![]() |
||
Citaat:
toegegeven, de gamecube controller is dr ook niet bijzonder geschikt voor.... ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn al zoveel spellen uit dat het moeilijk is orgineel te zijn, en als een spel dan orgineel is is het dus maar afwachten of het niet flopt, daarom is het voor uitgevers slimmer om via de bekende weg te gaan: Goede graphics, bekende gameplay, aangezien er nog genoeg gamers zijn die daarmee ook tevreden zijn en die niet iets innovatiefs hoeven. Ik hoor zeker bij die laatste groep, hoe lame dit ook klinkt: Ze kunnen hetzelfde trucje blijven herhalen en een beetje bijschaven, ik blijf de games kopen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kun jij fijn pixelige psx spellen spelen ![]()
|
Vandaag (22-3-06) bekend gemaakt @ de Game Developers Conference door Phil Harrison (chef Sony Worldwide Studios)
- PS3 games zullen regiovrij zijn. Blu-Ray discs hebben genoeg capaciteit om bv PAL èn NTSC versie van de game op 1 disc te hebben. - De uiteindelijke controller zal tijdens E3 te zien zijn - Alle games worden ontwikkeld met een min. 60GB Harddisk in het achterhoofd. Deze zal standaard bij de Ps3 zitten (alhoewel dit nog niet bevestigd is). Sony heeft wel gezegd dat ze het niet zien zitten om verschillende configuraties aan te bieden. - WiFi verbinding tussen PS3 en PSP. Via je PSP kan je draadloos content op je PS3 benaderen. Denk hierbij aan films, muziek en fotos. - 1080p resolutie voor NTSC en PAL - Gratis Online service ala Xbox-Live. Derde partijen kunnen wel subscriptions vragen voor hun games. - Oude PSX games downloadbaar voor je PSP via het Sony Netwerk - Worldwide launch begin November Verder waren er nieuwe realtime demos van Motorstorm, Warhawk, Heavenly Sword en The Getaway en wat Techdemos. Nog geen plaatjes/filmpjes van kunnen vinden. http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3148951 http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3148957 Natuurlijk klinkt het allemaal prachtig maar ik krijg de indruk dat ze het toch wel goed aanpakken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach ja, de roddels dat het apparaat $800 gaat kosten zullen misschien ook wel wat overdreven zijn. Er zijn zo van die dingen die je bezig houden als economie student ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
damm,, ik zit hier te denken dat zo'n beetje iedereen wel nieuwe console bezit zoals ps2 of de xbox ... waar heb je dit gelezen mate... ik geloof het niet echt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als het dan toch over het emuleren van de Xbox gaat, Colin McRae heeft geen patch dus het (imo) beste spel is er al niet op te spelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() OO het is >> banaan/dildo/boomeRaNgg Hoe mot ik nou Weten of ze die wel gaan veranderen.. praat niet over lullen want je hebt geen lul en dat is hier duidelik te zien ![]() http://forum.scholieren.com/fotoboek...vU435g34Qp.jpg Laatst gewijzigd op 25-03-2006 om 15:13. |
![]() |
||
Citaat:
http://www.techzine.nl/nieuws/9325 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() http://www.engadget.com/media/2006/0...Portilla-1.jpg |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De prijs is gewoon een gok van mij zelf.
||
Citaat:
Je hebt wel gelijk dat in de levensloop van een spelcomputer dat er op het einde natuurlijk veel meer wordt uitgehaald dan in het begin. Je zou dus ook kunnen stellen dat Xbox360 games eerder het "plafond" bereiken omdat "het makkelijker te programmeren is". Maar dat is ook lulkoek want er zullen genoeg tools en libraries zijn om het leven van de programmeur te vergemakkelijken, voor beide consoles. "De belangrijkste spellen" is puur mening ![]()
||
Citaat:
Productieproces verbeteren? ik denk eerder de onderdelen worden goedkoper, aangezien de PS 3 complexe hardware heeft, duurt dat wel even.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is niet helemaal waar, in interviews ed. met developers blijkt vaak dat de 360 heel makkelijk te programmeren is tegenover andere consoles en dat er dus makkelijk veel uitgehaald kan worden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het enige verschil is dat de x-box 360 met 'maar' +/- $100 verlies word verkocht, en dat betekend dat er 4 spellen voor de volle prijs moeten worden verkocht per console wil je dat verlies terug verdienen. Daarom vroeg ik me het af want als sony niet te veel verlies wil gaan maken moeten ze idd de console rond de 450 gana verkopen, maar dat schrikt toch af vergeleken de 250 van de revo en de intussen ook al gezakte prijs van de x-box |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
xbox vragen justine1997 | 20 | 06-05-2011 18:40 | |
Games |
Algemeen X-box 360 topic Verwijderd | 100 | 27-07-2008 22:51 | |
Games |
Nintendo Wii IV Maxic | 500 | 18-04-2008 10:16 | |
Games |
PS3 - Next-gen gaming Th0m4s | 387 | 31-12-2006 20:50 | |
Games |
Xbox 360 (2) onthuld? Verwachtingen en mededelingen. Verwijderd | 99 | 11-11-2006 15:43 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Razendsnelle vooruitgang J-roenn | 64 | 11-10-2005 15:06 |