Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2002, 15:54
Verwijderd
ik heb (op 1 overhemd-achtig ding en 2 workershirts na) geen kragen op mijn kleren zitten. ik draag ze altijd naar beneden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2002, 16:02
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
jellerd schreef:
god o god, is dat bij bijv. skaters dan niet zow, wie de grootste en dikste en breedste skateschoenen heeft is da bomb ( ) en wie de meest opvallende gothicjurk heeft is de stoerste gothicheks.......dat is bij elke "doelgroep" zo......mensen proberen iets te zoeken om zichzelf te onderscheiden van de rest, maar jah lukt dat ze altijd...., zorry hoor, maar ik zit op de grootste kakopleiding van Nederlande en het zijn over het algemeen hele toffe mensen en die kraag hebben ze omhoog, omdat ze dat gaaf vinden staan, egt niet omdat ze zich dan verheven boven de rest voelen.......mensen denk is ff na voor dat je wat gaat zeggen....
[ik is unusual]
voor het geval je me nu persoonlijk aan gaat vallen, ik praatte niet voor mezelf.

ik denk er namelijk al helemaal niet meer over na, ze doen allemaal maar wat ze niet laten kunnen, ik had ook geen behoefte me in deze discussie te tonen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 16:23
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
S schreef:

Aah... Esmée begint steeds directer te worden.

Ik ben het er trouwens helemaal mee eens.
jah begin sommige discussies toch echt zat te worden
Oud 09-09-2002, 11:57
Verwijderd
ja.. (als 't iemand intresseerd) ik heb wels m'n kraag omhoog staat erg stoer vind ik, doe het meestal bij zwarte overhemden..

je moet d'r wel natuurlijk lef voor hebben vind ik, heb d'r scheit aan dat iedereen 't lelijk vind. ik ben geen kakker, en zelfs ook geen kakker die niet zegt dat ie een kakker is.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 14:52
*Novah*
*Novah* is offline
De ene keer omhoog de andere keer niet..ligt er maar net aan. En ik kan me er ook niet druk om maken, overigens.
Oud 10-09-2002, 08:53
stylo girl
stylo girl is offline
Wat een uitgekoude topic zeg ...
Weetje hoe vaak hier al over gepraat en gediscussierd is, ik dacht dat orginaliteit een streven was hier op het forum?
Oud 10-09-2002, 09:39
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Bor schreef:
soms staat een kraag omhoog gewoon leuker, maar eigenlijk ben ik er wel erg op tegen..

hmm
heel soms ja...maar het liefst gewoon naar beneden. Ik krijg er soms echt kippenvel van! Die patsertjes met wel 5 polo's onder mekaar en van alle 5 de kraag omhoog en van die huppeltrutjes die er dan ook nog (ook al is het 30 graden) een ollilysjaal tussenproppen...
Oud 10-09-2002, 10:07
Black Bird
Black Bird is offline
Erg niet leuk. Het straalt uit wat ik niet uit wil stralen. Doe alleen mijn kraag omhoog wanneer het heel koud is en ik alleen ben.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 19:41
EaZy-S
EaZy-S is offline
Bij overhemden waar de kraag omhoog leuker staat doe ik hem omhaag, waar hij leuker staat omlaag, doe ik hem omlaag
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 21:12
S
S is offline
Citaat:
stylo girl schreef:
Wat een uitgekoude topic zeg ...
Weetje hoe vaak hier al over gepraat en gediscussierd is, ik dacht dat orginaliteit een streven was hier op het forum?
Maarrrrrr... Wat vind jij?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 21:24
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Hmm... de meeste mensen die hun kraag omhoog hebben, hebben een Ralph Lauren of Tommy Hilfiger blousje of overhemd aan.. Dat komt mij iets te patserig overig. Ik kan dan niet om hun "kijk-mij-es-met-m'n-dure-kleren"-uistraling heen.
Oud 10-09-2002, 21:35
S
S is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef:
Hmm... de meeste mensen die hun kraag omhoog hebben, hebben een Ralph Lauren of Tommy Hilfiger blousje of overhemd aan.. Dat komt mij iets te patserig overig. Ik kan dan niet om hun "kijk-mij-es-met-m'n-dure-kleren"-uistraling heen.
Je kunt natuurlijk ook duurdere kleding aandoen en ze dan neerslaan.

Oke, dat slaat helemaal nergens op. Maar geef toe, het klinkt mooi . Neerhoeken. Neerstoten. Grrrrrrrr...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 08:54
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef:
nou als je wil patsen, het logootje zie je toch wel hoor dus daar helpt kraag weinig bij

dat heel kraag omhoog gedoe is sowieso nu meer bij niet-kakkers dan bij wel-kakkers om even in hokjes te blijven

en nu doe ik verdorie toch nog mee aan deze discussie
Oud 11-09-2002, 09:52
Florine
Florine is offline
Citaat:
rosi schreef:
Kraag omlaag staat vaak zo truttig. Ik doe hem niet altijd stijf omhoog, maar buig hem een beetje om, tussen "hoog" en "laag" in dus.
Ik ook. Het staat gewoon net iets stijlvoller en je gezicht komt mooier uit (een beetje het zelfde principe als een coltrui )
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 10:36
Dwarfie
Dwarfie is offline
Verschilt een beetje, overhemden meestal niet, bijna alle overhemden die ik heb zijn button-down...
Polo's en rugbytruien soms wel, soms niet Oh ja, bij een polo of overhemd onder een "gewone" trui natuurlijk ook geen kraag omhoog

Ontopic:

Waarom? Omdat ik het leuker vindt staan

Laatst gewijzigd op 11-09-2002 om 10:38.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:

nou als je wil patsen, het logootje zie je toch wel hoor dus daar helpt kraag weinig bij

dat heel kraag omhoog gedoe is sowieso nu meer bij niet-kakkers dan bij wel-kakkers om even in hokjes te blijven

en nu doe ik verdorie toch nog mee aan deze discussie
*kijkt naar signature*

Mmmm.....
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 16:58
Li
Li is offline
Soms doe ik m'n kraag omhoog, soms niet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 17:52
yvonnaah
yvonnaah is offline
bahhhhh da vink echt nie "charmant" ik vind het nog nie eens mooi, meestal hebbuh die mensen da die zichzelf te hoog voor de rest voelen, jagg!!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 18:56
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
gentleman schreef:

*kijkt naar signature*

Mmmm.....
hier was ik op voorbereid

alle die-hards hier weten allemaal dat mijn sig inmiddels gewoon echt bij esmee hoort, niet al te letterlijk (meer) nemen.
toen ik hier net kwam was ie volledig van toepassing, inmiddels ben ik best veranderd (in de zin van minder 'extreem'), dus..
Oud 11-09-2002, 19:04
Roger
Roger is offline
Citaat:
Esmée schreef:

hier was ik op voorbereid

alle die-hards hier weten allemaal dat mijn sig inmiddels gewoon echt bij esmee hoort, niet al te letterlijk (meer) nemen.
toen ik hier net kwam was ie volledig van toepassing, inmiddels ben ik best veranderd (in de zin van minder 'extreem'), dus..
Esmée is volwassen geworden!!!

OEhhhh......
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 19:12
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Roger schreef:

Esmée is volwassen geworden!!!

OEhhhh......
Reageren

Regels voor berichten