![]() |
||||
Citaat:
Maar als een leuke meid voor me uitdagend gaat dansen met dr lichaam wor ik er wel opgewonden van. Anyway wat ik vind van homos en bis? Tja, als ze maar niet roze handtasjes dragen terwijl ze ook nog es met een relnicht stem praten en zich zo gedragen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-01-2006 om 00:30. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
ik als hetero heb hier alleen te zeggen (wat volgens mij al een aantal keer is mede gedeeld) dat homo's, bi's etc allemaal prima zijn..zolang ze niet overdreven gaan doen. Kijk..ik vind het niet zo om als sommige andere jongens, als ik opeens 2 homo's elkaar een kus zie geven op straat. Ik vind het echter wat anders als d'r een flinke zoenpartij (of erger) volgt. Maar dat heeft niets met 2 zoenende jongens te maken, maar het het feit dat ik dat van niemand (ook geen 2 meiden, of jongen/meid) hoef te zien. Dat doen ze maar thuis of zo.
overigens..ik zag net dit staan: Citaat:
![]() (bij mij op school zit zo'n extreme christen..met alle respect voor zijn geloof..maar als hij begint met uitspraken als 'homo's (en bi's) moeten hun gevoelens maar onderdrukken, zodat ze normaal in de maatschappij kunnen functioneren', en 'ze moeten hun ziekte onderdrukken'... dat wil nog wel eens het verkeerde keelgat inschieten...(en nu aub ff geen grapjes maken over wat er dan al niet m'n keelgat in schiet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vermoed dat je bedoelt dat het vaak voorkomt dat homo's een "bi-stadium" doormaken... Dat is normaal, gewoon een stap in de aanvaarding ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
God ik zou een moord doen voor seks met een leuk meisjes maar ik heb een vriendje, dus dat mag niet. ben ik nu bi? |
![]() |
||
Citaat:
Ach, zal wel te maken hebben met het feit dat ik eigenlijk helemaal geen homo's in m'n naaste omgeving heb en ik dat dus niet gewend ben. ![]() Je kan ook aan een trio denken, zal je vriend ook leuk vinden ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: niet persee, als je gevoelens hebt voor jongens en meisjes dan wel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha ik heb nooit een relatie gehad met een meisje, maar ik denk dat ik wel een relatie met een meisje zou kunnen hebben. Ik kan het niet echt met zekerheid zeggen dus, maar ik zit er ook niet echt mee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Meisjes 5 % lesbisch, 25% bi en 70% hetero Jongens 10% homo, 20% bi en 70% hetero Er is een onderzoek geweest met een indeling in 7 groepen. Uitsluitend homo, overwegen homo, wat meer homo dan hetero, 50/50, wat meer hetero dan homo, overwegend hetero en hetero. Daar kreeg elke categorie bijna evenveel stemmen. Het is geen zwart wit situatie dus, elk persoon is anders en ieder noemt het anders. Jongens/mannen hebben meer de neiging om duidelijkheid te hebben dus zullen zichzelf sneller homo noemen, ook wanneer ze wel eens een meid leuk vinden. Voor meisjes lijkt het minder belangrijk te zijn om zoiets in woorden vast te leggen. Om antwoord te geven op de vraag: Ik heb geen idee wat ik ben. Bi naar de homo kant met zo nu en dan hele sterke hetero buien? Ik ben iig gelukkig met mijn vriend en van hem mag ik kwijlen als ik mooe meisjes zie (hij pest me er wel mee ![]() Bij anderen heb ik nooit veel problemen gehad met hun homoseksualiteit. Als iemand zich nichteriger voordoet dan hij is dan vind ik dat soms storend. Is iemand echt zichzelf dan is dat gedrag niet storend voor mij. Heeft dus te maken met hoe nep het is. @-1991- Op het forum van comingout.nl zijn er jongens van jouw leeftijd ![]() SounD
||
Citaat:
Anderzijds kan ik je aanraden het pas te vertellen als je daar 100% aan toe bent. Dat heb ik dus gedaan, ik was (en ben) 20 toen ik het vertelde. Heb nooit spijt gehad dat ik zo lang gewacht heb, ook al gaat het nu veel beter met me. Niets doen waar je niet aan toe bent en gewoon afwachten tot je er helemaal klaar voor bent en inziet dat je helemaal niet zo 'anders' behandeld gaat worden. Dat valt allemaal hartstikke mee. Wellicht dat in mijn leeftijdsgroep het 'anders' behandelen een stuk minder is dan in jouw huidige leeftijdsklasse, maar het valt altijd mee. |
![]() |
||
Citaat:
Je hoeft ook zeker geen hetero te spelen (volgens mij gaf -1991- ook aan dat het niet aan hem af te lezen is), je kunt ook gewoon jezelf zijn zonder te verbergen of liegen en zonder iedereen te gaan vertellen dat je homo bent. Als mensen je beter leren kennen komen ze vanzelf wel erachter wie je bent en wat daar allemaal bij hoort toch? SounD
||
Citaat:
Wat betreft dat hetero 'spelen'... ook al is het niet af te lezen, als je 3 beste vrienden de hele tijd over vrouwen lullen en je wilt niet laten merken dat je homo bent, dan moet je min of meer meespelen? Tenminste, zo heb ik dat altijd gezien. Of nou ja, ik kan wel naar vrouwen kijken en ze mooi vinden, maar als ze zeggen "is dat niets voor jou"... mja dat is dus altijd "nee". Er is ook niet zoveel mis met dat "spelen", maar het is gewoon lekker jezelf 100% te kunnen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Daarnaast is het ook niet zo zwart/wit. Er zijn vele tussenvormen en iedereen is weer net een beetje anders waardoor die woorden mensen niet goed kunnen beschrijven. Veel mensen uit het grijze gebied tussen hetero en homo in zouden bij bi horen en er zit nogal wat tussen. Zo gek is het dus niet lijkt me dat er mer biseksuelen zijn dan homoseksuelen. SounD
Laatst gewijzigd op 13-03-2006 om 23:03. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zelf flirt met iedereen die ik leuk vind en heb meestal een heel goed idee of een jongen ook op jongens kan vallen, soms zelf beter dan de jongen in kwestie zelf. Echt verliefd worden kan ik meestal pas als ik een persoon een beetje ken en hij/zij mij ook leuk vind. Dan weet ik dus meestal wel of er intresse is en of ik een kans maak. SounD
||
Citaat:
![]() En dan gewoon een beetje flirten. Maar met hetero jongens flirten is ook erg leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan krijg je later via chat te horen dat ze het eigenlijk geen goed plan vinden om dat vaker te doen en dat ze eigenlijk hetero zijn en dan kan je zeggen: "Ja, dat wist ik al." ![]() Ik was echt fout vroeger.. ![]() SounD
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |