Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar daar wordt alleen naar wiskunde gekeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En aangezien zo'n beetje alle VWO'ers in staat zijn om WO te doen lijkt me dat voldoende.. Ik had btw 137 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waarom krijgen sommige mensen een percentage bij de mensa-test terwijl ik die niet krijg? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ergerde me wel aan een vraag van welke ringtone hoorde je in het fragment. Ik kende die zangers en liedjes echt niet.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mijzelf is het wel een zwakkere punt bij wiskunde maar niet dat ik WiB12 niet kan halen. Ik had een 7,1 voor het hoofdstuk ruimtemeetkunde ![]() Ik vertrouw iq testen , nog maar weinig en die van internet zijn helemaal niet betrouwbaar en de van BNN is ook niet betrouwbaar.
||
Citaat:
||
![]() |
[QUOTE]miGAnt schreef op 16-01-2006 @ 18:17 :
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dan nog is zoiets erg afhankelijk van de omstandigheden. IQ-tests geven gewoon een vertekend beeld weer volgens mij: Ik had iets van 105, officieel toen ik in zak en as zat. Er was een visuele test (iets in de trend van "duid de tekorten aan") waarvoor ik 1 à 2 op 10 had. 2 jaar later legde ik per toeval diezelfde visuele test af (ja, identiek herinnerde ik me)en toen haalde ik een acht. Het feit dat ik hem reeds had afgelegd maakt weinig uit aangezien ik vrijwel alles fout had die eerste keer. Op het net had ik 136 trouwens, maar ik blijf IQ-tests nutteloos vinden, onder welke vorm dan ook aangezien het enkel als maatstaf wordt gebruikt, wat op zich al fout is. De meeste mensen hebben meer dan 110 hier, dus ik heb een vermoeden dat anderen omwille van een voordehandliggende reden niet reageren. En dat is jammer.
Laatst gewijzigd op 16-01-2006 om 22:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Welkom bij de "Club Van 4.3 Miljard"!
||
Citaat:
En dat terwijl iemand met een eerder laag IQ ondanks alles over een uitzonderlijk redenatievermogen kan beschikken op welk vlak dan ook, of verbaal uitmuntend kan zijn etc.
Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 15:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De laatste test die ik maakte was in groep 8 van de basisschool (waar ik overigens hoog op scoorde ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarbij is het toch wel algemeen bekend dat de gemiddelde IQ op dit forum hoger is dan het landelijke gemiddelde? Er zitten hier nou eenmaal meer havo/vwo'ers en zelfs studenten dan (v)mbo'ers. Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 22:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
HOUd toch je KLEP.- ![]() Je hebt helemaal geen idee ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Nee, gewoon omdat er met hun IQ niet te pronken valt, zie mijn vorige reply. Citaat:
Of misschien ben je het niet eens of iets gans anders, dat kan natuurlijk ook. ![]()
Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 07:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit is dus GEEN FEIT ![]() Ik vind niet dat je VMBO Onder Domme mensen moet plaatsen. Ik vind dat eigelijk sommige VWO/UNI gastjes >> Pronken met hun opleiding .. ![]() Maar Hoe zillig kun je wel niet zijn Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 07:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan maar niet geloven dat ze werkelijk allemaal Hoogbegaafd zijn.. Dan is de wereld ook vrij van wonderen ![]() ![]() Van mijn part kan dat IQ score en Opleiding's niveau gestolen worden. Ik geloof in mezelf en dat is meer dan genoeg |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Jij probeert jezelf heel erg iets wijs te maken. Het maakt je alleen wel behoorlijk naief. Misschien ben jij een uitzondering, zou kunnen. Maar loop toch niet zo om de feiten heen te draaien. Daarbij ben je sociaal sowieso niet intelligent, want je scheldt mensen om het minste geringste uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |