![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() oke, dus min 10 punten alweer
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zit ik dan met m'n vmbo papiertje ![]() Oja, meteen een mooie kans om nog even een aantal mensen te bedanken voor het verneuken van m'n school carriere ![]()
||
Citaat:
Ik had trouwens hetzelfde als Rare toen ik die test deed. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() want ik vind IQ maar onzin, het gaan om het vermogen om stof tot je te nemen en te begrijpen. Niet hoe snel je een filmpje kan volgen, je taal in elkaar kan voegen of een geluidje kunt raden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom is er ook best veel kritiek op het IQ, omdat het maar één deeltje is van een veel groter totaal. Toen is er het EQ bijgekomen, vaak worden die ook gecombineerd in officiele tests (voor zover ik dat begrepen heb). Als je een extraam laag EQ hebt en een extreem hoog IQ, dan heb je echt veel problemen. Daarom is lekker gemiddeld zijn met je IQ en EQ helemaal niet erg, juist heel fijn. Je kan jezelf motiveren en dan kun je echt een heel eind komen. |
![]() |
|
Klik.
Dikke bullshit, iq is zoals gezegd sowieso al helemaal niet zo belangrijk als iedereen denkt, en deze test sloeg al helemaal nergens op.
||
Citaat:
![]() bah, bah en bah ![]()
||
Citaat:
![]() Van mijn leraar op de basisschool mocht ik geen vwo gaan doen (die mocht me niet) dus kwam ik op de havo, waar ik me ontzettend verveelde en probleempjes maakte uit verveling. Waardoor ik nu uiteindelijk een stempel opgedrukt heb gekregen van 'probleemkind'. Ben toen ook van school gekickt en moest naar speciaal onderwijs, wat ze alleen maar doen op vmbo niveau, ook zoiets ![]() Waar ik eerst niet eens aangenomen werd omdat ik te goed zou zijn... Uiteindelijk toch aangenomen, waarna het niet veel beter ging, zat 300 dagen per jaar thuis omdat het op school saai was en haalde nog 9-ens en 10-en omdat ik alle stof al had gehad op de Havo. Zag het nut er niet van in om naar school te gaan ![]() Maargoed, nu een vmbo diplomaatje, jeeej ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee ik gok niet als ik een vraag niet wist vulde ik gewoon a in vond ik een betere oplossing |
![]() |
||
Citaat:
Daarom vind ik die test ook zo krom, alleen opgaven uit de Nederlandse taal kunnen nooit een goed beeld geven van je algemene verbale kant.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bij het vwo kom je wel meer inzicht tegen dan bij het havo. En het is inderdaad wel zo dat wanneer je niet zoveel inzicht hebt, maar wel veel doorzettingsvermogen en zelfdiscipline je het op het vwo ook ver kunt schoppen. Dus tot op zekere hoogte ben ik het met jou stelling eens. En dan nog, wat zegt Iq nou helemaal? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|