|
|
Bekijk resultaten poll: Verdonk for prezzie? | |||
Fuck yeah! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
57 | 25.11% |
Hell no! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
170 | 74.89% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zie overigens ook stukken meer mogelijkheden met PvdA + VVD als met PvdA + CDA in een coalitie. Voornamelijk omdat ik t zelf helemaal gehad heb met t cda en het tijd word dat die lui geen stemmen meer krijgen. Ik denk trouwens zowiezo dat van de nu malige coalitie vooral het CDA minder stemmen zal krijgen (en D66 verdient de politieke dood). Het CDA doet t ook gewoon slecht, slechte leiders, en t is een beetje het meningsloze kindje geworden. ` PvdA + GL/SP zie ik zowiezo niet zitten als coalitie, krijgen we weer zo'n mooi kabinet wat 2 maanden zit, zowiezo, SP is geen partij die fatsoenlijk het land zou kunnen regeren volgens mij. Op lokaal niveau wel, maar landelijk totaal niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"Met name het CDA is voor consumentisme. Daar is het te conservatief voor." Hier valt toch geen touw aan vast te knopen? Lees eerst eens iets voordat je dat standaardzinnetje intikt, Einstein. "oh taalfouten je hebt geen argumenten gheghe!1"
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kom op zeg. Het beleid (wetgevingen ed) zijn toch echt grotendeels van de pvda. Verdonk voert het slechts uit met een harde hand. En dat laatste, het harde hand gedeelte, is wat we in nederland nog steeds veel te weinig zien mijns inziens. Verdonk als premier overigens zou een slechte zaak zijn, Verdonk als lijsttrekker ook. Net als Rutte, want die verdient de kogel. Maar toch liever de slechte Rutte als harde Verdonk als lijsttrekker. Waarom? Omdat Rita geen politicus is. Zij is een uitvoerder en als minister zie ik haar graag terug komen in een volgend kabinet. Doe mij eigenlijk die mevr. Veenendaal maar als nieuwe lijsttrekker. Rutte is namelijk een eikel en Verdonk geen politicus maar een minister. Laatst gewijzigd op 06-04-2006 om 00:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verdonk is ook geen politicus, ze is een minister, rutte is een politicus, en daarom verdient ie eigenlijk al de kogel. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||