Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, dat maakt het wel een beetje anders. Maar zoals al gezegd is, het kan ook goed door het liefdesverdriet en stress kunnen komen. Door pure stress heb ik ook wel eens een maand overgeslagen. Ik denk dat je zelf het beste je ex in kan schatten. Sommige jongens, zoals in het geval van Thee Muts, zullen je inderdaad steunen en blij zijn dat je zoiets zegt voordat je een test gedaan hebt, anderen zullen reageren met 'ze probeert me terug te krijgen' zoals je zelf al zei. Is er geen vriendin met wie je het bespreken kan, die misschien zelfs wel de test voor je wil halen? Ik hoop maar dat je vandaag de tijd hebt om hem te halen, want dat gevoel lijkt me echt niet lekker. Veel succes ermee verder! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is een gedeelde verantwoordelijkheid dus dat jij die uit handen hebt gegeven is dan jouw fout, dat maakt jou niet minder verantwoordelijk. Jij hebt ermee ingestemd. Bovendien kun je zwanger raken ook als je de pil slikt. Denk je trouwens dat je als meisje wel dolblij bent als je nu merkt dat je zwanger bent? Helpt niet echt als je dan zo'n botte lul als exvriend hebt die zegt je te steunen tenzij je niet doet wat hij wil.
||
Citaat:
ik kan me het ook voorstellen dat je als meisje t ook niet echt 'aangenaam' vind om op zo'n manier zwanger te worden en het te ontdekken, maar als je expres stopt met de pil (ik zeg niet dat de TS dat doet, maar ik ga daar vanuit in mijn eigen scenario dat ik net schetste) tja, dan kan je zo'n reactie van mijn kant verwachten. in het geval van de TS is t heel simpel: oh je bent zwanger? dan zoek je t lekker zelf uit ook. tis nog ruim op tijd voor abortus, en als je dat niet wilt, dikke shit. van mij kan je niks verwachten. even rondje langs notaris, klaar is kees. of eigenlijk: Orpheo.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
oh! een indruk die je van mij krijgt op t internet. zegt meer dus over jou dan over mij maar ok. ik HEB notabene al een stuk advies gegeven, maar ik herhaal t nogmaals in andere bewoording: als je vriend is als ik: niet vertellen. als je vriend niet is als ik: vertellen, praten. pff lastig dudes en dudettes..... gosh
||
Ik zou het hem wel vertellen en dan wel zo snel mogelijk een test doen. Ik vind het wel raar dat je het doen van een test voor je uit schuift, dat brengt alleen maar meer stress met zich mee. Misschien moet je vandaag werken, maar dan zou ik iemand vragen die test te halen voor me. Ja, klinkt misschien raar om te vragen, maar ik zou het voor een ander ook doen. Dan kijken ze me maar raar aan in de winkel (maar vaak gebeurt dat niet eens).
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als je dan alsnog geen verantwoordelijkheden neemt, ben je echt een eikel. Al is een kind misschien beter af zonder jou. |
![]() |
||
Citaat:
verder kan je blijkbaar niet goed lezen, want over dat stoppen zei ik al dat dat een hypothetisch scenario was...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien ben ik het ook met je eens dat abortus GEEN moord is. Het is een hoopje cellen.. het kan niet eens denken, laat staan dat het een bewustzijn heeft! Wat ik zou doen: Ik zou het niet zeggen en abortus laten plegen. Ik kan geen kind erbij hebben. Vind mezelf veels te jong om een nu al een kindje te hebben. Bovendien wil ik niet dat het er later achter komt, dat het een 'ongelukje' was. Waarom zou ik het niet zeggen tegen mijn ex? De relatie is over, ik ben niet verplicht om het te melden.
Laatst gewijzigd op 02-09-2006 om 18:32. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
_______ Maar dan nog, er zijn (ten minste) twee mensen betrokken bij seks, dus naar mijn mening ook twee mensen verantwoordelijk voor de gevolgen. Wel lekker makkelijk om de verantwoordelijkheid bij de ander te laten, natuurlijk. Maar dan moet je achteraf niet huilen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() TS, sterkte morgen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
LOL! Wat ben jij naief! als jij netjes de gebruiksaanwijzing volgt, word je niet zwanger hoor! Maar ja, er zijn zoveel mensen die het russisch routellte toepassen! De Pil is niet voor kleine kindjes! Wees volwassen als je hem slikt! En ja, hoor! In mijn directe omgeving. Een dame is 2 keer achter elkaar zwanger geworden, ondanks het gebruik van de pil. Ze gaf aan vent de schuld, die zal wel sterk zaad hebben gehad. Hij zou zich na de 2 laten steraliseren. Inmiddels zijn ze (na de 2 kinderen) een miskraam verder en raad eens! Ze is weer zwanger. Op dat moment GELOOF ik niet eens meer, dat die dame uberhaupt de pil slikt! Wees gewoon eerlijk dat je kinderen wil, denk ik dan. Als de pil ECHT onbetrouwbaar is, hou je broekje dan dicht! Of doe dubbel dutch! Trouwens, ik vind het zielig dat jij eventueel neerkijkt op mensen die VMBO doen, met die uitspraak van je!
Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 14:47. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |