Na ruim 2,5 jaar is er meer zekerheid gekomen. Wij hebben duidelijk voor elkaar gekozen dus de onzekerheid over wat we voor de toekomst met elkaar voor hebben is er niet. We weten dat we met elkaar verder willen en hoe we dat ongeveer in willen vullen.
We zijn nog steeds verliefd op elkaar, maar ik maak me niet meer superdruk over wat hij bijvoorbeeld van mijn kleren zal vinden als we ergens wat gaan drinken. Ik weet nu wat hij mooi vind.
Wat ook een verandering is is dat we geen lessen meer hebben. De eerste 2 jaar zaten we iedere schooldag bij elkaar in de klas, nu werken we allebei veel meer. Het onbeperkt overal heen gaan kan dus niet zomaar, we hebben meer verantwoordelijkheden erbij gekregen. Maar ik moet zeggen dat het tussen ons niet echt verandert qua omgang.
We zijn zekerder van elkaar, kennen elkaar goed en nemen nog steeds de tijd om samen veel fijne tijden te hebben.
In het begin weet je nog niet hoe de ander gaat reageren, nu weten we van elkaar wel wat we van situaties vinden en hoe de ander gaat reageren.
Kortom: oh help, we worden volwassen!