Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
bovendien heb je toch de keuze geen vlees te eten en dat maakt eht eten van vlees overbodig en dus nog gruwenlijker en zelfzuchtiger dan het al was
||
Citaat:
Ik weet dat andere beter kunnen 'jagen' dan ik, daarom besteed ik dat uit. En hoe zij aan het vlees komen is niet mijn zorg. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
feit blijft dat je het eet terwijl er alternatieven zijn en dat is in mijn opinie op zijn minst zeer kwalijk te nemen
||
Citaat:
[Jongeman, ik vind je ZO charmant dat ik je gewoon even ga optillen.] ![]() 'We moeten er vandoor, ik heb de plee gemold.' ![]()
||
Citaat:
![]() "wat doe jij hier?!" aan de onderkant van de wc-bril
||
Citaat:
Ik snap best dat ze niet meer jagen........... En dat er zo gefokt wordt komt door de overbevolking, dus een echte vegetarier hoort dan eigenlijk ook geen kinderen te nemen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij fokken wordt het dier bewust zwanger gemaakt. Dus op een kunstmatige manier of er een mannetje bijzetten, zodat het dier niet hoeft te zoeken. (Kortom: Ze worden lui gemaakt! ![]() Bij mensen worden kinderen vrijwillig genomen.
||
Citaat:
Omdat er zoveel mensen zijn moeten ze zoeken naar efficientere manieren van dieren doden dan jagen. Als een vegetarier hier echt zo op tegen is neem dan ook geen kinderen, want daardoor zijn ze gedwongen zo te slachten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het probleem is juist dat er zoveel mensen zijn, alleen omdat we te lui zijn om op jacht te gaan en de gevaren van de natuur niet durven te ervaren. Waarom zeurt men dan als een leeuw een man opeet? Of een hond een kind dood en aanvreet? Het is hun 'dierlijk' instinct. Als mensen dieren mogen doden op welke manier dan ook, dan mogen andere dieren toch ook mensen opeten, zonder dat ze doodworden geschoten? TechXP
||
Citaat:
![]() is het nou zo moeilijk?
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
"Voor je het weet lig je kermend van genot over de motor."
||
Citaat:
![]() (Wie moet JOU nou bezwangeren..?!) Ieme met augurken. Nee dat zie ik niet zo 1-2-3 voor me. "De prutlip."
||
Citaat:
|
mag ik wat vragen?
ik eet nou al erg weinig vlees (af en toe wat gehakt= trouwens nog de grootste rotzooi maarja:-) )en nooit vis maarreh wak nou vragen wil is 1) als je dan dingen eet die met behulp van dierlijke vetten zijn gemaakt was dat dan? 2)wat eten jullie dan ter vervanging? tofu is zo onsmakelijk, qorn is wel nog lekker en groentenburgers ook maar die laatste zijn die eigenlijk wel compleet vleesvrij? bedankt
|||
![]() |
Citaat:
En niet voor al het dierlijk vet wordt een dier geslacht, maar om zeker er van te zijn eet ik gewoon niks met dierlijke vetten. Citaat:
![]() Ik drink overigens nog wel melk en eet nog scharreleieren. Voor meer info, raad ik je http://www.vegatopia.com aan! TechXP
|
bedankt!
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Je hebt trouwnes ook een soort van vegetarisch vlees voor op brood. dat ziet er dan uit als ham ofzo, maar het is wel vegetarisch. Ik vind het zelf niet echt lekker, maar ok
||
Citaat:
|
hmz ja is wel waar thx floos! en jij , jesus christ, het spijt me echt dat ik je voor een halve seconde uit het zielige wereldje dat je hebt gecreerd voor jezelf heb weggetrokken! het is nou eenmaal makkelijker om het te vragen aan mensen die er alles van weten! en ik heb JOU helemaal niet gevraagd om te antwoorden, ik dwing je nergens toe jochie!
||
Citaat:
kgeloof dat het wel een redelijk grote AH moet zijn..dan hebben ze wel een groot assortiment verschillende vegetarisch vlees broodbeleg dat is welchill opzich
||
Citaat:
hahahaaha dacht je mij op de kast te kunnen jagen lol ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Het is net zo erg om dat te eten. Citaat:
- ze krijgen wel degelijk chemische troep binnen, die bv. schepen lozen in de zee Het geeft mensen geen recht om massa-doding te doen, door met netten te vissen. Zou dit kleinschaliger gebeuren en voor 'eigen gebruik' dan zou ik minder tegen zijn. Citaat:
TechXP
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien is de stroomweerstand bij elk mens(/dier/koe/schaap/enz) anders, waardoor de doodstrijd kan varieren van 1 minuut tot grofweg een kwartier. Verder worden niet alle beesten afgemaakt door een stroomstoot, bij sommige slachthuizen wordt nog gewoon de keel doorgesneden en wordt er gewacht tot zo'n beestje is doodgebloed. Citaat:
Verder is vis in mijn ogen geen vlees. Ja, ik zou liever ook geen vis eten, maar dan zou ik zo ongeveer uithongeren, en bovendien het huis uitgeschopt worden doordat ik niet doe wat mijn lieve paps en mams me opdragen. Ik heb er na overweging voor gekozen geen vlees maar wel vis te eten, en ben daar principieel in ruste mee. Is dat fout? Citaat:
![]() - Die troep die ze binenkrijgen wordt niet expres in het water gedumpt om die vissen vet te mesten. Ik ben tegen milieuvervuiling, maar als argument tegen het eten van vis vind ik dit niet meetellen. Citaat:
LET WEL, die ging dus over die vrije blije koe met een goed leven. De koe die in deze maatschappij eigenlijk niet meer bestaat, eigenlijk. Een minder pijnlijke dood heeft voor mij dus zeker waarde, ja. Ik ben tegen het vermoorden van beesten voor je eigen luxe. Maar, ik heb ook geen zin om uit te hongeren. Dus uit de meerdere slechte dingen heb ik iets gekozen wat mij het minst erg leek (en lijkt). Trouwens, jullie beiden proberen me nu nogal je eigen mening aan te smeren. Stel ik niet echt op prijs. [disclaimer] Hoewel ik voor opbouwende kritiek wel altijd open sta. Dus als je die hebt, laat niets je tegenhouden, ofzo. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Als jij er rust mee hebt, dan is het goed!
Maar iedereen is natuurlijk anders, ik zou liever het huis uitgeschopt worden en 'verhongeren', dan tegen mijn zin iets gaan eten of doen. Citaat:
Ik word iig geen donor, mijn laatste wens is juist mijn overblijfselen boven bijvoorbeeld het regenwoud te gooien, zo hebben andere dieren er nog wat aan! ![]() ![]() TechXP
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Donor zal ik ook nooit worden trouwens, daar ben ik te egoistisch voor. Maar wat ik heel misschien wel doe, is als tot aan mijn dood mij nog steeds niet duidelijk is uitgelegd waarom kannibalisme dan wel niet zo fout is, dat ik mezelf dan laat opeten door familie. Gaan ze absoluut niet fijn vinden, maar ja, als je mijn laatste wens niet vervullen dan is dat een teken van disrespect, en dat is fout he. *grin* Jezelf over een regenwoud uitstrooien is niet echt slim btw, aangezien als een dier wat carnivoor is eenmaal mensenvlees heeft gegeten die altijd meer wil. Dan krijg je tijgers en derglijke die mensen in de nabije dorpjes gaan aanvallen, enzo. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() TechXP
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Enquête beweegredenen voor vegetariërs scriptie DvdLisdonk | 1 | 29-10-2016 17:11 | |
Lifestyle |
Vegetariër koekje97 | 50 | 07-05-2012 17:20 | |
Eten & Drinken |
Waarom ben je wel/niet vegetariër? Dreamerfly | 158 | 26-01-2006 12:02 | |
Eten & Drinken |
Waarom ben jij vegetariër? WeR | 369 | 27-10-2004 10:43 | |
Flora & Fauna |
vegetariers Verwijderd | 4 | 19-02-2004 20:30 | |
Eten & Drinken |
[POLL] vegetariër?! Verwijderd | 58 | 09-06-2003 21:13 |