![]() |
|
Ik heb het dus met hem besproken, en hij had het helemaal uitgelegd waarom die dat vroeg.
Hij heeft gewoon totaal andere sexuele gedachtes dan ik, anaal lijkt hem gewoon heel erg opwindend, omdat alles dan zo strak om zijn lid zit, en zo zijn er nog andere uitspraken die hij heeft gemaakt! Voor nu laat ik het rustten omdat het me zeer pijnlijk lijkt, en ik vind het ook niet toepasselijk om zo de liefde te gaan bedrijven. ![]()
||
Citaat:
![]() En meer mensen dan je denkt hebben seks op deze manier, dus zo vreemd is zijn 'fantasie' niet. |
![]() |
|
Ik denk dat hij het niet vernederend of wat dan ook bedoelde maar dat hij het gewoon eens uit wilde proberen. Als je het niet wilt moet je dat gewoon zeggen en er verder geen probleem van maken
||
![]() |
Citaat:
grow up ofzo...
|
he feestvisje!
ik vraag me af of jij übenhaubt wel met je vriend goed over sex kan praten?! Ik vind het netjes dat je vriend het eerst vraagd, en waarom zou je boos weg moeten lopen?wist je je zelf geen houding te geven owso? Als jij echt van die kerel houd, moet je met m gaan praten en het gewoon zeggen..misschien kun je het es uitproberen en je vriend een plezier doen. m,aar als je er echt tegenop ziet, kan je het gewoon zeggen en misschien es wat anders proberen! suus
|
Het punt dat men probeert te maken is niet dat jij anale sex moet willen proberen (want als het je niets lijk moet je het gewoon niet doen) maar dat jij doet alsof het iets zieks of denigrerends is, en dat is het gewoon niet.
Anale sex kan net zo goed heel lekker en gelijkwaardig zijn, en is zeker niet meer (of minder) denigrerend als vaginale sex.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Jullie zouden het op zijn hondjes kunnen doen. Hij benadert je dan ook van achteren, maar hij zit dan wel in je vagina, dus wat dat betreft hoeft er van jouw kant geen bezwaar te zijn. Als jullie het op die manier doen kan je vriend naar je billen kijken en daarbij fantaseren dat hij anaal contact met je heeft, wat voor hem mogelijk extra prikkelend kan zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wees duidelijk en zeg dat het JOU niets lijkt. Klaar. Maar kun je toch gewoon over hebben? Is toch niet is extreem ranzigs ofzo. ![]() xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als je der zo over denkt, zeg dan gewoon neej. Je moet tog over sex kunnen praten?
||
Citaat:
![]() en zoals der hier boven al meerdere keren staat je hoeft niets tijdens het vrijen als het je niets lijktmoet je het niet doen, maar leer der over te praten want dat zo je moeten kunnen om een relatie te behouden ![]()
Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 01:24. |
![]() |
||
Citaat:
Zelf vind ik anale sex echt niet normaal, hoor. Als je het niet wilt, moet je het ook niet doen. Gewoon 'nee' zeggen en niet het doen om je vriend te plezieren ofzo. Je anus is de uitgang voor de uitwerpselen, dus niet bestemd voor sex. Daar is de vagina voor, die hebben meiden niet voor niks. Anale sex is echt wel niet aan mij bestemd. Bah! Ripper
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tis echt niet minderwaardig hoor.. Gaat het je om de positie, of om het anale zelf?
Want het hoeft niet perse anaal te zijn als je het van achteren doet. Anaal zal ik zelf ook niet snel doen, dat lijkt me echt niet lekker en verdomde pijnlijk. Maar we doen het wel vaak van achteren.. Dat hij op z'n knieën zit en ik ervoor, en dan of leunend op mijn handen of op mijn onderarmen (dus met kont omhoog) - Op z'n hondjes dus... Of ik ga op men buik liggen en hij ligt op me en komt dan van achteren in me (wel vaginaal dus). En dat laatste is zooo lekker, en zo intiem.. En gewoon op z'n hondjes is ergh lekker omdat hij dan heel diep komt en lekker hard kan stoten ![]() Maar tis echt niet denigrerend ofzow hoor, probeer het eens (niet meteen anaal ofzow) en wie weet vind je het wel lekker ![]() |
![]() |
|
![]() |
je moet je niet direct geshokkeerd voelen omdat hij je anaal wil nemen...
als je dat niet wil kan je het hem gewoon vertellen denk ik... kan geen probleem zijn.... misschien komt het er ooit nog wel eens van, en vind het wel leuk.. suc6, bart
||
Citaat:
Ik snap wel dat je ervan schrikt, maar goed. Het is toch wel beter dat hij het eerst vraagt en niet opeens doet? Als je het niet wil zou ik niet doen, maar ik zou niet te snel nee zeggen. Je moet het in ieder geval alleen doen als jij dat wil. Ikzelf wil het wel een keertje uitproberen en als ik het niks vind dan houdt het toch gewoon op?? Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 12:25. |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Presaaidentieel debat: Hilarische Trompet #1953 Mr Soija | 500 | 27-10-2016 16:23 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #64 deel 2 Verwijderd | 266 | 12-12-2009 15:45 | |
De Kantine |
Kijk in mijn toekomst! trophus | 230 | 08-04-2008 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Liefde in F Majeur Tovenaar | 9 | 13-03-2005 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |