Oud 13-01-2006, 21:49
Georgia
Georgia is offline
Hallo,

Misschien weet een van jullie wat het kan zijn, het zit zo, ongeveer twee jaar geleden kreeg ik een schimmelinfectie en ben ik ermee naar de dokter gegaan, daarvoor heb ik van die eitjes gekregen. Dat heeft me niks geholpen, toen kreeg ik er tabletjes voor en als laatst van die inbreng hulzen wat dus ookal niet hielp!

Ik heb ook glymidia testen gedaan, dat is het niet. Ik heb nu elke keer na dat ik seks met mijn partner heb gehad hele erge pijn, jeuk, branderig gevoel, opgezwollen en veel afscheiding. En ook scheurtjes en hele kleine bultjes lijken het wel bij mijn vagina en anus. En krijg er ook pijn van aan mijn lies (rechter).
En het doet pijn!! Dan gaat het weer over na een tijdje, maar na het seks hebben komt het weer terug.
Ik heb nu al 2 jaar een relatie, dus het kan niet komen omdat ik elke keer seks heb met een ander.

Nou ga ik volgende week een afspraak maken bij de huisarts, maar ik vroeg me af of iemand verder hier nog last van had of mij er iets over kan vertellen.

Liefs.

Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 21:57
Verwijderd
Ik zou in ieder geval beginnen met even geen seks meer te hebben. Dat zou ik sowieso niet doen bij iets dat lijkt op een schimmelinfectie, ook al doe je het met een condoom.

Naar de dokter en laat je grondig onderzoeken. Kan je niet allergisch zijn voor iets? Glijmiddel? Latex?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 22:04
Georgia
Georgia is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-01-2006 @ 22:57 :
Ik zou in ieder geval beginnen met even geen seks meer te hebben. Dat zou ik sowieso niet doen bij iets dat lijkt op een schimmelinfectie, ook al doe je het met een condoom.

Naar de dokter en laat je grondig onderzoeken. Kan je niet allergisch zijn voor iets? Glijmiddel? Latex?
Daar zijn we een tijdje niet meer verder mee gegaan met seks, maar na een tijd verlang je toch weer naar elkaar.. Ik laat me volgende week onderzoeken. Misschien ben ik idd alergisch voor condooms?!?! Kan dat dan?!?! Glijmiddel gebruik ik niet, dat kan het niet zijn...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 22:06
Georgia
Georgia is offline
Trouwens als ik dan daar last van heb dan heb ik het gevoel alsof ik de hele dag moet plassen..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 22:43
George
George is offline
Citaat:
Georgia schreef op 13-01-2006 @ 23:04 :
Daar zijn we een tijdje niet meer verder mee gegaan met seks, maar na een tijd verlang je toch weer naar elkaar.. Ik laat me volgende week onderzoeken. Misschien ben ik idd alergisch voor condooms?!?! Kan dat dan?!?! Glijmiddel gebruik ik niet, dat kan het niet zijn...
Dat kan, latexallergie, best kut, maar er zijn ook overal wel latexvrije condooms verkrijgbaar.
Oud 13-01-2006, 22:45
George
George is offline
Ik zou overigens verder gewoon dat onderzoek maar afwachten als ik jou was, en gewoon nog even tot die tijd geen seks hebben.
Oud 14-01-2006, 10:00
Experiment
Experiment is offline
Misschien heeft je vriend ook een schimmelinfectie en besmet hij jou telkens opnieuw?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 12:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je het gevoel hebt dat je de hele dag moet plassen, kan het dan niet zijn dat je blaasontsteking hebt? Dat kan je ook krijgen van de seks.
Oud 14-01-2006, 12:17
Roos
Roos is offline
Is jouw vriend wel behandeld voor die schimmel infectie? Anders besmet hij jou elke keer weer opnieuw! Dit zou ik zeker bespreken met je huisarts! (en hij met zijn huisarts).

Ik zou sowieso even geen seks meer hebben, ookal wil je wel. Dan geef je je lichaam wat tijd om te genezen totdat er een oplossing is gevonden.
Oud 14-01-2006, 15:17
Georgia
Georgia is offline
Citaat:
Roos schreef op 14-01-2006 @ 13:17 :
Is jouw vriend wel behandeld voor die schimmel infectie? Anders besmet hij jou elke keer weer opnieuw! Dit zou ik zeker bespreken met je huisarts! (en hij met zijn huisarts).

Ik zou sowieso even geen seks meer hebben, ookal wil je wel. Dan geef je je lichaam wat tijd om te genezen totdat er een oplossing is gevonden.

Nee me vriend heeft geen schimmelinfectie, daar zijn we allebei al tegen genezen met een pil. Ik zal idd het onderzoek maar moeten doen en tot die tijd even geen seks. Of het proberen om een keer zonder condoom te doen om te zien of het wel een latex alergie is? Maar het is misschien beter om helemaal geen seks te hebben even..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 15:18
Georgia
Georgia is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 14-01-2006 @ 13:05 :
Als je het gevoel hebt dat je de hele dag moet plassen, kan het dan niet zijn dat je blaasontsteking hebt? Dat kan je ook krijgen van de seks.
Dat kan het niet zijn omdat ik het maar heel even heb en dan is het weer over dus het heeft te maken met de alergie (als het alergie is) en anders zou ik er meer last van hebben denk ik als het blaasontsteking zou zijn, want ik merk echt dat het elke keer na het seks hebben terug komt.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 22:49
American*Dream
American*Dream is offline
Citaat:
Georgia schreef op 14-01-2006 @ 16:17 :
....Of het proberen om een keer zonder condoom te doen om te zien of het wel een latex alergie is? ...
Koop dan liever latexvrije condooms. Die zijn ook gewoon verkrijgbaar.
Oud 16-01-2006, 08:32
Georgia
Georgia is offline
Citaat:
American*Dream schreef op 15-01-2006 @ 23:49 :
Koop dan liever latexvrije condooms. Die zijn ook gewoon verkrijgbaar.
Jep weet ik, ga ik proberen..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 14:09
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Georgia schreef op 14-01-2006 @ 16:18 :
Dat kan het niet zijn omdat ik het maar heel even heb en dan is het weer over dus het heeft te maken met de alergie (als het alergie is) en anders zou ik er meer last van hebben denk ik als het blaasontsteking zou zijn, want ik merk echt dat het elke keer na het seks hebben terug komt.
Het kan wel dat je gewoon elke keer heel licht last van blaasontsteking krijgt. Ik heb ook maar af en toe blaasontsteking die een week of twee weken duurt, maar regelmatig dat ik 1 of 2 dagen last heb. Als je er gevoelig voor bent, kan dat het best zijn na de seks..
Oud 28-01-2006, 11:06
Georgia
Georgia is offline
De dokter heeft 2 testjes gedaan, die waren allebei negatief, dus het is geen soa. Het bleek WEER een schimmelinfectie te zijn. Volgens mijn dokter hebben sommige meisjes dat gewoon 1 keer in de maand of gewoon heel vaak. Iemand ervaring mee?
Maargoed er kan dus niets aan gedaan worden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 13:37
ekki
ekki is offline
Citaat:
Georgia schreef op 28-01-2006 @ 12:06 :
De dokter heeft 2 testjes gedaan, die waren allebei negatief, dus het is geen soa. Het bleek WEER een schimmelinfectie te zijn. Volgens mijn dokter hebben sommige meisjes dat gewoon 1 keer in de maand of gewoon heel vaak. Iemand ervaring mee?
Maargoed er kan dus niets aan gedaan worden.
Dat is shit. Als ik jou was zou ik maar eens naar wat alternatieve dingen gaan kijken, want steeds een schimmelinfectie is echt rot en hoeft ook helemaal niet.

Succes ermee!
Oud 30-01-2006, 14:04
June bug
June bug is offline
Ik wil je niet bang maken ofzo, maar vooral wat je zegt over die pijn in je lies, dat is een symptoom van herpes genitales. Ook de bultjes, afscheiding, en jeuk zijn dat. Ik weet niet of een SOA-test ook daarop test, maar ik zou het zeker vragen aan de dokter. En vooral van die bultjes afblijven iig, je weet nooit wat het is en of het besmettelijk is.
Oud 31-01-2006, 09:38
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
ekki schreef op 28-01-2006 @ 14:37 :
Dat is shit. Als ik jou was zou ik maar eens naar wat alternatieve dingen gaan kijken, want steeds een schimmelinfectie is echt rot en hoeft ook helemaal niet.

Succes ermee!
idd ik zou eens even je bacterien ( de goede dus) op peil zien te krijgen, want zo te horen heb je nauwelijks weerstand (bij je vagina dan) Misshcien pH waarde verstoord, waardoor je veel vatbaarder bent voor schimmelinfecties.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 20:18
Meadow
Meadow is offline
Oei, dat is inderdaad echt totaal niet fijn, ik hbe nu ook net weer een blaasontsteking gehad, en datw as echt niets, maar met al die andere dingen klinkt het bij jou inderdaad toch als meer... Misschien een keer een homeopaat of wtf alternatieve mensen bezoeken? Want dit is niets zo...
Oud 01-02-2006, 19:06
Georgia
Georgia is offline
Citaat:

Succes ermee!

Hoe bedoel je alternatieve dingen? Therapeuten ofzo?

Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 19:10
Georgia
Georgia is offline
Citaat:
June bug schreef op 30-01-2006 @ 15:04 :
Ik wil je niet bang maken ofzo, maar vooral wat je zegt over die pijn in je lies, dat is een symptoom van herpes genitales. Ook de bultjes, afscheiding, en jeuk zijn dat. Ik weet niet of een SOA-test ook daarop test, maar ik zou het zeker vragen aan de dokter. En vooral van die bultjes afblijven iig, je weet nooit wat het is en of het besmettelijk is.

Er is een test gedaan op Glymidia en Gonorroe, en de dokter heeft er zelf goed naar gekeken dus daarom heeft hij deze testjes afgenomen, ik denk dat hij wel zou zien of het herpes is of niet..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 16:41
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:

Succes ermee!
Iemand die ik ken had ook erg vaak last van schimmelinfecties en via een natuurarts kreeg zij colloidaal zilver of zoiets. Dat scheen wel goed te helpen. Suc6.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 13:18
ekki
ekki is offline
Citaat:
Georgia schreef op 01-02-2006 @ 20:06 :
Hoe bedoel je alternatieve dingen? Therapeuten ofzo?
Bijvoorbeeld (acupunctuur bijvoorbeeld of een iriscopist, er zijn zoveel soorten dingen waar je heen kunt, maar niet alles is even betrouwbaar), maar je kunt ook eerst eens naar een natuurvoedingswinkel gaan en vragen of ze er daar iets tegen weten. Soms hebben zij ook al iets homeopatisch.
Oud 05-02-2006, 13:18
ekki
ekki is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 04-02-2006 @ 17:41 :
Iemand die ik ken had ook erg vaak last van schimmelinfecties en via een natuurarts kreeg zij colloidaal zilver of zoiets. Dat scheen wel goed te helpen. Suc6.
Precies, zoiets dus. Er is zat, maar zoals ik al zei: let wel op de betrouwbaarheid oid. In het reguliere circuit zal je iig niets meer vinden denk ik.
Oud 05-02-2006, 19:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je zou ook eens kunnen kijken bij de apotheek voor lactacyd spoelvloeistof. Dat kreeg ik van de huisarts voorgeschreven nadat ik steeds schimmelinfecties had. Let wel op dat de lactacyd uit de apotheek anders is dan die van de drogist.
Oud 06-02-2006, 18:16
ekki
ekki is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-02-2006 @ 20:48 :
Je zou ook eens kunnen kijken bij de apotheek voor lactacyd spoelvloeistof. Dat kreeg ik van de huisarts voorgeschreven nadat ik steeds schimmelinfecties had. Let wel op dat de lactacyd uit de apotheek anders is dan die van de drogist.
Ik ben daar niet van overtuigd, maar het valt inderdaad natuurlijk te proberen... kan geen kwaad denk ik zo.
Oud 06-02-2006, 18:17
ekki
ekki is offline
Honingzalf (Mesitran, verkrijgbaar bij de apotheek) schijnt ook goed te helpen tegen schimmelinfecties. Maar het brandt wel als je het op doet. En of het helpt...
Oud 07-02-2006, 14:35
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-02-2006 @ 20:48 :
Let wel op dat de lactacyd uit de apotheek anders is dan die van de drogist.
Inderdaad, ik heb een schimmelinfectie gekregen door die lactacyd van de drogist... 'k Kon daar blijkbaar niet tegen. De lactacyd van de apotheek is trouwens behoorlijk geconcentreerd en moet je eigenlijk nog mengen met water. Maar die helpt niet tegen een hardnekkige schimmelinfectie hoor!

Op aanraden van de huisarts een week of 2 soort vaginale zalf gebruikt, terwijl mijn vriend zich ook moest behandelen met diezelfde zalf. Anders is er kans dat je het gewoon opnieuw aan elkaar doorgeeft...

Neem je trouwens antibiotica of zo? Want dat is ook absoluut af te raden als met een schimmelinfectie te kampen hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 19:41
Georgia
Georgia is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 07-02-2006 @ 15:35 :
Inderdaad, ik heb een schimmelinfectie gekregen door die lactacyd van de drogist... 'k Kon daar blijkbaar niet tegen. De lactacyd van de apotheek is trouwens behoorlijk geconcentreerd en moet je eigenlijk nog mengen met water. Maar die helpt niet tegen een hardnekkige schimmelinfectie hoor!

Op aanraden van de huisarts een week of 2 soort vaginale zalf gebruikt, terwijl mijn vriend zich ook moest behandelen met diezelfde zalf. Anders is er kans dat je het gewoon opnieuw aan elkaar doorgeeft...

Neem je trouwens antibiotica of zo? Want dat is ook absoluut af te raden als met een schimmelinfectie te kampen hebt.

Lactacyd heb ik ook gebruikt daar werd het niet beter op. Ik neem trouwens geen antibiotica..

Maar ik zal idd even kijken of er geen natuurlijke dingen voor zijn wat er misschien bij kan helpen, maar volgens mijn huisarts is er echt niets aan te doen en is het gewoon heel vervelend dat het niet te genezen is. Maar ik zal nog even kijken wat er aan te doen valt..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 17:47
ekki
ekki is offline
Ik geloof niet dat er niets aan te doen is. Je moet alleen iets vinden dat bij je past en dat kan best een zoektocht zijn. Ik zou het wel over hebben voor deze klacht geloof ik.
Oud 09-02-2006, 19:50
Experiment
Experiment is offline
Misschien herken je hier iets in :

http://www.seksualiteit.nl/seksuologie/vulvitis.html
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 15:27
Georgia
Georgia is offline
Citaat:
Experiment schreef op 09-02-2006 @ 20:50 :
Misschien herken je hier iets in :