Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, dat doe ik ook altijd.
Heel erg makkelijk. Moet je er alleen opletten, als je een stof hebt dat niet rekt, en het kledingstuk wat je erop legt wel, dat je dan de stof wat groter knipt. Je kunt ook naar de stoffen winkel gaan voor patronen. Of tijdschriften. de Burda is wel goed.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
waarschijnlijk goedkoper dan dat je het zelf koopt ![]() Ik ben nu ook bezig met een rok te maken, maar het wil nog niet echt lukken ![]() Ik heb gewoon mijn maten opgenomen ( taille, heup ) en hoe breed ie aan de onderkant moet zijn, door 6 gedeeld ( worden 6 banen ) en per baan er nog 2 cm bij opgeteld... de banen zijn nu allemaal klaar maar nu moeten ze nog aan elkaar gezet worden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Heeft iemand mooie patronen? Want die dingen in de knippie etc. vind ik meestal 3 keer niets..
|
ik heb een keer een hele lange feest jurk gemaakt (die ik nooit aan doe best zonde eigenluk) en ik heb een paar keer tasjes gemaakt. maar soms verbouw ik kleren zet er iets aan of verf het (vinnik leuker
![]()
|
ik doe niet aan patroon tekenen. ik zou niet weten wat ik zou tekenen. ik maak en soort omhulselo en doe ik die om mijn lichaam en dan doe ik er spelden in zodat ie gaat passen
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() lijkt me (ja ik ben een jongetje ![]()
|
eumzz ik heb ooit een tasje gemaakt (maar dan wel met een ietsiepietsie hulp...) en eergister heb ik 7 kussens gemaakt (alhoewel da dan geen kleding is.....)
ik zou zelf denk ik ook wel een keer iets willen maken!! maar dan wel iets simpels! lijkt me wel handig, pcies zoals ik het ontwerp enz. maar dan nog zien te maken...... ![]() |
![]() |
|
Ik loop al 2 jaar met het idee, om zelf een keer iets te maken.
Ik heb al allerlei rokken en truitjes in mijn hoofd. Maar óf ik kan geen goede stof vinden, óf ik heb stof en geen zin om te naaien (wat ik overigens nog nooit gedaan heb). Ik woon ook nog in zo'n geweldig dorp waar ooit 3 stoffenwinkels waren, en nu geen een meer ![]() Ik wil nou ook een truitje gaan maken (en dit ben ik echt van plan), met een a-symetrische onderkant, en stukken doorzichtige stof (wél met kleur) tussen de mouwen. Waardoor ze dan ook weer iets uitlopen. Maarja, dit zal wel veels te moeilijk zijn om te maken voor een leek. Heb hier ook nog een paar neppe All stars (wit) staan, die ik ook al 3 maanden wil verven. Ik heb de verf al, alleen tis zown onhandig gedoe volgens mij. Maarja, dat ga ik gewoon deze vakantie nog proberen.
|
Verwijderd
|
Ik moet er eens mee beginnen...al stof gekocht en patroon uitgezocht (eerst patroon, toen stof, overigens
![]() ![]() 'k heb al wel eens een broek gemaakt, maar vervolgens nooit gedragen... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb nog nooit echt iets zelf gemaakt. Wel iets op een truitje, jasje of tas genaaid enzo. Maar laatst zag ik in een blad een hele leuke rok staan met een patroon hoe je 'm kon maken. Dus misschien dat ik toch maar een mijn creatieve krachten ga bundelen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een rokje zelfgemaakt (van een oude spijkerbroek). Uit de verte ziet hij er wel leuk uit, maar ik heb hem op de hand gemaakt, dus inmiddels hangen er allemaal draden aan en ligt de zoom er half uit. Ik verander hem nog wel voor volgend jaar zomer
![]() Ik ben wel van plan meer kleding zelf te gaan maken. Morgen is het lappendag (een grote markt in Hoorn, met veel goedkope kleding en spullen, en goedkope lappen dus) |
![]() |
|
![]() |
yup
de markt om wat stofjes enzow te kopen... ben er ook dit jaar weer zeker te vinden ![]() nou mensen! k maak dus ook wel mn eigen kleding..k heb nu 1 rok 3 kiltjes 1 topje 1 broek en ben nu bezig aan een (trouw)jurk! jah was gewoon helemaal verliefd op het patroon ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik wil zelf kleding maken, maari k kan neit naaien. Ik heb al wel patronen gekocht voor een jurk die ik daarna helemaal ga versieren met vage kleurtjes enzo, lijkt me wel leuk.
||
* Je kan best leuke patronen in tijdschriften vinden, bijv. de Knippie.
* Stoffen op de markt zijn geloof ik goedkoper Ik ben nu bezig een 3/4 felgroene rok te proberen te maken voor mijn zusje (13) , het ging net al verkeerd *Gefrustreerd*! Ik heb al roze geruite stof (Ikea) en blauw met roze rozen stof (Ikea) gekocht om daar een gordijn van te maken... (nog nodig: tijd, zin + *veel* hulp van mama ![]() Een jaar geleden ofzo had ik geprobeerd een rokje voor mezelf te maken, maar uiteindelijk was hij veels te smal + te kort en heb ik hem nooit gedragen. Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Zelf kleding maken; foto's, ideeen, patronen Verwijderd | 24 | 14-11-2005 12:00 | |
Lifestyle |
Customizen Verwijderd | 65 | 24-05-2005 18:05 | |
Lifestyle |
Creatief met stofjes, kraaltjes, kleding, gordijnen rodina | 41 | 05-06-2003 16:48 | |
Lifestyle |
Zelf kleding maken marlies | 44 | 06-03-2003 14:19 | |
Lifestyle |
Kleding zelfmaken Angeloes | 6 | 15-05-2002 21:12 | |
Lifestyle |
As seen on screen... TearSong | 21 | 10-04-2002 17:16 |