Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
*poost als appeltaart* :]
niet om een evil cherry poseur te zijn maaruh.. dit is toch wel een teveelste topic over wannabee zijn of iig iets in die richting.. k bedoel.. waar gaat t heen met t forum ?? *verklaart het forum tot wannabee forum dat t niet red bij de echte fora*
||
Citaat:
ook geheel terzijde: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...glance&s=video
|
onzekere pubertjes proberen zich een houding aan te meten en gaan anderen imiteren. maar zoals iedereen weet zijn onzekere mensen minderwaardig dus het is best geoorloofd om wannabe's te beschimpen en bespotten. ze vragen er immers om. en als je me nu een eikel vindt dan ben je of een sukkel met een te groot geloof in gelijkheid van mensen of je bent zelf gewoon een wannabe. i dont care, i rock and you suck
Laatst gewijzigd op 13-09-2002 om 19:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zal mezelf daarom beheersen en je niet de huid vol schelden.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ondertussen hard roepen dat je de Sex Pistols zo cool vind want dat is toch wel het toppunt van bovenstaande *kuch*
|
![]() |
je hebt gelijk
![]() maar goed, ik kan me soms wel indenken dat je iemand een wannabee noemt. voorbeeld: jij bent zwaar anarchistisch, punk alles erop en er aan. Dan lijkt t me toch vervelend als mensen met che shirts lopen zonder dat ze meer weten dan dat het che is en iets met cuba te maken heeft en constant overal de anarchistische A op zetten omdat dat gewoon hip is. Maar vaak zijn deze mensen niet eens echt wannabee, ze willen wel hip zijn, en als dat toevallig punk is, maar niet perse punk, ze interreseren zich niet echt in de punkscene. Ze willen hip zijn voor de andere hippe kindertjes niet voor de punkers. in hoe verre zijn het dan wannabees?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je kan toch gewoon accepteren dat ze het voor de mode doen? als jij maar van jezelf weet dat je het voor een bepaald ideaal doet. toch?
||
Citaat:
Of mensen die nog nooit andere mensen hebben gezien en dan hun eigen kleding moeten ontwerpen. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
het idee erachter gaat zo weg, als iedereen met A shirts loopt betekent t op het laatst nix meer
||
![]() |
Citaat:
dus in hoeverre herken je een wannabe? dat kan toch niet, als je iemand ziet lopen toevallig met dezelfde ketting of shirt hoeft het toch niet meteen een wannabe te zijn. soms kun je mensen behoorlijk fout beoordelen. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
HET algemene piercing topic Ninnoc | 244 | 09-08-2003 20:03 | |
Lifestyle |
Fototopic Juli Ieme | 497 | 16-07-2003 09:32 | |
Muziek |
[luistertopic] De Jeugd van tegenwoordig luistert niet meer Tsasil | 252 | 14-06-2003 16:27 | |
Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 20:46 | |
Lifestyle |
alto cursus 'revisited' ofzo cha0s | 47 | 27-08-2002 14:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ns black metal deel 3 Heathenpride | 65 | 03-02-2002 16:09 |