Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2006, 06:56
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-03-2006 @ 12:25 :
Soul Calibur II(beste versie op de Xbox, ondanks de aanwezigheid van Link in de Cube-versie) etc.
that does it. iemand die een vechtgame het liefste speelt op dat lompe xbox-besturingsapparaat moet wel van heel ver komen.

toegegeven, de gamecube controller is dr ook niet bijzonder geschikt voor....
Oud 20-03-2006, 11:15
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Vice schreef op 19-03-2006 @ 21:07 :
Wie komt er nou een 360 voor de DVD-speler. Op de PS2 zit ook een DVD-speler, maar als ik een DVD wil zien gebruik ik toch echt de gewone speler. Sony en Microsoft moeten eens kappen met dat soort onzin.
ik ken genoeg mensen die hun ps2 gebruiken als dvd speler. Ik zelf heb ook geen standalone dvd speler. Als ik een 360 heb zal ik deze ook als dvd speler gebruiken. Dus het is toch wel handig, het bespaart geld en bovendien ruimte, want nu hoef je geen dvd speler en een console in je tv kastje te proppen
Oud 20-03-2006, 13:44
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik gebruik mijn Xbox ook nooit als DVD-speler. De speler is gewoonweg niet krachtig genoeg, waardoor hij niet alle (kopie)dvd's kan afspelen. Bovendien beperk je de levensduur van je laser dramatisch als je hem voor allerlei shit gaat gebruiken.
Oud 20-03-2006, 13:45
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 20-03-2006 @ 07:56 :
that does it. iemand die een vechtgame het liefste speelt op dat lompe xbox-besturingsapparaat moet wel van heel ver komen.

toegegeven, de gamecube controller is dr ook niet bijzonder geschikt voor....
Dude, de controls op de Xbox zijn geweldig. Misschien heb jij gewoon kleine handjes
Oud 20-03-2006, 16:35
Vice
Vice is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 19-03-2006 @ 21:25 :
[afbeelding]

Ach, uiteindelijk gebeurt dit toch ook met playstation en de Xbox
Oja, de Nintendo-Vs.-Sega-tijd. Als je 15 jaar geleden had gezegd dat Sega games voor een Nintendo-colsole ging maken, had waarschijnlijk iedereen je uitgelachen.
Oud 21-03-2006, 17:57
Rioto
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 19-03-2006 @ 21:25 :
[afbeelding]

Ach, uiteindelijk gebeurt dit toch ook met playstation en de Xbox
homo
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 22:41
Verwijderd
De waarheid doet pijn?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 11:14
MaHo
MaHo is offline
Bah, graphics, graphics en nog eens graphics.....als het me om de graphics gaat, dan ga ik wel naar buiten; is veel mooier. Daar kan geen "12365127640150bits 1337 AA 16xFSSAA pwnage consolez0r!1!!" tegen op
Nee, ik wil games om de gameplay en als ik het zo bekijk, gaan de X360 en PS3 fijn verder op het punt waar we al gebleven waren en dan pas ik. Dan ga ik nog liever NES games onder het stof vandaan halen. Zoals het er nu uitziet gaat alleen Nintendo (alweer) vernieuwen en ik ben dan ook heel benieuwd naar de werking van hun controller. het wordt top of flop en dat heb ik liever dan het sowieso middelmatige van de X360 en PS3.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 11:18
Verwijderd
Wijze woorden
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 12:13
Vice
Vice is offline
Ik houd van games waarbij je nog de pixels ziet.
Oud 22-03-2006, 16:16
Verwijderd
Citaat:
MaHo schreef op 22-03-2006 @ 12:14 :
Bah, graphics, graphics en nog eens graphics.....als het me om de graphics gaat, dan ga ik wel naar buiten; is veel mooier. Daar kan geen "12365127640150bits 1337 AA 16xFSSAA pwnage consolez0r!1!!" tegen op
Nee, ik wil games om de gameplay en als ik het zo bekijk, gaan de X360 en PS3 fijn verder op het punt waar we al gebleven waren en dan pas ik. Dan ga ik nog liever NES games onder het stof vandaan halen. Zoals het er nu uitziet gaat alleen Nintendo (alweer) vernieuwen en ik ben dan ook heel benieuwd naar de werking van hun controller. het wordt top of flop en dat heb ik liever dan het sowieso middelmatige van de X360 en PS3.
Je hebt wel een punt, maar je moet je ook bedenken dat games en consoles niet innovatief kunnen blijven zijn. En als ze het dan proberen te vernieuwen, zoals nintendo, is het ook nog maar afwachten of die vernieuwing positief is, want je hoort wel zo vaak dat er meer aan de gameplay gewerkt moet worden, dat een game orgineel moet zijn, maar dat is lang niet altijd positief.

Er zijn al zoveel spellen uit dat het moeilijk is orgineel te zijn, en als een spel dan orgineel is is het dus maar afwachten of het niet flopt, daarom is het voor uitgevers slimmer om via de bekende weg te gaan: Goede graphics, bekende gameplay, aangezien er nog genoeg gamers zijn die daarmee ook tevreden zijn en die niet iets innovatiefs hoeven. Ik hoor zeker bij die laatste groep, hoe lame dit ook klinkt: Ze kunnen hetzelfde trucje blijven herhalen en een beetje bijschaven, ik blijf de games kopen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 16:23
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
God, wat een standaard gemekker weer. Meer techniek = meer gameplay + betere graphics. Bij een videogame hoort nu eenmaal het video-element. Get used to it.
Oud 22-03-2006, 16:25
Love & Peace
Love & Peace is offline
Playstation natuurlijk, dat behoeft geeneens uitleg.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 20:36
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Duidelijk dat je dan een PS3 neemt, aangezien deze backwards compatible is.
Kun jij fijn pixelige psx spellen spelen
Oud 22-03-2006, 23:26
MaHo
MaHo is offline
Ik ga geen 400 euro neerleggen voor wat mooiere graphics alleen, ik kijk wel uit. Je moet wel bedenken dat zo'n nieuw systeem gewoon weer klauwen met geld kost en dan wil ik wel waar voor m'n geld, niet weer hetzelfde in een ander jasje.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 00:10
Carn
Carn is offline
Vandaag (22-3-06) bekend gemaakt @ de Game Developers Conference door Phil Harrison (chef Sony Worldwide Studios)

- PS3 games zullen regiovrij zijn. Blu-Ray discs hebben genoeg capaciteit om bv PAL èn NTSC versie van de game op 1 disc te hebben.

- De uiteindelijke controller zal tijdens E3 te zien zijn

- Alle games worden ontwikkeld met een min. 60GB Harddisk in het achterhoofd. Deze zal standaard bij de Ps3 zitten (alhoewel dit nog niet bevestigd is). Sony heeft wel gezegd dat ze het niet zien zitten om verschillende configuraties aan te bieden.

- WiFi verbinding tussen PS3 en PSP. Via je PSP kan je draadloos content op je PS3 benaderen. Denk hierbij aan films, muziek en fotos.

- 1080p resolutie voor NTSC en PAL

- Gratis Online service ala Xbox-Live. Derde partijen kunnen wel subscriptions vragen voor hun games.

- Oude PSX games downloadbaar voor je PSP via het Sony Netwerk

- Worldwide launch begin November

Verder waren er nieuwe realtime demos van Motorstorm, Warhawk, Heavenly Sword en The Getaway en wat Techdemos. Nog geen plaatjes/filmpjes van kunnen vinden.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3148951

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3148957

Natuurlijk klinkt het allemaal prachtig maar ik krijg de indruk dat ze het toch wel goed aanpakken.
Oud 23-03-2006, 07:26
Jolt
Jolt is offline
Logisch het is Sony , die heeft genoeg ervaring met zowel de PSX als de PS 2.
Oud 23-03-2006, 09:29
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik koop een revo zodra de nieuwe metroid uitkomt(of mario 128, al heb ik die hoop al een jaar geleden opgegeven ), of wanneer hij onder de 200 komt, en tot nu toe ziet in ieder geval de prijs van de revo er goed uit.

Maar ontopic, qua game console zou ik voor de ps3 gaan, maar ik wacht sowieso tot er duidelijkheid is wie er gaat winnen, blue ray of hd-dvd. Als blue ray wint koop ik iets meer dan 2 jaar na de launch de ps3 voor een lekker prijsje, als de hd-dvd wint koop ik geen van beide.

Wat een planning he
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 09:31
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Carn schreef op 23-03-2006 @ 01:10 :
specs
Ik ga me steeds meer afvragen hoe ze dat in hemelsnaam willen gaan betalen zonder dat de prijs van de ps3 echt de pan uit gaat reizen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:03
Carn
Carn is offline
gewoon, flink verlies draaien per unit
Oud 23-03-2006, 14:53
Barry K
Barry K is offline
Ik ga voor de Playstation 3...

Ik had echt als eerste levering die ps2, die is er nu echt TE slecht aan toe... hij doet het maar zelden. Ondanks dat die nu voor weinig te koop is, wacht ik maar even op de ps3 (want die zal flink duur worden verwacht ik)
Oud 23-03-2006, 14:59
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Carn schreef op 23-03-2006 @ 15:03 :
gewoon, flink verlies draaien per unit

Ach ja, de roddels dat het apparaat $800 gaat kosten zullen misschien ook wel wat overdreven zijn.

Er zijn zo van die dingen die je bezig houden als economie student
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 15:02
Carn
Carn is offline
Microsoft draait ook flink verlies op de Xbox 360, dat geldt bijna voor elke nieuwe console. Ik denk zelf dat de Ps3 400/500 euro gaat kosten, inclusief HD en een game oid.
Oud 24-03-2006, 13:33
miGAnt
miGAnt is offline
Citaat:
Carn schreef op 23-03-2006 @ 16:02 :
Microsoft draait ook flink verlies op de Xbox 360, dat geldt bijna voor elke nieuwe console. Ik denk zelf dat de Ps3 400/500 euro gaat kosten, inclusief HD en een game oid.
hoe bedoel je verlies??

damm,, ik zit hier te denken dat zo'n beetje iedereen wel nieuwe console bezit zoals ps2 of de xbox ...

waar heb je dit gelezen mate... ik geloof het niet echt
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 15:14
Verwijderd
Citaat:
miGAnt schreef op 24-03-2006 @ 14:33 :
hoe bedoel je verlies??

damm,, ik zit hier te denken dat zo'n beetje iedereen wel nieuwe console bezit zoals ps2 of de xbox ...

uh.... hij bedoelt dat de productieprijs hoger ligt dan de aankoop prijs, was met de xbox in ieder geval wel zo.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 22:12
CrazY G
CrazY G is offline
De ps2 werd ook verkocht met verlies. Misschien wel elke console
Ze verdienen geld met de games en accesoires. Voor elke game die verkocht word krijgt de console maker namelijk geld. Want dankzij hun console kan een gamemaker zijn product verkopen
Oud 25-03-2006, 12:21
miGAnt
miGAnt is offline
Citaat:
Bossen schreef op 24-03-2006 @ 16:14 :
uh.... hij bedoelt dat de productieprijs hoger ligt dan de aankoop prijs, was met de xbox in ieder geval wel zo.
ja, dat is te snappen maar daarom zeg ik ook.... Ik dacht dat elke burger een nieuw console bezit.. Hoe kan je nog verlies lijden, het moet juist winstgevend zijn
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 12:25
Verwijderd
Citaat:
miGAnt schreef op 25-03-2006 @ 13:21 :
ja, dat is te snappen maar daarom zeg ik ook.... Ik dacht dat elke burger een nieuw console bezit.. Hoe kan je nog verlies lijden, het moet juist winstgevend zijn
Als ze op elke unit verlies lijden, maar veel mensen kopen het, dan lijden ze geen verlies meer? Een console word gewoon voor minder verkocht dan het kost om het te maken, de winst maken ze op spellen ed.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 14:21
BlackWolf
BlackWolf is offline
Leuk al dat geschreeuw over PS3 terwijl het nog niet eens uit is...

In ieder geval die controller van PS3 wordt veranderd omdat ze teveel commentaar kregen erover en dat het op een banaan leek enzo. Of het er beter op wordt is nog maar de vraag..

En dat PS3 betere hardware heeft klopt niet helemaal. Het heeft wel een sterkere processorcore, maar de xbox360 heeft weer een sterkere GPU. Die processor van de PS3 heeft echter 7 cores. Met 2 cores is het al moeilijk genoeg programmeren, laat staan met 7. De xbox360 wordt nu zelfs nog niet eens volledig gebruikt omdat men nog moet wennen aan het programmeren ervan. Dat is bij alle consoles zo. Als je de laatste spellen en de eerste van de PS2 en xbox ziet zie je dat de laatste veel mooier zijn dan de eerste. Met de PS3 zal dit veel erger zijn. Dus om nu te zeggen dat het er nog niet mooi genoeg is, is een beetje te snel geconcludeerd.

De belangrijkste spellen zijn ook op de x360 te spelen. Er kwam wel een extra patch uit maar ach dat kun je toch gratis downloaden. Waar klagen jullie om?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 14:28
Verwijderd
Citaat:
BlackWolf schreef op 25-03-2006 @ 15:21 :

In ieder geval die controller van PS3 wordt veranderd omdat ze teveel commentaar kregen erover en dat het op een banaan leek enzo. Of het er beter op wordt is nog maar de vraag..

En dat PS3 betere hardware heeft klopt niet helemaal. Het heeft wel een sterkere processorcore, maar de xbox360 heeft weer een sterkere GPU. Die processor van de PS3 heeft echter 7 cores. Met 2 cores is het al moeilijk genoeg programmeren, laat staan met 7. De xbox360 wordt nu zelfs nog niet eens volledig gebruikt omdat men nog moet wennen aan het programmeren ervan. Dat is bij alle consoles zo. Als je de laatste spellen en de eerste van de PS2 en xbox ziet zie je dat de laatste veel mooier zijn dan de eerste. Met de PS3 zal dit veel erger zijn. Dus om nu te zeggen dat het er nog niet mooi genoeg is, is een beetje te snel geconcludeerd.

De belangrijkste spellen zijn ook op de x360 te spelen. Er kwam wel een extra patch uit maar ach dat kun je toch gratis downloaden. Waar klagen jullie om?
In de meeste posts word alleen maar positief over de PS3 gepraat, dus wat lul je?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 14:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat vraag ik me ook af. Waarschijnlijk fanboy-talk ofzo
Oud 25-03-2006, 14:56
BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
Bossen schreef op 25-03-2006 @ 15:28 :
In de meeste posts word alleen maar positief over de PS3 gepraat, dus wat lul je?
En dat is juist mijn punt. Men schreeuwt er de hele tijd over zonder dat het al uit is. Sommigen zeiden alleen over de controller en daar reageerde ik ook op. En mijn punt was dus dat ze te snel oordelen over de PS3 zonder genoeg erover te weten. Dus wat lul jij??
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 14:57
Verwijderd
Citaat:
BlackWolf schreef op 25-03-2006 @ 15:56 :
En dat is juist mijn punt. Men schreeuwt er de hele tijd over zonder dat het al uit is. Sommigen zeiden alleen over de controller en daar reageerde ik ook op. En mijn punt was dus dat ze te snel oordelen over de PS3 zonder genoeg erover te weten. Dus wat lul jij??
"Waar klagen jullie om?"
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 14:59
BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
Bossen schreef op 25-03-2006 @ 15:57 :
"Waar klagen jullie om?"
Dat ging dus over het geklaag dat de x360 geen spellen van de xbox speelt. Maar voor de populairste is er dus een patch uitgebracht, en dus is het helemaal geen probleem om veel oudere spellen te spelen op de x360.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 15:04
Verwijderd
Citaat:
BlackWolf schreef op 25-03-2006 @ 15:59 :
Dat ging dus over het geklaag dat de x360 geen spellen van de xbox speelt. Maar voor de populairste is er dus een patch uitgebracht, en dus is het helemaal geen probleem om veel oudere spellen te spelen op de x360.
Dan is het misschien slim om je posts de volgende keer wat duidelijker te maken want ik kan er geen wijs uit.

En als het dan toch over het emuleren van de Xbox gaat, Colin McRae heeft geen patch dus het (imo) beste spel is er al niet op te spelen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 15:09
miGAnt
miGAnt is offline
Citaat:
BlackWolf schreef op 25-03-2006 @ 15:56 :
Is dit soms geen schande?

OO het is >> banaan/dildo/boomeRaNgg

Hoe mot ik nou Weten of ze die wel gaan veranderen.. praat niet over lullen want je hebt geen lul en dat is hier duidelik te zien

http://forum.scholieren.com/fotoboek...vU435g34Qp.jpg

Laatst gewijzigd op 25-03-2006 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 15:12
BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
miGAnt schreef op 25-03-2006 @ 16:09 :
Is dit soms geen schande?

[afbeelding]

OO het is >> banaan/dildo/boomeRaNgg

Hoe mot ik nou Weten of ze die wel gaan veranderen.. praat niet over lullen want je hebt geen lul
Asjeblieft

http://www.techzine.nl/nieuws/9325
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 15:15
Verwijderd
Als ze het maar niet terugveranderen naar iets wat veel op PS2 lijkt, want dat vind ik echt een van de slechtste controllers waarmee ik heb gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 15:18
miGAnt
miGAnt is offline
Citaat:
BlackWolf schreef op 25-03-2006 @ 16:12 :
Asjeblieft

http://www.techzine.nl/nieuws/9325
Nou NOu wat een Verandering

http://www.engadget.com/media/2006/0...Portilla-1.jpg
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 15:29
Verwijderd
Citaat:
miGAnt schreef op 25-03-2006 @ 16:18 :
omg
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 16:02
BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
miGAnt schreef op 25-03-2006 @ 16:18 :

http://www.engadget.com/media/2006/0...Portilla-1.jpg
Lijkt me duidelijk dat die niet echt is. Net zoals al die neppe afbeeldingen van x360 en PS3 die er nog voor de echte verspreid werden. Tenminste, ik hoop voor sony dat die niet echt is..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 23:59
CrazY G
CrazY G is offline
is maar een kwestie van smaak. Ik vind die ps3 controller vet, hij heeft stijl en ziet er niet zo kinderachtig uit Laten ze hem maar zo houden.
Oud 26-03-2006, 01:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
miGAnt schreef op 24-03-2006 @ 14:33 :
hoe bedoel je verlies??

gewoon, de productiekosten van de PS3 zullen hoger zijn dan de prijs waarvoor het verkocht wordt. Voor de X360 geldt dit ook. Pas in de loop van de tijd worden deze kosten omlaag gebracht dankzij een verbeterd productieproces.

De prijs is gewoon een gok van mij zelf.
Oud 26-03-2006, 01:29
Carn
Carn is offline
Citaat:

Wat wil je nu vertellen? Uit je verhaal kan ik in ieder geval wel opmaken dat je niet echt verstand hebt van de hardware. Je verhaal over de GPU raakt ook kant nog wal want de specificaties van de RSX zijn nog steeds niet bekend. Ik zeg niet dat de PS3 nou een wereldwonder van techniek is maar op papier is het toch echt wel een krachtigere console.

Je hebt wel gelijk dat in de levensloop van een spelcomputer dat er op het einde natuurlijk veel meer wordt uitgehaald dan in het begin. Je zou dus ook kunnen stellen dat Xbox360 games eerder het "plafond" bereiken omdat "het makkelijker te programmeren is". Maar dat is ook lulkoek want er zullen genoeg tools en libraries zijn om het leven van de programmeur te vergemakkelijken, voor beide consoles.

"De belangrijkste spellen" is puur mening
Oud 26-03-2006, 09:24
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-03-2006 @ 03:24 :
gewoon, de productiekosten van de PS3 zullen hoger zijn dan de prijs waarvoor het verkocht wordt. Voor de X360 geldt dit ook. Pas in de loop van de tijd worden deze kosten omlaag gebracht dankzij een verbeterd productieproces.

De prijs is gewoon een gok van mij zelf.
Er word altijd verlies gemaakt op de hardware van de PS2/3 en andere consoles, daarom zijn de spellen ook redelijk duur, zoveel mogelijk terug halen.

Productieproces verbeteren? ik denk eerder de onderdelen worden goedkoper, aangezien de PS 3 complexe hardware heeft, duurt dat wel even.
Oud 26-03-2006, 09:25
Jolt
Jolt is offline
Citaat:

Nou GPU valt wel mee hoor, zie X1900XTX vs 7900GTX, waar ruw power word gevraagd is de 7800GTX heer en meester, meer shader power de X1900XTX, dus Xbox 360 beter in shaders, PS3, beter in ruwe power.
Oud 26-03-2006, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 26-03-2006 @ 03:29 :
Je hebt wel gelijk dat in de levensloop van een spelcomputer dat er op het einde natuurlijk veel meer wordt uitgehaald dan in het begin. Je zou dus ook kunnen stellen dat Xbox360 games eerder het "plafond" bereiken omdat "het makkelijker te programmeren is". Maar dat is ook lulkoek want er zullen genoeg tools en libraries zijn om het leven van de programmeur te vergemakkelijken, voor beide consoles.

Dat is niet helemaal waar, in interviews ed. met developers blijkt vaak dat de 360 heel makkelijk te programmeren is tegenover andere consoles en dat er dus makkelijk veel uitgehaald kan worden.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 12:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat wil echter niet zeggen dat de bovengrens sneller bereikt is, omdat de meeste bedrijven hun concepten en ideeen nog niet hebben ingesteld op het absolute maximum. Dat gaat nog wel even duren.
Oud 26-03-2006, 12:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 26-03-2006 @ 13:02 :
Dat wil echter niet zeggen dat de bovengrens sneller bereikt is, omdat de meeste bedrijven hun concepten en ideeen nog niet hebben ingesteld op het absolute maximum. Dat gaat nog wel even duren.
wat wel een nadeel is dat veel bedrijven gebruik maken van middelware oplossingen. Scheelt ze een hoop tijd, maar het resultaat is wel dat er veel games zullen zijn die op een variant van Renderware of Unreal3 draaien en daardoor grafisch toch wel in elkaars verlengde liggen.
Oud 26-03-2006, 13:14
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Carn schreef op 23-03-2006 @ 16:02 :
idd, alleen nintendo verkoopt zijn console altijd met winst(weet ik veel, eigenwijs ofzo ), voor de rest word er op elke console die er momenteel word verkocht verlies gemaakt.

Het enige verschil is dat de x-box 360 met 'maar' +/- $100 verlies word verkocht, en dat betekend dat er 4 spellen voor de volle prijs moeten worden verkocht per console wil je dat verlies terug verdienen.
Daarom vroeg ik me het af want als sony niet te veel verlies wil gaan maken moeten ze idd de console rond de 450 gana verkopen, maar dat schrikt toch af vergeleken de 250 van de revo en de intussen ook al gezakte prijs van de x-box
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten