Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2006, 03:54
ExVaal
ExVaal is offline
Mannen kunnen aantrekkelijk zijn, maar verder ook niets.
Oud 23-01-2006, 00:17
MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
GiovsGio schreef op 07-01-2006 @ 16:00 :
Heyy!!
Wie is er ook homo of bi???
en wat vinden jullie van homo's en bi's??
Ik denk dat ik homo ben omdat ik van 99% jongens leuker vind, en meiden maar zelden, en als het om gevoelens gaat voel ik veel meer voor jongens.

Maar als een leuke meid voor me uitdagend gaat dansen met dr lichaam wor ik er wel opgewonden van.

Anyway wat ik vind van homos en bis? Tja, als ze maar niet roze handtasjes dragen terwijl ze ook nog es met een relnicht stem praten en zich zo gedragen.

Citaat:
pomme schreef op 08-01-2006 @ 01:55 :
Tsss Dat mag niet gebeuren!
Kom op met die kussende jongens!
Precies, jammie, zie mn avatar.

Citaat:
Juda[NL] schreef op 11-01-2006 @ 21:27 :
Homo's, heb er niets tegen, echt niet. Zolang ze van mijn afblijven, vind ik het allemaal best
Bah, weet je hoe cliche dat is wat je zegt? Net alsof een hetero kerel zomaar aan je zou mogen zitten, lekker irritant. Als je zoiets probeert te zeggen zeg dan gewoon dat je het niet leuk vind als MENSEN gewoon ongewenst aan je zitten, dat klinkt minder cliche! (Minder dom)

Laatst gewijzigd op 23-01-2006 om 00:30.
Oud 26-01-2006, 19:39
sterre
sterre is offline
boe

aangezien ik al zowel met jongens als meisjes een relatie heb gehad kan je zeggen dat ik bi ben. ik vind het toch erg moeilijk om er een naam op te plekken, ik hou niet zo van dat 'vakjesduwen', vind het ook niet nodig om te zeggen of ik hetero of niet ben. het gaat er gewoon om dat ik van een persoon hou en niet van een bepaald geslacht
Oud 27-01-2006, 17:51
Changshan
Changshan is offline
Kan best dat ik bi ben, maar ik ben nog niet zover dat ik me voor kan stellen dat een jongen totally homo kan zijn.
Oud 27-01-2006, 20:04
foefighter
foefighter is offline
homo en nu wil ik aandacht van alle homos van het forum
Oud 28-01-2006, 12:14
geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Changshan schreef op 27-01-2006 @ 18:51 :
Kan best dat ik bi ben, maar ik ben nog niet zover dat ik me voor kan stellen dat een jongen totally homo kan zijn.
Tja zo heb ik het tegenovergestelde... ik geloof niet zo in bi-zijn. Niet van mezelf iig. Meer een kwestie van niet toegeven aan je gevoel. Maar ieder het zijne natuurlijk.
Oud 28-01-2006, 12:58
Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
ik als hetero heb hier alleen te zeggen (wat volgens mij al een aantal keer is mede gedeeld) dat homo's, bi's etc allemaal prima zijn..zolang ze niet overdreven gaan doen. Kijk..ik vind het niet zo om als sommige andere jongens, als ik opeens 2 homo's elkaar een kus zie geven op straat. Ik vind het echter wat anders als d'r een flinke zoenpartij (of erger) volgt. Maar dat heeft niets met 2 zoenende jongens te maken, maar het het feit dat ik dat van niemand (ook geen 2 meiden, of jongen/meid) hoef te zien. Dat doen ze maar thuis of zo.

overigens..ik zag net dit staan:

Citaat:
Röps schreef op 28-01-2006 @ 13:14 :
Tja zo heb ik het tegenovergestelde... ik geloof niet zo in bi-zijn. Niet van mezelf iig. Meer een kwestie van niet toegeven aan je gevoel. Maar ieder het zijne natuurlijk.
Waarom niet toegeven aan je gevoel..? wat een onzin

(bij mij op school zit zo'n extreme christen..met alle respect voor zijn geloof..maar als hij begint met uitspraken als 'homo's (en bi's) moeten hun gevoelens maar onderdrukken, zodat ze normaal in de maatschappij kunnen functioneren', en 'ze moeten hun ziekte onderdrukken'...

dat wil nog wel eens het verkeerde keelgat inschieten...(en nu aub ff geen grapjes maken over wat er dan al niet m'n keelgat in schiet)
Oud 28-01-2006, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Hetzelfde als van hetro's... oftewel: het ligt aan de persoon zelf of ik iemand mag of niet, niet aan de geaardheid van diegene.
Oud 28-01-2006, 13:33
hmmmm
hmmmm is offline
Ik kan het vaak met homo's beter vinden dan met hetero's, maar dat is denk ik omdat homo's meestal wat gevoeliger en intimiemer met mannen zijn.
Oud 28-01-2006, 13:45
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 28-01-2006 @ 13:58 :
Waarom niet toegeven aan je gevoel..? wat een onzin
Dat is geen onzin, zo heb ik dat zelf al die tijd gevoeld. Ik zeg niet dat iedereen dat dan maar moet hebben, maar zelf heb ik al die tijd maar voorgehouden bi te zijn en vrouwen ook aantrekkelijk te vinden. Daarom geloof ik er niet zo in, maar ieder z'n eigen gedachten daarover.
Oud 28-01-2006, 14:32
Koen M
Koen M is offline
Citaat:
Röps schreef op 28-01-2006 @ 14:45 :
Dat is geen onzin, zo heb ik dat zelf al die tijd gevoeld. Ik zeg niet dat iedereen dat dan maar moet hebben, maar zelf heb ik al die tijd maar voorgehouden bi te zijn en vrouwen ook aantrekkelijk te vinden. Daarom geloof ik er niet zo in, maar ieder z'n eigen gedachten daarover.

Ik vermoed dat je bedoelt dat het vaak voorkomt dat homo's een "bi-stadium" doormaken... Dat is normaal, gewoon een stap in de aanvaarding
Oud 28-01-2006, 16:04
Juist
Oud 28-01-2006, 17:20
Koen M
Koen M is offline
Je mag natuurlijk de redenering niet omkeren en zeggen dat alle bi's eigenlijk homo's zijn die het nog aan het aanvaarden zijn... Dat is logica en mensen neigen daar nogal eens fouten tegen te maken
Oud 31-01-2006, 22:50
Mooneh
Mooneh is offline
En meiden zijn gewoon over het algemeen mooier, vind ik.
Oud 03-02-2006, 00:30
MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
Mooneh schreef op 31-01-2006 @ 23:50 :
Wel vaak mooier, maar eigenlijk niet aantrekkelijk
Oud 14-02-2006, 15:36
Papillonne
Papillonne is offline
Ik ben zelf hetero, tenminste tot nu toe. Nog nooit op een meisje gevallen, maar ik vind meisjes wel veel eerder 'mooi' dan mannen, dus zou best eens kunnen dat ik verliefd word op een meisje. Maarja mannen blijven dat simpele hebben, een ander gedrag en dat lijf Een stevige arm van een man om je heen lijkt me toch niet hetzelfde als die van een vrouw. Wel denk ik dat vrouwen sensueler, gevoeliger en socialer zijn in de liefde en in bed. (nogmaals: DENK ik, heb het niet ondervonden)

Laatst gewijzigd op 14-02-2006 om 17:29.
Oud 15-02-2006, 01:27
ptr aad
ptr aad is offline
Citaat:
Heyy!!
Wie is er ook homo of bi???
fucking GOOR
Oud 15-02-2006, 14:45
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mooneh schreef op 31-01-2006 @ 23:50 :
Niet mooier, wel aantrekkelijker.
Oud 15-02-2006, 16:51
Megadeth
Megadeth is offline
Ik ben hetero, maar heb niks tegen homo's / bi's hoor. Zolang ze maar gewoon zichzelf zijn, en niet zo extreem nichterig gedragen.. (HAAAAAAAAAAI *Handje*) etc.

Maar ja, als je je maar gelukkig voelt bij wie en wat je bent
Oud 15-02-2006, 21:06
ShadowLady
ShadowLady is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 15-02-2006 @ 17:51 :
Ik ben hetero, maar heb niks tegen homo's / bi's hoor. Zolang ze maar gewoon zichzelf zijn, en niet zo extreem nichterig gedragen.. (HAAAAAAAAAAI *Handje*) etc.

Maar ja, als je je maar gelukkig voelt bij wie en wat je bent
Een vriend van mij is wel zo en ik vind het geweldig. OOK dat moet kunnen vind ik. laat mensen lekker hunzelf zijn.

God ik zou een moord doen voor seks met een leuk meisjes

maar ik heb een vriendje, dus dat mag niet.

ben ik nu bi?
Oud 15-02-2006, 21:33
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
ShadowLady schreef op 15-02-2006 @ 22:06 :
Een vriend van mij is wel zo en ik vind het geweldig. OOK dat moet kunnen vind ik. laat mensen lekker hunzelf zijn.

ben ik nu bi?
Tuurlijk moet dat kunnen, maar snap niet waarom mensen zo doen zegmaar.. je bent toch een jongen enzo.

Ach, zal wel te maken hebben met het feit dat ik eigenlijk helemaal geen homo's in m'n naaste omgeving heb en ik dat dus niet gewend ben.

Je kan ook aan een trio denken, zal je vriend ook leuk vinden
Oud 15-02-2006, 21:37
Verwijderd
Citaat:

ben ik nu bi?
iig een potentiele moordenaar

ontopic:
niet persee, als je gevoelens hebt voor jongens en meisjes dan wel
Oud 15-02-2006, 21:44
ShadowLady
ShadowLady is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 15-02-2006 @ 22:33 :

Je kan ook aan een trio denken, zal je vriend ook leuk vinden
niet dus
Oud 15-02-2006, 21:46
ShadowLady
ShadowLady is offline
Citaat:
fosje schreef op 15-02-2006 @ 22:37 :
iig een potentiele moordenaar

ontopic:
niet persee, als je gevoelens hebt voor jongens en meisjes dan wel
lal

haha ik heb nooit een relatie gehad met een meisje, maar ik denk dat ik wel een relatie met een meisje zou kunnen hebben. Ik kan het niet echt met zekerheid zeggen dus, maar ik zit er ook niet echt mee.
Oud 16-02-2006, 16:57
Ff wat anders mensen. Durf er geen nieuw topic voor te starten, is het een idee of niet? Ik post het hier iig ff, zou leuk zijn als jullie je mening geven.

Stel je zit in een gesprek met een stuk of 6 mensen, je bent homo (wel openlijk, maar die 6 mensen weten dat niet of gaan er weer eens vanuit dat je hetero bent) en het volgende wordt gezegd: "ach, die spotprenten over de profeet daar moet toch mee te leven zijn? Er worden ook genoeg prents gemaakt over de koningin en over bijvoorbeeld homo's".

Op zo'n moment denk ik "no hard feelings, tuurlijk". Dan zegt iemand anders "ik hoop maar dat er geen homo's zijn hier". Vervolgens kijkt iedereen elkaar vragend aan...

Wat een enorme kutopmerking, want op dat moment zeg ik niet "toch wel". Wat vind je hier van en wat zou je in zo'n situatie doen? De 6 mensen ken je van naam en gezicht, maar niet echt persoonlijk.
Oud 17-02-2006, 19:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Röps schreef op 16-02-2006 @ 17:57 :
Ff wat anders mensen. Durf er geen nieuw topic voor te starten, is het een idee of niet? Ik post het hier iig ff, zou leuk zijn als jullie je mening geven.

Stel je zit in een gesprek met een stuk of 6 mensen, je bent homo (wel openlijk, maar die 6 mensen weten dat niet of gaan er weer eens vanuit dat je hetero bent) en het volgende wordt gezegd: "ach, die spotprenten over de profeet daar moet toch mee te leven zijn? Er worden ook genoeg prents gemaakt over de koningin en over bijvoorbeeld homo's".

Op zo'n moment denk ik "no hard feelings, tuurlijk". Dan zegt iemand anders "ik hoop maar dat er geen homo's zijn hier". Vervolgens kijkt iedereen elkaar vragend aan...

Wat een enorme kutopmerking, want op dat moment zeg ik niet "toch wel". Wat vind je hier van en wat zou je in zo'n situatie doen? De 6 mensen ken je van naam en gezicht, maar niet echt persoonlijk.
Ik snap sowieso de hele opmerking 'hopelijk zijn er geen homo's hier' niet, wat werd daarmee bedoeld?
Oud 17-02-2006, 19:32
Ja dat was dus één van de dingen waar ik mij aan stoorde. Die opmerking slaat al helemaal nergens op... niet op wat gezegd is en waarschijnlijk ook niet op zijn haat jegens homo's, want volgens mij heeft ie die niet... Ik snapte het ook niet, maar het blijft een kutopmerking.
Oud 17-02-2006, 20:00
Orpa
Orpa is offline
Tsja... Onbekend maakt onbemind... Waarschijnlijk bedoeld hij er niets mee... T klinkt misschien hard maar ik denk dat je hier en daar tegen wat gare dingen moet kunnen... T blijft n feit dat je 'vreemd' bent en dat mensen daardoor anders tegen je aan kunnen kijken...
Oud 19-02-2006, 21:16
alpha
alpha is offline
Idd, waarschijnlijk denkt hij dat hij mensen ermee beledigd, door die uitspraak. Terwijl hij dat juist doet door dat erbij te zeggen..

Ik ben zelf iig bi, waarschijnlijk lesbisch. Ik zit dus waarschijnlijk in die 'overgangsfase'.
Ik heb zelf natuurlijk totaal geen problemen met holebi's, hoewel ik persoonlijk niet vrienden ben met de prototype nichten.
En mannen zijn echt zooo niet aantrekkelijk.. Mooi misschien, maar aantrekkelijk niet.
Oud 26-02-2006, 15:28
-1991-
-1991- is offline
Hoi, ik ben gay.. k weet dat al sinds mn 10e.
Aangezien ik niemand ken van mijn leeftijd (14) die al weet dat ie homo is heb ik nog nooit wat in het gebied gedaan van homo dingetjes. Wel heb ik wel meisjes gezoend toen ik in de ontkenningsfase zat..

Niemand weet dat ik het ben, wil gewoon niet anders behandelt worden. Ben ik niet zo'n ontzettende nicht, ik voetbal namelijk zo nu en dan en volgens mij kan je niet van me aflezen dat ik het ben. Wel ga ik beter met meisjes om

Laatst gewijzigd op 26-02-2006 om 15:30.
Oud 09-03-2006, 12:20
SounD
SounD is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 07-01-2006 @ 20:17 :
wat ik me afvraag..zijn er eigenlijk meer bisexuele dan homosexuele jongens? (want bij meiden heb ik dat idee wel eigenlijk)
In procenten..

Meisjes

5 % lesbisch, 25% bi en 70% hetero

Jongens

10% homo, 20% bi en 70% hetero

Er is een onderzoek geweest met een indeling in 7 groepen.
Uitsluitend homo, overwegen homo, wat meer homo dan hetero, 50/50, wat meer hetero dan homo, overwegend hetero en hetero.

Daar kreeg elke categorie bijna evenveel stemmen.

Het is geen zwart wit situatie dus, elk persoon is anders en ieder noemt het anders.

Jongens/mannen hebben meer de neiging om duidelijkheid te hebben dus zullen zichzelf sneller homo noemen, ook wanneer ze wel eens een meid leuk vinden. Voor meisjes lijkt het minder belangrijk te zijn om zoiets in woorden vast te leggen.

Om antwoord te geven op de vraag: Ik heb geen idee wat ik ben. Bi naar de homo kant met zo nu en dan hele sterke hetero buien?

Ik ben iig gelukkig met mijn vriend en van hem mag ik kwijlen als ik mooe meisjes zie (hij pest me er wel mee )

Bij anderen heb ik nooit veel problemen gehad met hun homoseksualiteit. Als iemand zich nichteriger voordoet dan hij is dan vind ik dat soms storend. Is iemand echt zichzelf dan is dat gedrag niet storend voor mij. Heeft dus te maken met hoe nep het is.

@-1991- Op het forum van comingout.nl zijn er jongens van jouw leeftijd

SounD
Oud 09-03-2006, 13:38
Citaat:
-1991- schreef op 26-02-2006 @ 16:28 :
Hoi, ik ben gay.. k weet dat al sinds mn 10e.
Aangezien ik niemand ken van mijn leeftijd (14) die al weet dat ie homo is heb ik nog nooit wat in het gebied gedaan van homo dingetjes. Wel heb ik wel meisjes gezoend toen ik in de ontkenningsfase zat..

Niemand weet dat ik het ben, wil gewoon niet anders behandelt worden. Ben ik niet zo'n ontzettende nicht, ik voetbal namelijk zo nu en dan en volgens mij kan je niet van me aflezen dat ik het ben. Wel ga ik beter met meisjes om
Mja ik wist het ook al wel heel vroeg (niet op m'n 10e, maar wel vroeg). Enerzijds is het verbergen lastig, omdat je altijd met een zwaar geheim loopt. Ik bedoel, als je het niet wilt vertellen moet je je altijd voordoen als hetero en dat kan verdomd lastig zijn! Of nouja, niet lastig, maar gewoon kut.

Anderzijds kan ik je aanraden het pas te vertellen als je daar 100% aan toe bent. Dat heb ik dus gedaan, ik was (en ben) 20 toen ik het vertelde. Heb nooit spijt gehad dat ik zo lang gewacht heb, ook al gaat het nu veel beter met me. Niets doen waar je niet aan toe bent en gewoon afwachten tot je er helemaal klaar voor bent en inziet dat je helemaal niet zo 'anders' behandeld gaat worden. Dat valt allemaal hartstikke mee. Wellicht dat in mijn leeftijdsgroep het 'anders' behandelen een stuk minder is dan in jouw huidige leeftijdsklasse, maar het valt altijd mee.
Oud 09-03-2006, 14:02
SounD
SounD is offline
Citaat:
Röps schreef op 09-03-2006 @ 14:38 :
Enerzijds is het verbergen lastig, omdat je altijd met een zwaar geheim loopt. Ik bedoel, als je het niet wilt vertellen moet je je altijd voordoen als hetero en dat kan verdomd lastig zijn!
Hiet ben ik het niet helemaal mee eens. Dat zware geheim is zoals je het zelf voelt. Is het geen punt voor jezelf en verwacht je niet dat het zwaar afgekeurd gaat worden in je directe omgeving of heb je daar maling aan, dan heb je het er ook niet moeilijk mee.

Je hoeft ook zeker geen hetero te spelen (volgens mij gaf -1991- ook aan dat het niet aan hem af te lezen is), je kunt ook gewoon jezelf zijn zonder te verbergen of liegen en zonder iedereen te gaan vertellen dat je homo bent.

Als mensen je beter leren kennen komen ze vanzelf wel erachter wie je bent en wat daar allemaal bij hoort toch?

SounD
Oud 09-03-2006, 14:23
Citaat:
SounD schreef op 09-03-2006 @ 15:02 :
Hiet ben ik het niet helemaal mee eens. Dat zware geheim is zoals je het zelf voelt. Is het geen punt voor jezelf en verwacht je niet dat het zwaar afgekeurd gaat worden in je directe omgeving of heb je daar maling aan, dan heb je het er ook niet moeilijk mee.

Je hoeft ook zeker geen hetero te spelen (volgens mij gaf -1991- ook aan dat het niet aan hem af te lezen is), je kunt ook gewoon jezelf zijn zonder te verbergen of liegen en zonder iedereen te gaan vertellen dat je homo bent.
Uhm ja kan me hier wel in vinden, deels. Ten eerste het zware geheim... het is idd toch iets van jezelf en die zin per persoon verschillend. Voor míj heeft het gevoeld als een geheim, wat niemand wist en wat niemand mocht weten. Dat heeft z'n tol geeist, maarja het kan idd per persoon verschillen. Dat lag niet eens zozeer aan m'n omgeving. Als mensen het hebben over geheimen bijvoorbeeld, dan had ik het wel moeilijk, omdat dat dan gelijk weer boven komt.

Wat betreft dat hetero 'spelen'... ook al is het niet af te lezen, als je 3 beste vrienden de hele tijd over vrouwen lullen en je wilt niet laten merken dat je homo bent, dan moet je min of meer meespelen? Tenminste, zo heb ik dat altijd gezien. Of nou ja, ik kan wel naar vrouwen kijken en ze mooi vinden, maar als ze zeggen "is dat niets voor jou"... mja dat is dus altijd "nee". Er is ook niet zoveel mis met dat "spelen", maar het is gewoon lekker jezelf 100% te kunnen zijn.
Oud 09-03-2006, 14:25
En ja om nog even aan te vullen, jezelf zijn bij zeer goede vrienden die je denken 100% te kennen, in een bovenstaande situatie, dat is een illusie als je het mij vraagt.
Oud 09-03-2006, 17:42
SounD
SounD is offline
Ik snap grotendeels wat je bedoelt, maar heb het zelf nooit zo ervaren. Natuurlijk dacht ik een tijd lang ook dat ik hetero was en ben ik dat nog steeds soort van..
Wat dat betreft heb ik het makkelijk gehad, ik had ook echt een mening over meisjes en heb ook vriendinnetjes gehad. Maar voor en na ik van mezelf wist dat ik op jongens viel is er nooit een moment sprake geweest van iemand anders spelen dan ik zelf was. Er waren dus ook een paar mensen die eerst niet geloofden dat ik niet hetero was, omdat ik niet veel veranderd ben

Nu ben ik natuurlijk geen maatstaf voor iedereen met homoseksuele gevoelens, maar ik ben nog steeds van mening dat het geheim en het spelen te veel als een probleem gezien wordt. Ik heb mensen gesproken die er een "big deal" van maakten terwijl de omgeving eigenlijk al genoeg wist en er heel goed mee om kon gaan. Ik vind het dan echt jammer wat iemand zichzelf aan doet.

SounD
Oud 09-03-2006, 19:49
Citaat:
SounD schreef op 09-03-2006 @ 18:42 :
Er waren dus ook een paar mensen die eerst niet geloofden dat ik niet hetero was, omdat ik niet veel veranderd ben
Ja dat ken ik wel. Tenminste, ik ben ook niet veranderd, ik viel al jaren op jongens en daarmee uit. Iedereen houdt van mensen en doordat ik iets vertel krijg ik niet opeens een handtas in m'n knuisten om het maar zo te zeggen
Oud 10-03-2006, 09:07
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:

Emmm. Dat mag wel. Of die gozer is gestoord.
Oud 10-03-2006, 19:12
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
sterre schreef op 26-01-2006 @ 20:39 :
boe

aangezien ik al zowel met jongens als meisjes een relatie heb gehad kan je zeggen dat ik bi ben. ik vind het toch erg moeilijk om er een naam op te plekken, ik hou niet zo van dat 'vakjesduwen', vind het ook niet nodig om te zeggen of ik hetero of niet ben. het gaat er gewoon om dat ik van een persoon hou en niet van een bepaald geslacht
I couldn't argee more!
Oud 13-03-2006, 18:14
Souris
Souris is offline
ben bi,zit er niet mee.
ken verder ook gennoeg potten en homo's
boeit me verder niet zo.
geaardheid maakt me niet uit,vriendschap en karakter wel
Oud 13-03-2006, 18:50
Vice
Vice is offline
Citaat:
SounD schreef op 09-03-2006 @ 13:20 :
In procenten..

Meisjes

5 % lesbisch, 25% bi en 70% hetero

Jongens

10% homo, 20% bi en 70% hetero
Ik had altijd gedacht dat biseksualiteit minder voorkwam dan homoseksualiteit.
Oud 13-03-2006, 22:58
SounD
SounD is offline
Citaat:
Vice schreef op 13-03-2006 @ 19:50 :
Ik had altijd gedacht dat biseksualiteit minder voorkwam dan homoseksualiteit.
Veel mensen moeten het toch geheim houden denken ze, dus dan is het niet zo opvallend. Iemand die bi is wordt al snel als homo of hetero gezien ook afhankelijk van hun partner op dat moment. De meeste jongens die bi zijn en een vriendin hebben houden ook hun mond erover denk ik.

Daarnaast is het ook niet zo zwart/wit. Er zijn vele tussenvormen en iedereen is weer net een beetje anders waardoor die woorden mensen niet goed kunnen beschrijven. Veel mensen uit het grijze gebied tussen hetero en homo in zouden bij bi horen en er zit nogal wat tussen. Zo gek is het dus niet lijkt me dat er mer biseksuelen zijn dan homoseksuelen.

SounD

Laatst gewijzigd op 13-03-2006 om 23:03.
Oud 14-03-2006, 22:44
GiovsGio
GiovsGio is offline
Dit had ik gevonden op een site

Je bent niet alleen!
Ongeveer 1 op 10 jongens is homo of bi. De kans is dus groot dat er ook in jouw klas zo'n jongen zit. Vaak twijfelen jongens aan hun eigen homo-zijn omdat ze zich bij homo's eenander soort jongens voorstellen. Of ze worden misschien ook wel eens verliefd op meisjes.

Jongens kunnen natuurlijk ook bang zijn zichzelf homo of bi te noemen omdat het niet makkelijk is tegen de stroom in te roeien. Er zijn ook jongens die zich gewoon niet in een hokje willen stoppen.

Laatst gewijzigd op 14-03-2006 om 22:51.
Oud 16-03-2006, 13:20
Rioto
Hetro ftw
Oud 16-03-2006, 19:11
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb geen problemen met homo's, flikkers/nichten zijn echter wel vreselijk irritant.
Oud 16-03-2006, 21:12
OwL
OwL is offline
vraagje:

als je als homo (of bi) op iemand verliefd bent, maar je weet niet of diegene wel op hetzelfde geslacht (kan) vallen. Wat doe je dan? Ga je toch diegene proberen te versieren, of ga je eerst maar eens uitzoeken wat diegene is?
Oud 16-03-2006, 21:23
SounD
SounD is offline
Citaat:
OwL schreef op 16-03-2006 @ 22:12 :
vraagje:

als je als homo (of bi) op iemand verliefd bent, maar je weet niet of diegene wel op hetzelfde geslacht (kan) vallen. Wat doe je dan? Ga je toch diegene proberen te versieren, of ga je eerst maar eens uitzoeken wat diegene is?
Dat is per persoon verschillend. Hoe veel lef je hebt en hoeveel het je kan schelen dat een ander er achterkomt dat jij zelf homoseksuele gevoelens hebt speelt daarbij een rol.

Ik zelf flirt met iedereen die ik leuk vind en heb meestal een heel goed idee of een jongen ook op jongens kan vallen, soms zelf beter dan de jongen in kwestie zelf.

Echt verliefd worden kan ik meestal pas als ik een persoon een beetje ken en hij/zij mij ook leuk vind. Dan weet ik dus meestal wel of er intresse is en of ik een kans maak.

SounD
Oud 17-03-2006, 03:09
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
OwL schreef op 16-03-2006 @ 22:12 :
vraagje:

Ga eerst lopen kijken of hij ook op jongens valt ben ik erg goed in
En dan gewoon een beetje flirten.
Maar met hetero jongens flirten is ook erg leuk
Oud 17-03-2006, 10:18
SounD
SounD is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 17-03-2006 @ 04:09 :
Maar met hetero jongens flirten is ook erg leuk
Ja en dan met ze zoenen

Dan krijg je later via chat te horen dat ze het eigenlijk geen goed plan vinden om dat vaker te doen en dat ze eigenlijk hetero zijn en dan kan je zeggen: "Ja, dat wist ik al."

Ik was echt fout vroeger..

SounD
Oud 17-03-2006, 10:31
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 16-03-2006 @ 20:11 :
Ik heb geen problemen met homo's, flikkers/nichten zijn echter wel vreselijk irritant.
En helemaal als ze jou leuk gaan vinden
Topic gesloten

Regels voor berichten