Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dacht trouwens dat Frits zijn hotelkamer niet wilde uitkomen... en nu zit-ie gewoon in Scala en in het restaurant van de Rozenboom. ![]()
||
Citaat:
ik let blijkbaar echt niet goed genoeg op ![]() ik dacht gewoon dat ze echte pistolen hadden. vandaag niet gezien, maar ik lees dat het dus toch in scene gezet was. ik snap er echt weinig meer van ![]()
||
Citaat:
![]() Nick gister: "Ludo, ik heb geen vliegbrevet!" ![]() Hoe heet dat kind dat Nina speelt? Dat onthoud ik nou nooit. Mosquito, waarom moet Hans een eventuele DNA-test vervalsen? Als hij de tweelingbroer van Frits is, heeft hij toch hetzelfde DNA? Niet? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 14-01-2006 om 13:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
GTST maakt enorme blunder!
Dat de scriptschrijvers het niet al te nauw meer nemen met de verhaallijnen, dat wisten we al. Maar gisteren bereikte de schrijvers voor velen een dieptepunt. Mark van Eeuwen (Jack van Houten) noemde zijn vader namelijk Hans. Maar hoe kan Jack weten dat hij eigenlijk Hans heet? Iedereen denkt namelijk nog steeds dat hij de echte Frits van Houten is. Hoe de schrijvers dit weer gaan oplossen, is voor ons nog een raadsel.. Bron: http://gtstplaza.web-log.nl/
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien kan iemand maandag de herhaling kijken en het checken?
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-01-2006 om 16:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
de herhaling is om 12:00
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoelang gaat dat gedoe met die amulet nog door zeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb het niet gehoord. Maja, zal wel ook niet goed opgelet hebben. Als dat in de aflevering van vrijdag zat, dan is het logisch dat ik niet goed heb opgelet, want die aflevering heb ik 's nachts gekeken (had het 's avonds opgenomen) en was toen al half aan het slapen.
![]() ![]() Raar dat als-ie zich verspreekt dat ze dat dan niet allemaal opmerken en de scène niet opnieuw doen. Zoiets hoor je en check je toch nog voordat je het monteert? Maar als-ie volgens de scripts echt "Hans" moest zeggen, dan vraag je je natuurlijk weer af hoe Jack daar achter is gekomen. ![]()
|
![]() |
Wat een hype zeg... wat maakt het uit?
![]() Lucas weer terug! En er straks gelijk weer uit als hij naar Amerika vertrekt. Originele manier van de schrijvers om zo'n doodlopend personage als Lucas eruit te schrijven. ![]() Zo'n kind als Sil hoort ook niet in de soap, ze kunnen dat kind ook geen verhaallijn geven. Ondertussen zorgt niemand voor hem want Dorothea en Jef hangen steeds in de Koning. ![]() Ben ook benieuwd hoe lang het gaat duren voordat Harmsen overstag gaat en toch mee gaat naar Denemarken, want het lijkt me logisch dat ze hem zo eruit schrijven. ![]() Verder vraag ik me nog af wat Sjors voor de kost doet? ![]() |
![]() |
|
Sjors is officieël nog steeds kindermeisje van Nina.
Over Sil heb ik me ook al verwonderd: Dorothea en Jef zitten inderdaad alleen maar in de Koning. ![]() Harmsen mag niet weg. ![]() ![]() Nu we weten wei het meesterbrein is achter Hans' plan, is het niet spannend meer. Wiet vind ik echt irritant. ![]() |
![]() |
|
ik snap het ff niet...
Augusta is de moeder van Hans en Frits, is zij dan de weduwe van Herman Hogendoorn? En is ze ook de moeder van Rien of heeft die weer een andere moeder? Ik heb nooit begrepen waarom Frits en Rien een andere achternaam hadden...
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 12:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bohh het was echt een wazige aflevering gisteren. ![]() ![]() ![]() ![]() Ik snap het amulet-gedoe sowieso niet meer zo goed, maja...
||
Citaat:
![]() Ik vond het vooral stom dat Nina Frits met gemak binnen liet terwijl Sjors in bad zat. En dat je dan ook niet even naar Sjors roept 'je vader is er!' Nee, je loopt gewoon weg ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Reïntroductie Miekje* | 26 | 28-01-2009 15:09 | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Films, TV & Radio |
G.t.s.t [14] ~Hadiya~ | 500 | 29-01-2005 18:11 | |