![]() |
||
![]() |
Citaat:
Groetjes, Elske |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als er een maximum hoeveelheid aangegeven staat zou ik me daar gewoon aan houden. Helpt het niet, dan kan je beter even langs de huisarts gaan om met hem/haar te overleggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De effecten kunnen gewoon zijn dat je er hoofdpijn van krijgt, alsof je heel erg lang niet hebt geslapen, echt zo'n nare kloppende hoofdpijn. Maar schadelijk is het echt niet, tenzij je misschien een heek potje van honderd pillen ineens achterover slaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een aanbevolen dagelijkse hoeveelheid lijkt me bovendien iets anders dan een maximum hoeveelheid. Maar goed, ik ben geen arts, dus misschien zit ik er wel helemaal naast. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik ben zelfs een dag thuisgebleven omdat ik maar een uur had geslapen (doordeweek) ofzo, en niet goed, en dat door wat gepieker ![]() maar ik merkte wel dat ik sneller sliep als ik geen zorgen (pw's e.d.) had, ik sneller sliep, maar misschien dat dat kwam misschien omdat ik moe was ![]() maar het is in elk geval wél handig als je die avond alles af hebt (hw. maar je bent net 19 (gefeliciteerd ![]() 'stel niet alles uit tot morgen, dat vergroot slechts alleen je zorgen' melatonine is misschien handig. het wordt ook iedere 24 uur in je lichaam gemaakt. als je een nacht om 4 uur (of later) op bed ligt (en genoeg slaapt) dan slaap je de nacht daarna meestal niet al om 11 uur ofzo. een saai boek is natuurlijk altijd handig ![]() (jammer dat geschiedenis uit m'n neus komt, wiskunde 'leuk' is en ik m'n aardrijkskundeboek bijna uit mijn hoofd ken. slapenoze nacht: here I come ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij bepaalde dingen moet je je daar absoluut aan houden maar met sommige dingen mag je best een beetje rommelen. Als je niet precies weet waarmee doe het dan altijd in overleg met je arts maar met natuurlijke dingen kan je vaak wel wat rommelen. Valeriaan en Melatonine zijn daar een voorbeeld van. De dosis Melatonine die in 1 pilletje zit is 0.1 mg. Een volwassen mens kan makkelijk 10 mg. melatonine nemen zonder dat het kwaad kan (ja, dat zijn dus 100 pilletjes). Dit moet je natuurlijk niet zomaar doen zonder overleg met je arts maar het wordt bv. aan kinderen met epileptie gegeven. Mijn vriend heeft het er met zijn arts over gehad, hij slikt buiten een slaappil en een slaappil versterker 5 pilletjes melatonine per dag en mag dit gerust verhogen.
||
Citaat:
Ik kan 's avonds ook moeilijk slapen, als het weer wat lichter buiten word ben ik van plan om weer op de dagen dat ik niet sport hard te lopen. Want ik slaap beter als ik gesport heb en dat zal voor jou ook wel gelden. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1 kan namelijk net te weinig zijn en 3 net 'teveel', dat ligt er helemaal aan hoeveel melatonine je aanmaakt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |