Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2002, 17:42
MissyMe
MissyMe is offline
Ik neem aan dat iedereen dat programma wel kent.
Zou jou relatie al die verleidingen overleven??
Advertentie
Oud 13-09-2002, 18:43
Verwijderd
makkelijk wij zijn nogal eenkennig (geerft van me pa )
Oud 13-09-2002, 19:12
Gothic
Gothic is offline
Als beide partijen het willen, lukt dat...
Oud 13-09-2002, 19:27
Verwijderd
ik zou meegaan als verleidster......
Oud 13-09-2002, 19:33
Verwijderd
Mijn relatie zou dat niet overleven...maar niet omdat één van beide partners vreemd zou gaan, maar omdat ik het dan uitmaak. Met iemand die aan zo'n dom programma mee wil doen kan ik geen relatie hebben
Oud 13-09-2002, 19:37
moenbase
moenbase is offline
Ik zou er ook niet aan mee kunnen doen met m'n vriendin. Daar ben ik veel te jaloers voor. Het zou me compleet gestoord maken...
Oud 13-09-2002, 19:40
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Met iemand die aan zo'n dom programma mee wil doen kan ik geen relatie hebben
Nee inderdaad... en ik zou zelf ook nooit meedoen aan dat programma...
Oud 13-09-2002, 19:52
Verwijderd
zeker weten!

ik kijk niet eens naar andere jongens, alleen in de gewone vriend vorm,niet meer niet minder.
En daarbij als ik hem een tijdje niet zie wordt ik gek van t missen.

En voor hem geld dit ook
Oud 13-09-2002, 20:43
luckyleo
luckyleo is offline
ik heb geen relatie, maar zou daar best als vrijgezel wel ff wat van die meiden willen playen
Oud 13-09-2002, 20:54
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mijn relatie zou dat niet overleven...maar niet omdat één van beide partners vreemd zou gaan, maar omdat ik het dan uitmaak. Met iemand die aan zo'n dom programma mee wil doen kan ik geen relatie hebben
Je komt dan wel op tv ...
Oud 13-09-2002, 20:55
Roos
Roos is offline
Pff daar zou ik echt nooit aan mee doen.
Je kunt dan beter met z'n tweetjes naar een zonnig oord gaan, veel leuker
Oud 13-09-2002, 21:10
Esmée
Esmée is offline
Daaraan meedoen garandeert bijna een breuk in je relatie, daar draait het hele programma gewoon om, om vreemdgaan. Ik vind het ook altijd heel naar om te zien somehow, dat zulke 'hechte' stelletjes zich dan toch zo gedragen als de 1 ff weg is.. word je helemaal paranoide van
Oud 13-09-2002, 21:21
Alet
Alet is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Ik zou er ook niet aan mee kunnen doen met m'n vriendin. Daar ben ik veel te jaloers voor. Het zou me compleet gestoord maken...
Precies, ik vertrouw mijn vriend voor 100%, toch zou ik compleet gedeprimeerd raken van het idee dat hij daar met die 'verleidende' vrouwen zit.
Naast angst voor zijn daden, zou ik zelfs bang zijn voor zijn gedachtes..

Ok, misschien een beetje overdreven, maar mijn huidige vriendje is gewoon echt een 'blijvertje' voor me
Oud 13-09-2002, 22:18
zeekoe
zeekoe is offline
Ik denk dat je dat niet kan voorspellen..
Heb de eerste serie hiervan gevolgd en het ging goed tot de laatste n8.. Ik denk dat als je echt van iemand houd je relatie het hoe dan ook overleefd afgezien van wat je dus doet... Het is een uitdaging.. en als je jong bent is het verleidelijk en de verleiding is moeilijk te weerstaan.. Maar waarom zou je je relatie door zo'n programma laten verknallen?
Oud 14-09-2002, 00:06
Squall
Squall is offline
Citaat:
nare man schreef:
Als dat programma zo dom zou zijn waarom kijken er dan zoveel mensen naar. Als er bijna geen mens naar zou kijken dan zou het allang van de buis afgehaald zijn. Dus hou voortaan je domme meningen voor je nareman want misschien vinden andere het programma namelijk wel leuk.
Oud 14-09-2002, 00:38
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Ja ik denk het wel.. allebei wel redelijk verstandig..
Oud 14-09-2002, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Squall schreef:
Als dat programma zo dom zou zijn waarom kijken er dan zoveel mensen naar. Als er bijna geen mens naar zou kijken dan zou het allang van de buis afgehaald zijn. Dus hou voortaan je domme meningen voor je nareman want misschien vinden andere het programma namelijk wel leuk.
Jij bent ook dom he NATUURLIJK is het een dom programma, maar 80% van Nederland bestaat uit dom plebs. Dus is het niet zo raar dat er veel mensen naar kijken. Maar het is natuurlijk gewoon infantiel vermaak, dat moet je met me eens zijn. Of niet natuurlijk, maar dan ben je zelf ook dom. Maar goed dat wisten we natuurlijk al. Die sig van je bijvoorbeeld: heb jij geen Nederlands gehad ofzo? Niet opgelet op de basisschool? Of spijbelde je altijd om met je kansloze vrienden sigarettepeuken van de grond op te rapen en proberen overnieuw aan te steken?
Oud 14-09-2002, 09:45
Squall
Squall is offline
Citaat:
nare man schreef:

Jij bent ook dom he NATUURLIJK is het een dom programma, maar 80% van Nederland bestaat uit dom plebs. Dus is het niet zo raar dat er veel mensen naar kijken. Maar het is natuurlijk gewoon infantiel vermaak, dat moet je met me eens zijn. Of niet natuurlijk, maar dan ben je zelf ook dom. Maar goed dat wisten we natuurlijk al. Die sig van je bijvoorbeeld: heb jij geen Nederlands gehad ofzo? Niet opgelet op de basisschool? Of spijbelde je altijd om met je kansloze vrienden sigarettepeuken van de grond op te rapen en proberen overnieuw aan te steken?
Ten eerste wie ben jij om mij dom te noemen? heb je jezelf wel is in de spiegel gezien? Alleen al die domme foto´s die je van je zelf post zijn te erg om aan te zien. Maargoed terug naar het onderwerp waar het om gaat. Natuurlijk is het programma vermaak maar dan hoeft het nog niet dom te zijn. Je kan er zelfs dingen uit leren over relaties. En aangezien jij nog nooit een relatie hebt gehad kan je er je oordeel niet over geven. Want zeg nou zelf mensen welke meid wil er nou met zo´n circus clown zoals jou gaan. En iedere keer dat jij iets doms op een topic zegt ben ik de gene die het in de kiem zal gaan smoren reken daar maar op. Mzll squall
Oud 14-09-2002, 10:04
Verwijderd
sja, ik kijk et ook.. ik geef altijd maar als smoes dat ik al die leerstof overdag op school, al die 'intelligente dingen' toch even moet compenseren met iets hersenloos

Maar ik heb zoiets van als je daar vreemdgaat dan kun je het elkaar gewoon al niet kwalijk nemen. Het is helemaal niet de natuur van de mens om monogaam te zijn, dat is een keuze die je maakt en waar je dan met mentale kracht je aan probeert te houden. Maar wanneer je gescheiden van je vriend/vriendin op een prachtig eiland zit met mooie vrijgezellen om je heen, wetende dat je vriend/vriendin die ook om zich heen heeft, en daarmee allerlei dingen onderneemt dan vind ik het heel knap als je niet toegeeft. Ik denk niet dat mijn relatie het zou overleven maar meedoen zou ik nooit, dat is gewoon een conflicht je relatie in uitnodigen..

Vond het trouwens bij de Nederlandse serie.. kweet niet of iemand die gezien heeft.. heel wonderbaarlijk hoe het stel waarvan je van te voren dacht oh bij hen gaat het goed, zij overleven het, en die het hardst riepen ik ga niet vreemd.. die relatie is stukgelopen.. Alle anderen hebben het overleefd.
Oud 14-09-2002, 11:00
miss_virus
miss_virus is offline

nare man sukkel je moet jezelf eens zien man je kijkt zo stoned als een garnaal en zit waarschijnelijk nu bezopen en stoned wat te typen achter je computer dit forum zal wel alles voor je zijn of niet? lijkt wel of het je leven is

Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 12:18.
Oud 14-09-2002, 11:06
Verwijderd
Citaat:
miss_virus schreef:

nare man sukkel

doos
Oud 14-09-2002, 11:46
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
miss_virus schreef:

nare man sukkel
mmmm zo laat je wel weer zien hoe zwak je bent....
Oud 14-09-2002, 12:30
stout!
stout! is offline
Citaat:
Squall schreef:

Ten eerste wie ben jij om mij dom te noemen? heb je jezelf wel is in de spiegel gezien?
Dit is bijna te dom om op te reageren (bijna dan, want ik kan het toch niet laten )
Hoe kun je in godsnaam zulke domme dingen opschrijven, misschien nog een keer over lezen wat je geschreven hebt en dan denken; ja, daar staat iets zinnigs?! Dat vraag ik me nou echt af.

Ik twijfel er niet aan dat nare man zichzelf wel eens in de spiegel heeft gezien. Toch lijkt me wat hij in de spiegel ziet of überhaupt hoe hij er uit ziet helemaal niet relevant. Zijn uiterlijk heeft namelijk niets te maken met jouw mongloïde antwoorden.

Opvallend dat je dom en lelijk door elkaar haalt. Misschien dat het in jouw geval niets uitmaakt maar we zijn het niet allemaal allebei.
Oud 14-09-2002, 12:46
Hukkie
Hukkie is offline
*is stout! en nare man-fan*

Oud 14-09-2002, 12:49
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
miss_virus schreef:

nare man sukkel je moet jezelf eens zien man je kijkt zo stoned als een garnaal en zit waarschijnelijk nu bezopen en stoned wat te typen achter je computer dit forum zal wel alles voor je zijn of niet? lijkt wel of het je leven is
Spit jij nou eerst maar eens je Nederlandsboeken door voordat je probeert relevante argumenten te spuien. Dit slaat werkelijk als een tang op een varken.
Oud 14-09-2002, 13:07
Verwijderd
*sluit zich bij Hukkie aan*

En jezus, wat een ongelooflijk trieste, onorginele en bijzonder slecht uitgevoerde fotosoep.

Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 13:09.
Oud 14-09-2002, 13:16
Verwijderd
Het programma opzich: ik weiger dat soort dingen te kijken. Dat mensen daar serieus aan mee doen snap ik absoluut niet.
Je hoeft toch sowieso niet te gaan bewijzen dat je trouw aan elkaar bent.... als je dat wel moet is d'r denk ik iets goed mis in je relatie...

Maar dat zal wel aan mij liggen ofzo.
Oud 14-09-2002, 13:23
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
stout! schreef:

Opvallend dat je dom en lelijk door elkaar haalt.
okay dan zeg ik er nu eff bij dat ik nare man een lelijke gast vind ( dat is dan nog zacht uigedrukt)

you're happy now?
Oud 14-09-2002, 13:24
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Glow schreef:
*sluit zich bij Hukkie aan*

En jezus, wat een ongelooflijk trieste, onorginele en bijzonder slecht uitgevoerde fotosoep.

ik gebruik by the way geen photosoap ik haat die zooi
Oud 14-09-2002, 13:24
Verwijderd
Citaat:
miss_virus schreef:

okay dan zeg ik er nu eff bij dat ik nare man een lelijke gast vind ( dat is dan nog zacht uigedrukt)

you're happy now?
Je snapt het niet he?

En ik zou nog een paar opmerkingen over spelling e.d. kunnen gaan maken maar die hou ik maar achterwege.
Oud 14-09-2002, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef:
Het programma opzich: ik weiger dat soort dingen te kijken. Dat mensen daar serieus aan mee doen snap ik absoluut niet.
Je hoeft toch sowieso niet te gaan bewijzen dat je trouw aan elkaar bent.... als je dat wel moet is d'r denk ik iets goed mis in je relatie...

Maar dat zal wel aan mij liggen ofzo.
heb je helemaal gelijk in hoor.. dus ligt niet aan jou..

Mja.. ik kijk dan toch omdat.. euh.. omdat... het leuk is je te verbazen over mensen.. Mja, het is met dat soort dingen dat ik al die programma's kijk. Zoals met die Nederlandse serie afleveringen vind ik het dan heel interessant dat juist degene van wie je het het laatst verwacht het hardst de fout in gaat en dergelijke. En daar ga ik dan over nadenken..
Oud 14-09-2002, 13:28
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Glow schreef:

Je snapt het niet he?

En ik zou nog een paar opmerkingen over spelling e.d. kunnen gaan maken maar die hou ik maar achterwege.
rot op ga maar carfield strips lezen ofzo of pokemon kijken maar hou dat geslijm met nare man maar voor je want je weet toch dat hij geen relatie wil met iemand die veel jonger is en minderjarig dat heeft ie gepost tijdje geleden dus shut up plz
Oud 14-09-2002, 13:30
Verwijderd
Citaat:
miss_virus schreef:

rot op ga maar carfield strips lezen ofzo of pokemon kijken maar hou dat geslijm met nare man maar voor je want je weet toch dat hij geen relatie wil met iemand die veel jonger is en minderjarig dat heeft ie gepost tijdje geleden dus shut up plz
pfz.. miss_virus en squall zijn weer terug hoor. De gezelligheid op het forum steigt a la minute!
Oud 14-09-2002, 13:32
Verwijderd
Citaat:
miss_virus schreef:

Voor zover ik weet is Nare Man geen homo. En ik trouwens ook niet.

Garfield is het trouwens.
Oud 14-09-2002, 13:44
Verwijderd
ik zou sowieso niet mee willen doen aan een programma dat zo ontzettend getuigt van een gebrek aan smaak en normen & waarden, maar zou zo'n situatie in het gewone leven voorkomen, dan overleeft mijn relatie dat wel.

miss_virus en squall: hoe stom kun je zijn?
Oud 14-09-2002, 13:52
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Glow schreef:

Voor zover ik weet is Nare Man geen homo. En ik trouwens ook niet.

Garfield is het trouwens.
voor zover je weet moehwhahahah
Oud 14-09-2002, 13:54
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
raaah schreef:
ik zou sowieso niet mee willen doen aan een programma dat zo ontzettend getuigt van een gebrek aan smaak en normen & waarden, maar zou zo'n situatie in het gewone leven voorkomen, dan overleeft mijn relatie dat wel.

miss_virus en squall: hoe stom kun je zijn?
hoe stom kunnen jullie zijn is het dan wel

en nee we zijn niet stom we zijn van de N.M.B.

NARE
MANNEN
BESTRIJDING
Oud 14-09-2002, 13:59
Verwijderd
Citaat:
miss_virus schreef:

hoe stom kunnen jullie zijn is het dan wel

en nee we zijn niet stom we zijn van de N.M.B.

NARE
MANNEN
BESTRIJDING
doe je mond dicht en ga ergens anders denken dat je stoer doet
Oud 14-09-2002, 14:02
Verwijderd
Citaat:
miss_virus schreef:

voor zover je weet moehwhahahah
Ik weet niet precies wat Nare Man's sexuele geaardheid is, sommige mensen weten gewoon bijna niks...
Oud 14-09-2002, 14:08
Squall
Squall is offline
Citaat:
Glow schreef:

Ik weet niet precies wat Nare Man's sexuele geaardheid is, sommige mensen weten gewoon bijna niks...
Sommige weten inderdaad niks dus shut your mouth glow.
En over dat spelfouten gezeur, wat boeit mensen het nou dat er soms spelfouten in zitten zolang iedereen het maar snapt
Oud 14-09-2002, 14:12
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Squall schreef:

En over dat spelfouten gezeur, wat boeit mensen het nou dat er soms spelfouten in zitten zolang iedereen het maar snapt

precies
Oud 14-09-2002, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Squall schreef:

Oei, nou heb je me uitgeluld...

Ik hou me verder maar buiten deze discussie.

Veel plezier verder.
Oud 14-09-2002, 14:14
miss_virus
miss_virus is offline

Oud 14-09-2002, 14:40
Maboq
Maboq is offline
haha ok dan, ik ben voor miss_virus en dat vage mannetje, zodat de partijen een beetje gelijk zijn
*IK GENIET*
Oud 14-09-2002, 15:07
Verwijderd
Citaat:
miss_virus schreef:
*blaat*
Ik krijg het sterke vermoeden dat er hier nu wel een aantal mensen zullen zijn die zowel aan het IQ van miss_virus als die van Squall twijfelen - ik doe dat wel. nare man is een gerespecteerde forumbezoeker die naar mijn mening vrijwel altijd antwoorden geeft die ergens op slaan en beleefd zijn. Dat ik dat van jullie niet kan zeggen blijkt wel uit jullie compleet hersenloze antwoorden.

Dus.

Krummeltje
Oud 14-09-2002, 15:08
Verwijderd
Bovendien is het volkomen respectloos om zo met andermans foto's om te gaan. En bovendien is het forum niet bedoeld voor dit soort dingen.
Oud 14-09-2002, 15:09
Verwijderd
'Ik ben(c) voor Miss_virus en dat vage mannetje'?

Hoezo? Is er een gevecht dan? Ik zie niets anders dan twee mensen die heel erg hun best doen om op te vallen. Het is wel grappig dat mij verweten wordt dat ík geen leven heb, terwijl hier Squall en Miss_virus blijkbaar heel veel tijd opofferen om te proberen mij de grond in te boren.

Ik vind het wel amusant, dus ik denk dat ik nog ff wacht met het topic op Feedback wat ervoor zorgt dat ze wéér geband gaan worden
Oud 14-09-2002, 15:11
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
'Ik ben(c) voor Miss_virus en dat vage mannetje'?

Hoezo? Is er een gevecht dan? Ik zie niets anders dan twee mensen die heel erg hun best doen om op te vallen. Het is wel grappig dat mij verweten wordt dat ík geen leven heb, terwijl hier Squall en Miss_virus blijkbaar heel veel tijd opofferen om te proberen mij de grond in te boren.

Ik vind het wel amusant, dus ik denk dat ik nog ff wacht met het topic op Feedback wat ervoor zorgt dat ze wéér geband gaan worden
Gevecht of niet, ik sta aan jou kant.

Zijn ze trouwens al eens eerder gebanned dan? Ik stond op het punt om een FB of Feedback in te schakelen, maar dat moet je dan zelf maar doen.
Oud 14-09-2002, 15:15
Tofke_H
Tofke_H is offline

Regels voor berichten