Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Ok.. voor mij is het dus oneens. Ik vind dat het verschil er niet moet zijn. Citaat:
|
1. Ik ben vóór het gebruik van proefdieren.
A: Eens B: Oneens C: Hangt af van het doel D: Geen mening 2. Ik denk dat het aantal gevallen van gebruik van proefdieren in Nederland de laatste jaren is toegenomen. A: Eens B: Oneens C: Weet ik niet 3. Ik weet een paar in Nederland behaalde successen door gebruik van proefdieren op te noemen. (Bijvoorbeeld meer inzichten in de organismen in het leven of de ontdekking van een nieuw medicijn). A: Ja B: Nee 4. Nederlandse onderzoekers gaan normaal om met proefdieren en proefdieren worden niet slecht behandeld. A: Eens B: Oneens C: Weet ik niet D: Geen mening 5: In Nederland is het toegestaan om op bepaalde soorten dieren te testen. Testen op mensen is niet toegestaan. Ik vind dit verschil in waarden een goede zaak. A: Eens B: Oneens C: Geen mening 6. Ik ben vóór testen op mensen als alternatief voor proefdieren. A: Eens B: Oneens C: Geen mening 7. Als dierproeven niet duidelijk schadelijk zijn voor dieren, ben ik vóór dierproeven. A: Eens B: Oneens C: Geen mening 8. Als ik producten in de winkel koop, probeer ik er altijd eerst achter te komen of deze producten tot stand zijn gekomen door middel van proefdieren. A: Eens B: Oneens C: Soms 9. Ik ben tegen het gebruik van grote proefdieren zoals honden, katten etc. maar ik ben vóór het gebruik van micro-organismen om mee te testen. A: Eens B: Oneens, ik ben ook tegen gebruik van micro-organismen C: Oneens, ik ben niet tegen het gebruik van grote proefdieren zoals honden, katten etc. C: Geen mening 10. Ik denk dat er door het gebruik van proefdieren in de toekomst nog grote ontdekkingen op het gebied van dodelijke ziektes gedaan zullen worden. A: Eens B: Oneens C: Weet ik niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |