting.. bleghhhhh

oja en ook nog

iets met "disturbing", katie holmes speelt hier in.
Disturbing behavior. Is idd nogal een domme film.
Jeepers Creepers vonnik eg zo'n "kippenvel" verhaal, waar sloeg dat allemaal op? En hebben jullie wel ns op de wekbrouwen van die hoofdrolspeelster gelet?? Een weerwolf is dr nix bij, echt zo lelijk & very irritant.
The discovery of heaven vonnik ook zo'n rare film. Int begin wassie nog wel aardig, maar waar sloeg dat einde op??? Echt zo vaag.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 15:56
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Juice schreef:
Maar linda85 heeft Memento ook niet echt gezien. Aangezien ze denkt dat de moord waar de film om gaat al in het begin opgelost wordt, lijkt het me duidelijk dat ze er geen FUCK van begreep.
Kijk, met jou kan ik praten...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 17:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
Fee schreef:

Disturbing behavior. Is idd nogal een domme film.
Jeepers Creepers vonnik eg zo'n "kippenvel" verhaal, waar sloeg dat allemaal op? En hebben jullie wel ns op de wekbrouwen van die hoofdrolspeelster gelet?? Een weerwolf is dr nix bij, echt zo lelijk & very irritant.
The discovery of heaven vonnik ook zo'n rare film. Int begin wassie nog wel aardig, maar waar sloeg dat einde op??? Echt zo vaag.
SPOILERS DISCOVERY OF HEAVEN
In het boek (niet gelezen, van iemand gehoord) ondekt hoeGod alles heeft gemaakt ofzo en dan slaat de bliksem in en hij wordt verkoold.
In de film reist ie ten hemel toch? omdat ie alles ontdekt heeft mag ie niet meer op aarde zijn zoiets.
Oud 25-08-2002, 16:30
BCR
BCR is offline
Citaat:
Ripper schreef:
En ook "The 6th Sense" en "Unbreakable". Ik snap niet wat mensen daar zo spannend aan vonden?

Ripper
Ind! Unbreakable sloeg echt nergens op. Zo saai en vaag!

Citaat:
Winner schreef:
Practical Magic met Sandra Bullock en Nicole Kidman (kent iemand hem, zoniet WEES BLIJ)
Mwja, vonk nog wel meevallen eigenlijk.

Maar de allerslechtste is wel Erin Brockovich (?). *GAAAP*
Oud 25-08-2002, 17:29
legatus
legatus is offline
IMPOSTOR (2002, Gary Fleder) en BELPHEGOR (2002, Jean-Paul Salome) zijn ook twee nieuwe gedrochten...
Oud 27-08-2002, 14:09
notorious ikke
notorious ikke is offline
george of the jungle
bambi
Oud 27-08-2002, 19:25
machine_gun
machine_gun is offline
de namaak van 'THE EXORCIST' is anders ook behoorlijk (!!!)verneukt!
Toen ik hem in de bios zag, waren er gewoon mensen die de zaal uit liepen, zoo slecht was die film!!!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 20:28
Draco
Draco is offline
Titanic was inderdaad een zuigfilm (En dan was ik nog 12 ook toen die hele Leo gekte uitbrak.) Ik bedoel, 3 uur! 3 ***king uur op een stomme boot! Kom op zeg, dan was die parodie van French en Saunders stukken beter. En korter.

Brainscan. (NIET Braindead. Die was gaaf )Het komt er op neer dat het allemaal maar een videospelletje is. Ja, daar zit IK toch niet op te wachten. En die Trickster is ook maar een idioot die geen reet uitvoerd.
Oud 27-08-2002, 20:51
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
notorious ikke schreef:
george of the jungle
Ik heb in een scheur gelegen bij die film...
Oud 27-08-2002, 21:00
legatus
legatus is offline
Citaat:
de namaak van 'THE EXORCIST'
Namaak? Je bedoelt 'the version you've never seen'. Belachelijke inserts/visioenen van legioen. De 'spinnentrap' scene is niets eens compleet!

Geef mij maar de gewone versie.
Oud 29-08-2002, 20:39
G-Rhea
G-Rhea is offline
[QUOTE]Draco schreef:
[B]Titanic was inderdaad een zuigfilm (En dan was ik nog 12 ook toen die hele Leo gekte uitbrak.) Ik bedoel, 3 uur! 3 ***king uur op een stomme boot! Kom op zeg, dan was die parodie van French en Saunders stukken beter. En korter.

Dan denk ik toch dat je iets te jong was voor die film, want hij toch wel zeer aangrijpend. Als je wat ouder was geweest zou je hem denk ik ook wel goed gevonden hebben. Ik ken namelijk niemand die het een slechte film vond.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:50
Uice
Uice is offline
[QUOTE]G-Rhea schreef:
[B]
Citaat:
Draco schreef:
Titanic was inderdaad een zuigfilm (En dan was ik nog 12 ook toen die hele Leo gekte uitbrak.) Ik bedoel, 3 uur! 3 ***king uur op een stomme boot! Kom op zeg, dan was die parodie van French en Saunders stukken beter. En korter.

Dan denk ik toch dat je iets te jong was voor die film, want hij toch wel zeer aangrijpend. Als je wat ouder was geweest zou je hem denk ik ook wel goed gevonden hebben. Ik ken namelijk niemand die het een slechte film vond.
Titanic is niet het meesterwerk waar het voor aangezien werd. Het script zit vol cliché's, slappe dialogen, goedkope romantische effecten en nog meer cliché's.
Regie is goed, en de hoofdrollen en effecten ook, maar daar is alles dan ook wel mee gezegd. Een visueel mooie film, inhoudelijk niet, maar de door alle effecten overdonderde biosbezoekers letten daar niet op.
Oud 30-08-2002, 15:13
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
mario schreef:
Blair Witch 1 wat een bagger film zeg, sommige vonden hem hartstikke eng terwijl je geen ene flikker ziet nou ja tis maar wat je leuk noemt
Dit is tenminste een film waar wat van je eigen inbeelding/fantasie wordt verwacht...sommige mensen hebben dat helaas niet genoeg blijkt wel weer...
Reageren

Regels voor berichten