![]() |
||
Citaat:
Ik ben nl zelf ook een aardig aantal kilo's aangekomen en in dat gebied is er niks echt meegegroeid. Dat is een van de vele redenen dat ik dun zou willen zijn, want dan zouden m'n boobs meer opvallen en m'n vetrollen niet. En als antwoord op de hoofdvraag: Dun, want ik ben al heel m'n leven dik en daar wil ik nu wel eens vanaf. Al dat gezeik dat ik er al 20 jaar over krijg ben ik nu echt gewoon zat. + dat iedereen dik zo walgelijk schijnt te vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met zo'n lengte en gewicht ben je heus niet meer te dun. Mensen die dat zeggen moeten niet zo drammen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb nu periodes dat ik mezelf gewoon normaal en helemaal niet dun vind (als ik in de spiegel kijk), maar als ik m'n eigen schaduw zie of kijk naar mijn spiegeling in een winkelruit, dan vind ik mezelf juist wel veel te dun. Op zulke momenten voel ik me ook ontzettend lelijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zag vandaag weer zo'n vadsige familie in de spits, daar walg ik echt van. niet alleen van de vetrollen die ze meedragen, maar ook vooral om hen als mens zelf. kunnen ze nog zo aardig zijn, maar jezus. ik ben liever te dun dan te dik en als ik mijn BMI zou moeten geloven ben ik een paar kilo te licht maar mijn BMI moet zijn bek houden want ik zie er absoluut niet te dun uit.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Eten om te troosten, daardoor dikker worden en meer eten. Echt logica van niks. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben in zekere mate ook pissed off op mijn ouders, omdat mij als peutertje al niks werd verboden en ik vanalles voor m'n neus gedouwd kreeg. 'Hier, neem een koekje' 'hier, neem een mars.' etc. (Vooral door m'n vader, want hij was mager en moest zich volproppen om op gewicht te blijven.) Nu kan ik ten minste zelf bepalen wat ik koop en eet, maar als klein kind word je eten volledig verzorgd door je ouders. Als je je kind dus slecht eten geeft verziek je een hele hoop voor later, want het is echt een hel om later, als die gewoonte eenmaal zit vastgeroest, ook maar een kilootje kwijt te raken. Om maar te zwijgen over de vele pesterijen die je moet verduren als kleine fatty die je aanzetten tot nog meer eten. Ik vind dat als kleine kinderen al erg dik zijn dat de ouders dan eens gecheckt moeten worden op hun parenting skillz. tot zover mijn 'rant'.
Laatst gewijzigd op 16-09-2006 om 01:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
te dik/te mager voyager | 60 | 25-10-2005 23:20 | |
Seksualiteit |
lichamen...? mooi/lelijk...belangrijk of niet! sherine | 45 | 30-03-2003 22:43 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Seksualiteit |
Dan nu.. Dik of Dun? Verwijderd | 8 | 16-04-2002 16:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
dun zijn is ook niet alles. --Tha dark angel--- | 10 | 17-03-2002 11:10 | |
Liefde & Relatie |
dun zijn is ook niet alles. --Tha dark angel--- | 10 | 17-03-2002 11:10 |