Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik acht het EQ nog net wat belangrijker dan het IQ, want een universitaire nerd met zijn informatie uit zijn boeken ruil ik met liefde om voor een 'dom wicht' van het VMBO die wel levenservaring heeft en weet waar hij het over heeft tijdens een gesprek. Het soort studie vind ik niet belangrijk, wél dat hij studeert of dit in iedergeval zou willen, en dat hij hier plezier in heeft. Mijn vriend doet SPH, dan zijn er zat mensen die gillen 'How Geayyy", mja zal allemaal best zolang ik maar weet dat hij hetero is, hoezzé ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Haar opleidingsniveau lag wat lager dan het mijne en ik het het idee dat je dat na verloop van tijd merkte. Haar interesses waren totaal anders dan de mijne en we dachten op een heel andere manier over de wereld na.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik vind rechten vreselijk, net als de meeste economische studies, en bedrijfskunde
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Kern van het verhaal: de opleiding geeft meestal een indicatie over de denkwijze van de personen, zo kijken VMBO'ers en HAVO'ers anders tegen het leven aan dan VWO'ers, en dan bedoel ik qua 'wat voor werk wil ik later doen', toekomstvisies, etc. Echte intelligentie is daar niet echt mee in te delen denk ik, zeker omdat er zoveel verschillende intelligentie vlakken zijn (taalkundig, wereldkundig, wiskundig, enz.) Persoonlijk zou ik het vrij lastig vinden om een vriend van het VMBO te hebben, ik denk niet dat het überhaupt wat zou worden aangezien een relatie bij mij niet alleen gebaseerd is op seksuele aantrekkingskracht, ook op in hoeverre het klikt op andere vlakken, en één daarvan is intelligentie. Dan hoeft hij van mij heus niet een atoombom te kunnen maken of een formule van synthetische aardolie oid, maar een beetje 'praten op niveau' vind ik toch wel belangrijk. En verder zou ik ook niet willen dat mijn vriend mij zou proberen om te praten zodat ik mijn studie zou laten vallen. Misschien heb ik de verkeerde personen getroffen, maar als ik aangeef dat ik moet studeren en doordeweeks niet tot 0400 in de morgen aan de telefoon wens te hangen en je krijgt dan het antwoord 'je moet niet steeds studeren, daar heb je later toch niets aan', dan is er iig een drempel om iets met die persoon te beginnen aangezien hij mij dan toch iets dierbaars wil ontzeggen. In mijn huidige relatie heb ik daar gelukkig geen last van, we kunnen goed met elkaar overweg, hij heeft levenservaring en hij ziet er nog goed uit ook! Wat wil ik nog meer ![]() Silverwolf
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar zo erg is het echt niet ![]()
||
Citaat:
Persoonlijk kan ik het geen minuut uithouden met mensen zonder ambitie.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel grappig dat zodra je zegt dat je psychologie studeert, mensen zich anders gaan gedragen. Ze denken dat je zo door ze heen kijkt en anders wel dat je ontzettend slim bent. En ik snap niet zo goed wat er mis is met jongens die psychologie studeren? Bij ons is ongeveer een derde jongens. Laatst gewijzigd op 28-01-2006 om 11:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is dat bij geneeskunde anders, ik denk het wel omdat je voor die studie meer moeite moet doen om binnen te komen en door te blijven gaan, maar bij rechten is de gemiddelde student qua instelling echt niet beter dan een dropped out hangjongere. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Liefde & Relatie |
opleiding- en intelligentieniveau belangrijk? Sanoeske | 197 | 02-05-2005 17:27 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen vallen op mannen met een vlotte babbel??? PierdeRegenworm | 75 | 10-02-2005 17:21 | |
Liefde & Relatie |
MBO= afknapper voor je moeder? Verwijderd | 88 | 05-06-2003 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Enquete (kleine moeite..) lady short | 50 | 14-12-2002 16:09 |