![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar niet getreurd, boontje komt om zijn loontje. |
![]() |
||
Citaat:
ik was nog jong en had er zin in en wat kon mij het schelen, ik had wel een contact dat ik kon verliezen, en ook de vriendschap met die jongen. Maar daar dacht ik niet bij. Heb er wel spijt van gehad later, zeker omdat ik heel kort en relatie met die jongen had. Dat liep stuk en iedereen dan zo: 'ja kijk maar, je hebt hem afgepakt van dat meisje en het is je eigen schuld.'
||
Citaat:
![]() Ik zou dat echt nooit iemand aandoen omdat ik weet hoe het is! Mijn ex was vreemdgegaan bij mij en als ik eraan terug denk toen ik erachter kwam (want hij had het gewoon verzwegen ook nog..) word ik nog steeds pissig ![]() laf |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder, als je vreemd gaat neem je je 'relatie' (als je het al een relatie kunt noemen) niet serieus en ben je serieus geen relatie WAARD. Vreemdgaan is echt lowest of the lowest. Ik had het er toenstraks nog met iemand over, die zoveel van 'zijn schatje' hield, maar wel vorige week lag te vozen met een of andere gore slet, en dat in geuren en kleuren zat te vertellen, ZZ
||
Citaat:
Been there, done that. Totally understand it. Maar als je vreemdgaat als in: echt sex met een ander, en je houdt dat verborgen voor je partner, exprés....dan heb ik nog maar 1 woord voor je: FOUT!!! 2. Niet persé. Lees ook hierboven. 3. Ja. Ik heb wel eens gezoend en gerotzooit met andere knullen terwijl ik al een relatie had. Dit was in mijn vorige relatie. 4. Ja. Die keren dat ik met andere knullen bezig was in mijn vorige relatie *lees antw.3* was fout van mij. Ja ok, het liep niet lekker tussen mij en mijn toen huidige vriend, maar dit was geen excuus om dit achter zijn rug te doen. En omdat ik in andere gevallen zelf 'the other woman' ben geweest (weliswaar kwam ik daar pas ná de sex achter) en ik nu zelf weet hoe dat voelt, vind ik dat heel erg.
||
Citaat:
![]() Of toch op z'n minst een paar flinke klappen in z'n gezicht geven. En haar dumpen natuurlijk ![]() Als die gozer er niet vanaf kon weten valt hem natuurlijk ook niets te verwijten ![]() Maar toch nog een goeie kans dat ik hem alsnog even opzoek ![]()
||
Citaat:
Ik vind alcohol geen excuus, als je vreemdgaat is dat aan niets anders te verwijten dan jezelf. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik weet alleen dat er vaak genoeg mensen zijn (geweest) - including me - die dan zó ver heen zijn, en meegenomen worden in "the heat of the moment". Soms gebéurt er gewoon ook iets, heeft niet eens een reden nodig...
||
Citaat:
Mijn vriendin hoeft met dat excuus iig niet aan te komen ![]() Niemand eigenlijk...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
NB: Je hebt vreemdgaan en je hebt vreemdgaan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Damn right about it. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ondanx mijn eerdere reactie, ben ik nú toch wel van mening dat je daarin gelijk hebt. Tuurlijk, je wordt sneller makkelijker als je alcohol ophebt, maar als je wéét dat je echt iets níet moet doen zoals zoenen of zelfs verder dan dat, dan zal dat ook in je koppie gebrand staan mét alcohol. Als mijn vriend dit zou doen, met een bezopen kop bij me aankomen en vertellen dattie gezoend heeft met een ander, zou ik m er idd zo uitschoppen. Dan is het 'bye bye boyfriend' ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ligt aan de situatie...
of er meer is in de relatie dat fout gaat, op welke manier er vreemd is gegaan, of er wel of geen gevoel bij kwam kijken etc. Zelf nooit (misschien deels) vreemdgegaan. Spijt? Ja, van de persoon niet van de actie. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook toen ik jong was een iets had met een jongen die ik inmiddels al niet echt meer kon uitstaan en op een feest toen ik dronken was op slag verliefd werd op een andere jongen.. Heb ik de poging tot zoenen van die andere jongen afgewezen en het eerst uitgemaakt met mijn vriend voor ik iets deed. En zo kan ik met enige zekerheid zeggen dat ik niet verwacht ooit vreemd te gaan. Ik kan totaal niet met dat schuldgevoel omgaan, ik heb het bij voorbaat al en maak dan dat ik wegkom uit de gevaarlijke situatie. Als mijn vriend met iemand anders zou zoenen in een dronken bui zou ik woedend zijn. Ik haat alcohol als excuus. Drink dan niet zoveel, als je weet dat je jezelf dan niet meer in de hand hebt op dat gebied. Ik zou het niet uitmaken, maar wel een tijd geen contact met hem opnemen. Hij moet ervoor werken het dan goed te maken. Seks is over en uit. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[toneeltekst] vreemdgaan neardo | 9 | 22-03-2005 15:46 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Seksualiteit |
is cybersex vreemdgaan? juno | 61 | 30-12-2003 20:32 | |
Liefde & Relatie |
**** Het grote Vreemdgaan topic **** Verwijderd | 38 | 05-03-2002 22:59 |