Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Zou voor eentje van de Creative stal gaan, heb danwel geen ipod gebruikt (het gebruik in winkel telt denk ik niet mee)
Heb wel de Sony Walkman 6 GB korte tijd in mijn bezit gehad. Werkt het zelfde als de ipod, eigen geluids bestand wat betekend dat je lang moet wachten totdat alles geconverteerd is. Meer :@ dan gezienten van je muziek (doet me meer denken zoals Heleen het beschreef.) De Zen gooi je lekker vol, en doet wat ie moet doen muziek afspelen ![]() Hou wel in het achterhoofd dat Creative al 2 jaar op rij de Best of CES' Award heeft gewonnen en dit i.p.v. Apple. JANUARY 2006 ZEN MicroPhoto - PC User Top Buy award - Australian PC World, Australia ZEN Vision:M - CNET Best of CES 2006 - MP3 and Portable Audio Category - CES, United States Of America - CNET Best of Show 2006 - CES, United States Of America - 8.2 out of 10 with "Excellent" Rating - CNET Asia, Singapore Bron: http://www.creative.com/products/mp3/awards/ [QUOTE]Heleeeeen schreef op 02-05-2006 @ 17:23 : [B]Ik heb vandaag die Zen MicroPhoto gekocht en hij is volgens mij echt stukken beter dan Ipod, had namelijk een mini en de batterij was echt heel vaak stuk en nu is net de garantie voorbij en is de harde schijf kapot gegaan dus dan kan je beter een neiuwe kopen maar ik weet niet wat kwalitatief beter is maar ik had ook altijd gezeik met Itunes |
![]() |
||
Citaat:
Voor ons is het niet veel, voor haar vast wel denk ik. Nu kan ik wel beginnen over de top 40 maar das ook weer erg flauw. Ik zou niet zo heel snel voor een i-pod gaan. Ik heb zelf een creative 30 gig, volstaat meer dan.
||
Citaat:
![]() ontopic : de Creative. - werkt goed - goed geluid - goede prijs/prestatie verhouding - ziet er wat mij betreft net zo mooi uit als een ipod - batterijen/accu vervangbaar ipod : - wel mooi design, maar ik vind t wel een beetje saai - krasgevoelig, ook met hoesje - iTunes is zo ongeveer de minst gebruiksvriendelijke manier om een consumentenproduct te moeten bedienen die ik ooit gezien heb - eigen muziekformaat, waardoor je niet ff snel je mp3-tjes over kan zetten in die 5 minuten voordat je naar school/werk moet - duur, zeker in verhouding tot wat je krijgt - niet echt goed geluid inderdaad, een ipod hoort bij de juwelier, de creative Zen koop je als je muziek wilt luisteren. Een ipod zal best hartstikke hip zijn, maar das dan ook het enige voordeel.
||
Citaat:
je koopt toch geen overpriced ding omdat er een besturingswieltje opzit ?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Praktisch zijn ze echter ook niet, hoe fancy dat stuurwiel van die dingen ook is. Ik geef de voorkeur aan een speler met een remote. Als je op de fiets zit en je wil een nummer skippen, dan moet je dat ding uit je zak grabbelen, de key-lock eraf halen, over je fancy wieltje wrijven, lock erop, terug in je zak proppen en als je ff pech hebt, klettert het apparaatje bij deze logistiek zeer ingewikkelde procedure uit je handen en heb je je vrienden bewezen dat het echt geen stuiterbal is/was Gelukkig kun je voor de prijs van een iPod shuffle wel de optionele remote los erbij kopen. Natuurlijk is het in de bus of de trein wel reuze stoer om een ipod te hebben... het is per slot van rekening erg belangrijk wat al die andere onbekende reizigers van mij vinden. En als ik een beetje mazzel heb kan ik mij uitermate cool doen overkomen wanneer ik mij kranig weer tegen de junk die het ding wil jatten onder bedreiging van een mes dat niet echt Nano te noemen is.
||
Citaat:
maar als het je om beeldkwaliteit gaat moet je voor de ipod gaan, de oled dispay van de zen microphoto is naar horen niet zo geweldig.. maar je kan natuurlijk ook gewoon een sony kopen zonder kleurendisplay.. (of een philips met) of een andere natuurlijk
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Gaat het je om de vormgeving: Ipod Gaat het je om je muziekkwaliteit: Creative.
||
Citaat:
![]() ik heb trouwens een creative zen 30gig, waar ik 3 jaar geleden 350 euro voor heb betaald.
||
Citaat:
Maar wat echt top of the bill is, is iRiver of Cowon. Behalve de iRiver U10-Clicks vind ik er echter niks moois tussen zitten. Maar een Apple koop je niet rationeel, maar emotioneel. Met Apple krijg je/ ik echt een soort van band! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ga niet van meer dan 2 jaar uit.
||
Citaat:
We hebben het hier over een lossy bestandsformaat wat gedecodeerd word door een audiochip van een duppie en afgespeeld word op in-ear oordopjes. Wat verwacht je in hemelsnaam? Er is geen hond die het verschil hoort. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||