Oud 22-07-2006, 17:39
diablolord
diablolord is offline
Ik heb al een tijdje een vriendin en we hebben het al met elkaar gedaan. Ik heb haar ook gebeft en gevingert, maar zij heeft mij nog nooit getrokken of gepijpt.. zou ze het niet fijn vinden of zou het iets anders zijn? Of moet ik het haar gewoon vragen?? Ze heeft al wel eens sex met iemand anders gehad maar ik weet niet of ze hem gepijpt of getrokken heeft...
Oud 22-07-2006, 17:43
Lucky Me
Lucky Me is offline
begleid dr hand naar beneden gaat de rest vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 18:52
Lucky Me
Lucky Me is offline
eerst dr hand als ze je aan het aftrekken is heb je meer kans dat als je haar hoofd naar beneden haalt dat ze je pijpt
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 20:43
lightingstrike
lightingstrike is offline
Whaha.. dat is wel behoorlijk rot voor je
Zoals al is gezegd: haar hand langzaam naar beneden en dan gaat vanzelf wel,
en anders erover praten dats het enige wat je kan doen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 20:53
justnaat
justnaat is offline
Citaat:
diablolord schreef op 22-07-2006 @ 18:39 :
zou ze het niet fijn vinden of zou het iets anders zijn? Of moet ik het haar gewoon vragen??
Ik denk dat je aan haar gewoon moet vragen of dat ze wel eens iemand oraal bevredigd heeft of getrokken heeft. Zo wel, dan moet je vragen waarom ze dat nooit bij jou doet. Zo niet, dan moet je aan haar vragen of dat ze er voor openstaat. Als ze niet weet hoe het moet, dan moet je het haar leren. Zeg dan wat je lekker vind, wat je niet lekker vindt enzo, zodat ze het goed kan leren en je dan lekker kan bevredigen. De eerste keer voordat ik iemand ging pijpen dacht ik ook altijd dat het smerig móest zijn, maar toen ik het deed vond ik het helemaal niet erg en ik doe me vriend er heel veel plezier mee. Gewoon heel open met haar over praten. Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 21:05
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
justnaat schreef op 22-07-2006 @ 21:53 :
Ik denk dat je aan haar gewoon moet vragen of dat ze wel eens iemand oraal bevredigd heeft of getrokken heeft. Zo wel, dan moet je vragen waarom ze dat nooit bij jou doet. Zo niet, dan moet je aan haar vragen of dat ze er voor openstaat. Als ze niet weet hoe het moet, dan moet je het haar leren. Zeg dan wat je lekker vind, wat je niet lekker vindt enzo, zodat ze het goed kan leren en je dan lekker kan bevredigen. De eerste keer voordat ik iemand ging pijpen dacht ik ook altijd dat het smerig móest zijn, maar toen ik het deed vond ik het helemaal niet erg en ik doe me vriend er heel veel plezier mee. Gewoon heel open met haar over praten. Succes!

Ik vind het trouwens heel raar dat ze dat niet doet, zeker aftrekken hoort er toch bij? Hoe kan je nou wat vrijen (voorspel) zonder aan de jongen zijn 'penis' te komen? Booooring
Gewoon vragen dus, misschien heeft ze er idd geen ervaring mee en moet je haar ff over de grens helpen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 21:28
Nona
Nona is offline
Nutteloze onzin verwijderd, wie nu nog onzin post mag van het weer gaan genieten.
Oud 23-07-2006, 01:02
Optima
Optima is offline
het logische antwoord: gewoon aan haar vragen

voor een vrouw kan de drempel best hoog zijn om een man met de hand of met de mond te bevredigen. Ikzelf deed ook eerder aan orale seks dan alleen aftrekken. het is heel moeilijk in te schatten of je het goed doet, vooral omdat je totaal onbekend bent met 'het apparaat'. Dus gewoon een beetje helpen, op tijd 'auw' of 'stop' roepen, en ook zeggen wanneer ze het goed doet.

Orale seks, tja, dat moet ze even leren, en ook durven. Het is vooral een psychologische grens waar je overheen moet, dus dwing haar niet teveel.

succes ermee!
Oud 23-07-2006, 10:55
Orpheus
Orpheus is offline
Ehm. - Schrik.

Omdat jij haar bevredigt, verwacht jij dat ze dat ook bij jou doet ?
Oud 23-07-2006, 11:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Grote kans dat ze het gewoon eng vindt... Begeleidt haar hand en zie of ze het dan wel doet. En wees vooral open zodat ze over haar onzekerheid heen kan komen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 11:51
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Orpheus schreef op 23-07-2006 @ 11:55 :
Ehm. - Schrik.

DUH!
Oud 23-07-2006, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Orpheus schreef op 23-07-2006 @ 11:55 :
Ehm. - Schrik.

in dit geval mag hij wel wat meer van haar verwachten, vind ik. Wat hij beschrijft komt over alsof ze z'n hele penis niet aanraakt
Hij moet niet per se verwachten dat zij hem bevredigt omdat hij dat ook bij haar doet, maar je mag toch wel verlangen dat je vriendin op z'n minst een klein beetje haar best in bed doet.

Oh en ts: zie mijn advies in je andere topic. Is hier ook van toepassing.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 12:57
diablolord
diablolord is offline
bedankt voor je reacties

ik denk dat ik het er gewoon een keer met haar over heb. Want ze raakt em ook bijna niet aan. maar het komt wel goed bedankt in ieder geval!
Oud 23-07-2006, 15:47
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
EPD schreef op 23-07-2006 @ 12:51 :
DUH!
Oud 23-07-2006, 22:58
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
diablolord schreef op 23-07-2006 @ 13:57 :
bedankt voor je reacties

ik denk dat ik het er gewoon een keer met haar over heb. Want ze raakt em ook bijna niet aan. maar het komt wel goed bedankt in ieder geval!
Gewoon eens over hebben idd, kan het aan ons vragen, maar wij weten ook niet wat er door haar hoofd gaat dat ze het iig niet uit zichzelf doet. Misschien uit angst, misschien uit onzekerheid, misschien omdat het haar vies lijkt, ik weet het niet. Weet zij alleen.
Oud 23-07-2006, 22:59
Ske*
Ske* is offline
Ik denk ook dat ze er vies van is, het is uiteindelijk toch maar een raar ding hé
Oud 23-07-2006, 23:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 22-07-2006 @ 19:52 :
eerst dr hand als ze je aan het aftrekken is heb je meer kans dat als je haar hoofd naar beneden haalt dat ze je pijpt
Oud 24-07-2006, 09:55
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
EPD schreef op 23-07-2006 @ 12:51 :
DUH!
GAST!
Alsof we allemaal per se het meisje bevredigen omdat we zelf zonodig klaar willen komen...
Ik in elk geval niet...
Oud 24-07-2006, 09:57
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 24-07-2006 @ 10:55 :
GAST!
Alsof we allemaal per se het meisje bevredigen omdat we zelf zonodig klaar willen komen...
Ik in elk geval niet...
nou ja, beetje samen is wel zo gezellig
Oud 24-07-2006, 10:28
Verwijderd
Nja, ik vond dat in het begin ook eng, kan me voorstellen dat ze gewoon niet goed weet wat ze met zo'n ding moet. Zou 't gewoon es voorzichtig opperen, inderdaad, vragen waarom ze dat niet doet/wil, geruststellen als ze inderdaad niet goed durft. En niks afdwingen, natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 10:47
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 22-07-2006 @ 19:52 :
ik zou er niet zo gelukkig van worden als een jongen mijn hoofd naar beneden zou duwen onder het mom van "pijp me"
dan zou ik het juist helemaal niet meer willen doen. Erover praten lijkt me beter.
Oud 24-07-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 24-07-2006 @ 10:55 :
GAST!
Ik in elk geval niet...
Ik vind het gewoon leuk om haar te beffen
Als ze iets bij mij zou doen zou dat fijn zijn, maar ze is het niet verplicht. Gelukkig zijn we allebei gevers en hebben soms zelfs onenigheid wie wat gaat doen . "nee ga jij nou maar liggen"
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 13:07
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Pluis schreef op 24-07-2006 @ 11:47 :
ik zou er niet zo gelukkig van worden als een jongen mijn hoofd naar beneden zou duwen onder het mom van "pijp me"
dan zou ik het juist helemaal niet meer willen doen. Erover praten lijkt me beter.
Hey schat ik vind het heel lief dat je nu al een paar minuten aan me pik loopt te trekken alsof je leven ervan af hangd maar wil je nu alsjeblieft je mond erop zette had je zoiets in gedachten?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 13:08
Verwijderd
Citaat:
hij moet gelijk ze lul in je mond doen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:34
LibellE
LibellE is offline
dit had ik ook met een jongen.. hij deed alles bij mij maar ik deed niks terug, ik denk dat ik gewoon bang was. uiteindelijk heb ik hem wel afgetrokken, maar je moet er gewoon met haar over praten denk ik. zelf vond ik het ook stom dat ik gewoon niks bij hem kon/durfde terug te doen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:36
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
LibellE schreef op 24-07-2006 @ 19:34 :
dit had ik ook met een jongen.. hij deed alles bij mij maar ik deed niks terug, ik denk dat ik gewoon bang was. uiteindelijk heb ik hem wel afgetrokken, maar je moet er gewoon met haar over praten denk ik. zelf vond ik het ook stom dat ik gewoon niks bij hem kon/durfde terug te doen.
zou jij het erg vinden als die jonge toen jou hand bij hem had gelegd daar beneden?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:38
LibellE
LibellE is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 24-07-2006 @ 19:36 :
zou jij het erg vinden als die jonge toen jou hand bij hem had gelegd daar beneden?
jazeker. maar misschien heeft dat meer met mijn persoonlijke ervaringen te maken waarom ik dat niet echt wil of afschrikwekkend vind.

al zal ik het nooit normaal vinden, je kan er toch gewoon over praten? als je dat niet kan is er serieus iets mis in jullie relatie hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:41
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
LibellE schreef op 24-07-2006 @ 19:38 :
jazeker. maar misschien heeft dat meer met mijn persoonlijke ervaringen te maken waarom ik dat niet echt wil of afschrikwekkend vind.

al zal ik het nooit normaal vinden, je kan er toch gewoon over praten? als je dat niet kan is er serieus iets mis in jullie relatie hoor.
ja maar je gaat toch niet tijdens dat lopen praten hoe bedoel je anti climax
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:43
LibellE
LibellE is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 24-07-2006 @ 19:41 :
je kan toch ook buiten de bedkamer erover praten? of is dat een taboe?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:46
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Is tijdens de seks het enige moment waarop jij met je vriendin praat? Dan zou ik me toch serieus af gaan vragen waar jouw relatie op gebaseerd is
Oud 24-07-2006, 19:00
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
LibellE schreef op 24-07-2006 @ 19:34 :
Bespreekbaar maken is beter voor beide partijen - zie bovenstaande post.

Openheid geeft gewoon betere seks. Punt.
Oud 24-07-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Pardon? Dan heb jij nog nooit goede sex gehad...

Ik heb ook liever dat hij het eerst noemt, ipv dat ie mijn hand daar gewoon neerlegt.

Niet praten tijdens de seks... zo lang kan ik niet niet praten
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-07-2006 @ 19:08 :

Ik heb ook liever dat hij het eerst noemt, ipv dat ie mijn hand daar gewoon neerlegt.
Zou ik ook zo'n beetje beledigend vinden, je mag het ook gewoon vragen hoor.
Communicatie de gekste!
Oud 24-07-2006, 20:22
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 24-07-2006 @ 19:46 :
Is tijdens de seks het enige moment waarop jij met je vriendin praat? Dan zou ik me toch serieus af gaan vragen waar jouw relatie op gebaseerd is
nee tijdens de sex is het enige moment dat we niet praten..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 20:23
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-07-2006 @ 20:08 :
Pardon? Dan heb jij nog nooit goede sex gehad...

Niet praten tijdens de seks... zo lang kan ik niet niet praten
Goede sex maakt praten overbodig en voel je de ander aan.

fijn zon weif dat er bek niet kan houde tijdens de sex
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 20:24
Spoonie
Spoonie is offline
'strip naked' en ga dokertje spelen. Denk dat mevrouw er een beetje aan moet wennen enzo
Oud 24-07-2006, 20:26
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Qimm schreef op 24-07-2006 @ 20:24 :
Zou ik ook zo'n beetje beledigend vinden, je mag het ook gewoon vragen hoor.
Communicatie de gekste!
je kan toch als je haar heb bevredigt tijdens het zoene met haar hand langzaam naar beneden gaan en dan halverwege je hand ervan af hale zodat ze de hint snapt.

ik heb het toch ook over meisjes als libelle die het NOOIT doen ik laat mijn vriendin gewoon zelf bepalen waarneer ze het doet.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Lucky Me schreef op 24-07-2006 @ 21:23 :
Goede sex maakt praten overbodig en voel je de ander aan.

fijn zon weif dat er bek niet kan houde tijdens de sex
Hahaha, misschien bij jou. Maar het is dan ook erg moeilijk om je een situatie voor te stellen waarin je elkaar aanvoelt, maar tóch iets wilt bespreken. En daarbij lijkt het me dat je in zo'n prille sexuele relatie als die van de TS elkaar nog niet bijster goed aanvoelt, en dan is praten dus helemaal een must.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 01:05
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
diablolord schreef op 22-07-2006 @ 18:39 :
Ik heb al een tijdje een vriendin en we hebben het al met elkaar gedaan. Ik heb haar ook gebeft en gevingert, maar zij heeft mij nog nooit getrokken of gepijpt.. zou ze het niet fijn vinden of zou het iets anders zijn? Of moet ik het haar gewoon vragen?? Ze heeft al wel eens sex met iemand anders gehad maar ik weet niet of ze hem gepijpt of getrokken heeft...
Toet toet!!! boing boing!!! trekken en pijpen!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 02:01
Thinus
Thinus is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 25-07-2006 @ 02:05 :
Toet toet!!! boing boing!!! trekken en pijpen!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 08:19
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
sjek schreef op 24-07-2006 @ 12:35 :
Ik vind het gewoon leuk om haar te beffen
Als ze iets bij mij zou doen zou dat fijn zijn, maar ze is het niet verplicht. Gelukkig zijn we allebei gevers en hebben soms zelfs onenigheid wie wat gaat doen . "nee ga jij nou maar liggen"
HERKENBAAR!!!
Echt man....
Oud 25-07-2006, 15:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik zou er gewoon eens met haar over praten en vragen naar de hoe en waarom. Misschien vind ze het wel eng, of enorm spannend. Iets wat ik me zeker voor kan stellen wanneer het haar eerste keer is en nog geen weet heeft van hoe 'het ding in elkaar steekt'. Forceer het niet, maar praat er gewoon over op een rustig moment.
Stel haar gerust, en vertel dat je haar anders wel een beetje wilt sturen zodat ze aan het idee kan wennen. Denk dat het nog niet eens zo raar is om haar even de tijd te geven jouw penis eens goed te bekijken, ik denk dat dit al heel wat eventuele zorgen weg kan nemen. Oh ja, en aanwijzingen geven - Dat is het woord!

Komt vast binnenkort goed, zolang je maar niet begint aan de methode 'hand daar neer leggen' of 'hoofd naar beneden duwen' dat benauwd alleen maar. Hoe duidelijk de hint dan ook mag zijn.
Oud 25-07-2006, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Idd, dat voelt heel dwingend, vooral omdat jongens dan denken dat je het niet begrijpt wanneer je niet meteen naar beneden duikt. 'k Zou het liefst hebben dat hij het vraagt, of aangeeft dat hij het graag wil... 'Weet je wat ik geil zou vinden? Dat jij me pijpt... ' en dan haar zwoel en geil aankijken, natuurlijk. Doet voelt heel stout en geil en gaaf
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 22:32
diablolord
diablolord is offline
laatste reply:

Ik heb er met mn vriendin over gepraat en vroeg of ze weleens iemand gepijpt of getrokken had.. en waarom ze het nog niet bij mij gedaan had. Wat ik al verwachten was dus dat ze er een beetje bang voor was dat ze het fout zou doen, ze had het bij haar vorig vriend gedaan en die had toen tegen heel veel mensen verteld dat ze er niks van kon ( wat helemaal niet waar is ) daardoor werd ze onzeker. tijdens een sexparty vroeg ik of ze het wou proberen en het ging erg goed en ze is er nu gelukkig niet zo bang meer voor en we praten er nu ook heel open met elkaar over wat ik erg fijn vind. dus is helemaal goed gekomen
Oud 15-08-2006, 16:23
Verwijderd
Citaat:
diablolord schreef op 14-08-2006 @ 23:32 :
laatste reply:

Ik heb er met mn vriendin over gepraat en vroeg of ze weleens iemand gepijpt of getrokken had.. en waarom ze het nog niet bij mij gedaan had. Wat ik al verwachten was dus dat ze er een beetje bang voor was dat ze het fout zou doen, ze had het bij haar vorig vriend gedaan en die had toen tegen heel veel mensen verteld dat ze er niks van kon ( wat helemaal niet waar is ) daardoor werd ze onzeker. tijdens een sexparty vroeg ik of ze het wou proberen en het ging erg goed en ze is er nu gelukkig niet zo bang meer voor en we praten er nu ook heel open met elkaar over wat ik erg fijn vind. dus is helemaal goed gekomen
sexparty? Is dat de tupperware van deze eeuw?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 16:38
Konijn
Konijn is offline
Of hij gebruikt gewoon de y als ij..
Oud 15-08-2006, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 15-08-2006 @ 17:38 :
Of hij gebruikt gewoon de y als ij..
Ja, dat is ook een mogelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 20:34
Ivon*
Ivon* is offline
Sommige meisjes doen dit nie (zo snel)... Kan gebeuren toch...
misschien voelt ze zich er niet zo goed bij.. of is ze hier niet zo ervaren mee en weet ze niet wat ze er mee moet..

Je zou het ook gwoon over dit "probleem" kunnen hebben... Gewoon vragen!! Want dan weet je het zeker!!!

Oud 18-08-2006, 23:12
diablolord
diablolord is offline
lol t is een ij
Oud 19-08-2006, 14:09
AngelLena
AngelLena is offline
Waar je met communicatie allemaal al niet kan komen Mooi dat het goed afgelopen is

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten