Advertentie | |
|
![]() |
|
Daaraan meedoen garandeert bijna een breuk in je relatie, daar draait het hele programma gewoon om, om vreemdgaan. Ik vind het ook altijd heel naar om te zien somehow, dat zulke 'hechte' stelletjes zich dan toch zo gedragen als de 1 ff weg is.. word je helemaal paranoide van
![]()
||
![]() |
Citaat:
Naast angst voor zijn daden, zou ik zelfs bang zijn voor zijn gedachtes.. Ok, misschien een beetje overdreven, maar mijn huidige vriendje is gewoon echt een 'blijvertje' voor me ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat je dat niet kan voorspellen..
Heb de eerste serie hiervan gevolgd en het ging goed tot de laatste n8.. Ik denk dat als je echt van iemand houd je relatie het hoe dan ook overleefd afgezien van wat je dus doet... Het is een uitdaging.. en als je jong bent is het verleidelijk en de verleiding is moeilijk te weerstaan.. Maar waarom zou je je relatie door zo'n programma laten verknallen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
sja, ik kijk et ook.. ik geef altijd maar als smoes dat ik al die leerstof overdag op school, al die 'intelligente dingen' toch even moet compenseren met iets hersenloos
![]() Maar ik heb zoiets van als je daar vreemdgaat dan kun je het elkaar gewoon al niet kwalijk nemen. Het is helemaal niet de natuur van de mens om monogaam te zijn, dat is een keuze die je maakt en waar je dan met mentale kracht je aan probeert te houden. Maar wanneer je gescheiden van je vriend/vriendin op een prachtig eiland zit met mooie vrijgezellen om je heen, wetende dat je vriend/vriendin die ook om zich heen heeft, en daarmee allerlei dingen onderneemt dan vind ik het heel knap als je niet toegeeft. Ik denk niet dat mijn relatie het zou overleven maar meedoen zou ik nooit, dat is gewoon een conflicht je relatie in uitnodigen.. Vond het trouwens bij de Nederlandse serie.. kweet niet of iemand die gezien heeft.. heel wonderbaarlijk hoe het stel waarvan je van te voren dacht oh bij hen gaat het goed, zij overleven het, en die het hardst riepen ik ga niet vreemd.. die relatie is stukgelopen.. Alle anderen hebben het overleefd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe kun je in godsnaam zulke domme dingen opschrijven, misschien nog een keer over lezen wat je geschreven hebt en dan denken; ja, daar staat iets zinnigs?! Dat vraag ik me nou echt af. Ik twijfel er niet aan dat nare man zichzelf wel eens in de spiegel heeft gezien. Toch lijkt me wat hij in de spiegel ziet of überhaupt hoe hij er uit ziet helemaal niet relevant. Zijn uiterlijk heeft namelijk niets te maken met jouw mongloïde antwoorden. Opvallend dat je dom en lelijk door elkaar haalt. Misschien dat het in jouw geval niets uitmaakt maar we zijn het niet allemaal allebei.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het programma opzich: ik weiger dat soort dingen te kijken. Dat mensen daar serieus aan mee doen snap ik absoluut niet.
Je hoeft toch sowieso niet te gaan bewijzen dat je trouw aan elkaar bent.... als je dat wel moet is d'r denk ik iets goed mis in je relatie... Maar dat zal wel aan mij liggen ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zou nog een paar opmerkingen over spelling e.d. kunnen gaan maken maar die hou ik maar achterwege. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja.. ik kijk dan toch omdat.. euh.. omdat... het leuk is je te verbazen over mensen.. Mja, het is met dat soort dingen dat ik al die programma's kijk. Zoals met die Nederlandse serie afleveringen vind ik het dan heel interessant dat juist degene van wie je het het laatst verwacht het hardst de fout in gaat en dergelijke. En daar ga ik dan over nadenken.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Garfield is het trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en nee we zijn niet stom we zijn van de N.M.B. NARE MANNEN BESTRIJDING |
![]() |
||
Citaat:
En over dat spelfouten gezeur, wat boeit mensen het nou dat er soms spelfouten in zitten zolang iedereen het maar snapt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hou me verder maar buiten deze discussie. Veel plezier verder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus. Krummeltje |
![]() |
|
Verwijderd
|
'Ik ben(c) voor Miss_virus en dat vage mannetje'?
Hoezo? Is er een gevecht dan? Ik zie niets anders dan twee mensen die heel erg hun best doen om op te vallen. Het is wel grappig dat mij verweten wordt dat ík geen leven heb, terwijl hier Squall en Miss_virus blijkbaar heel veel tijd opofferen om te proberen mij de grond in te boren. Ik vind het wel amusant, dus ik denk dat ik nog ff wacht met het topic op Feedback wat ervoor zorgt dat ze wéér geband gaan worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zijn ze trouwens al eens eerder gebanned dan? Ik stond op het punt om een FB of Feedback in te schakelen, maar dat moet je dan zelf maar doen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Temptation Island UK Chasin' | 0 | 04-02-2007 22:27 | |
Films, TV & Radio |
Temptation Island V: De ultieme fantasie Marcade | 315 | 28-05-2006 21:32 | |
Liefde & Relatie |
Temptation Island: Jij en je vriend(in)? Verwijderd | 2 | 18-04-2005 20:59 | |
Films, TV & Radio |
Temptation island ZerO | 117 | 21-07-2004 19:59 | |
Films, TV & Radio |
Temptation island.. herhaling Sitia | 3 | 22-06-2003 21:35 | |
Muziek |
[V8, Temptation Island reclame] Welk liedje hoor ik hier?! S | 2 | 10-03-2003 18:41 |