![]() |
|
Beste forummers,
Ik heb recent een paar artikels en filmpjes gekeken over de snaartheorie en ik zou gaarne jullie kijk op de snaartheorie willen zien. Denken jullie dat de snaartheorie de theorie van alles is? Wanneer zullen de kwantummechanica en de relativiteitstheorieën samengevoegd kunnen worden? Kunnen we het heelal überhaupt begrijpen? PS: Voor degenen die niet weten wat de snaartheorie is of je wil meer leren over de snaartheorie bekijk deze filmpjes dan! Dit is echt een aanrader, je leert (bijna) alles over de snaartheorie! MVG, Darkiekurd |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-06-2006 om 12:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder wil ik zeggen dat als jij je erg interesseert in de snaartheorie, het heus nuttig zal zijn om op de VWO goed je best te doen. Ondanks dat je daar nog niet de benodigde wiskunde ervoor zal krijgen, zal een goede basis je altijd helpen. Je kan ook niet zomaar ineens een wereldster in voetballen worden. Daar moet je gewoon heel lang heel hard voor trainen. En als je na je VWO naar de universiteit wilt gaan en bijv. natuur- of wiskunde wilt gaan studeren, zijn hoge cijfers die vakken alleen maar mooi meegenomen. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-06-2006 om 19:22. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens ![]() @Blackwolf Inderdaad volgens mij is de evolutietheorie nog steeds een punt van discussie onder de biologen, aangezien er te weinig mutaties zijn om de mens zo snel vanuit de aap te laten evolueren (Goed dat heb ik in ieder geval in laatst gelezen ik zal eens op internet zoeken of ik iets kan vinden).
|
![]() |
||
Citaat:
Om de snaartheorie, en met name de wiskunde die daaraan ten grondslag ligt, te kunnen begrijpen, heb je kennis nodig van differentiaalmeetkunde en (algebraïsche) toplogie. Deze deelgebieden van de wiskunde komen echter pas in de hogere jaren van de universiteit aan de orde, zoals ik al eerder vermeldde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Over de evolutietheorie:
http://www.gnmagazine.org/issues/gn1...alcreation.htm Geen geweldige bron, amar het geeft wel ietwat de fouten in de evolutietheorie weer.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.real-life.nl/rubrieken/ev.../mutaties.html |
![]() |
||
Citaat:
|
me·triek1 (de ~ (v.))
1 leer van de versbouw 2 maatsoort waarin een vers geschreven is 3 [muz.] leer van de maatsoorten http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...kwoord=metriek Beeldspraak vanwege de snaren?
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
In het geval van gekromde ruimte tijd kan de metriek behoorlijk ingewikkelde vormen aannemen.
Laatst gewijzigd op 06-06-2006 om 21:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd