Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja.. (als 't iemand intresseerd) ik heb wels m'n kraag omhoog staat erg stoer vind ik, doe het meestal bij zwarte overhemden..
je moet d'r wel natuurlijk lef voor hebben vind ik, heb d'r scheit aan dat iedereen 't lelijk vind. ik ben geen kakker, en zelfs ook geen kakker die niet zegt dat ie een kakker is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmm... de meeste mensen die hun kraag omhoog hebben, hebben een Ralph Lauren of Tommy Hilfiger blousje of overhemd aan.. Dat komt mij iets te patserig overig. Ik kan dan niet om hun "kijk-mij-es-met-m'n-dure-kleren"-uistraling heen.
||
Citaat:
Oke, dat slaat helemaal nergens op. Maar geef toe, het klinkt mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat heel kraag omhoog gedoe is sowieso nu meer bij niet-kakkers dan bij wel-kakkers om even in hokjes te blijven en nu doe ik verdorie toch nog mee aan deze discussie ![]()
|
![]() |
Verschilt een beetje, overhemden meestal niet, bijna alle overhemden die ik heb zijn button-down...
Polo's en rugbytruien soms wel, soms niet ![]() ![]() Ontopic: Waarom? Omdat ik het leuker vindt staan ![]()
Laatst gewijzigd op 11-09-2002 om 10:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mmmm..... |
![]() |
||
Citaat:
![]() alle die-hards hier weten allemaal dat mijn sig inmiddels gewoon echt bij esmee hoort, niet al te letterlijk (meer) nemen. toen ik hier net kwam was ie volledig van toepassing, inmiddels ben ik best veranderd (in de zin van minder 'extreem'), dus..
||
Citaat:
OEhhhh...... ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!) hhendrikxx | 57 | 26-03-2005 14:20 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Lifestyle |
Kraagje omhoog? DJ Gentleman | 206 | 29-08-2003 15:05 | |
Lifestyle |
Massakonijnen en Eenheidsworstjes klèrr | 52 | 06-04-2002 17:25 |