|
|
Bekijk resultaten poll: Op wie stem je nu? | |||
CDA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 8.78% |
CU |
12 | 5.85% |
D66 |
12 | 5.85% |
GL |
41 | 20.00% |
Gr Wilders / PvdV |
15 | 7.32% |
LPF |
0 | 0% |
PvdA |
27 | 13.17% |
SGP |
5 | 2.44% |
SP |
36 | 17.56% |
VVD |
31 | 15.12% |
anders, nl.: |
8 | 3.90% |
Aantal stemmers: 205. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben nog niet uit mijn keuze. Balkenende is de afgelopen jaren alleen beoordeelt op zijn uiterlijk volgens mij, maar blijkt uiteindelijk gewoon een man te zijn met langere termijn visie. Goed politicus die niet met charisma bezig is maar met beleid in het belang van Nederland. Maar het kan ook Rouvoet worden. Strategisch gezien zeker geen verkeerde keuze. Heeft principes en standpunten die mij wel aanspreken. Geen gedoger in ieder geval. Ook wel eens verhelderend. |
![]() |
||
Citaat:
Dan dekken ze zich vast in; geen verwachtingen maken, dan is het ook niet nodig om ze waar te maken... ![]()
Laatst gewijzigd op 26-09-2006 om 19:25. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg niet dat andere partijen het beter zouden hebben gedaan, maar puur en alleen omdat we dat niet kunnen weten. Diegenen die geregeerd hebben de afgelopen vier jaar zijn cda, vvd en d66. Als je kritisch wil zijn over regeringsbeleid, ga er dan niet de oppositie bijhalen. Die regeren niet.
|||
Citaat:
Citaat:
Zo kun je bijvoorbeeld de PVDA analfabetisme verwijten in de uitspraken van Donner over de sharia, en hun eigen milieustudie, waarvan kamerlid Samson werkelijk niet in staat was een lullige paragraaf uit de conclusie te lezen. Eerder schoot ik ook al gigantische gaten in de SP tegenbegroting 2005.. Je kunt oppositiepartijen wel degelijk aanvallen op wat ze zouden willen.
Laatst gewijzigd op 26-09-2006 om 20:25. |
![]() |
|||
Citaat:
Anyway, ik *bekritiseer* de regeringspartijen, ja. Maar daarbij gebruik ik argumenten. Een hoop daarvan moeten erg goed geweest zijn, aangezien je op veel punten in vorige topics niet meer hebt gereageerd (beleid van Verdonk, steun aan oorlog in Irak). Dat is nog eens wat anders dan een politicus afschrijven omdat hij geen stropdas draagt. Citaat:
De waan van de dag zie ik wel bij de regeringspartijen, maar niet bij de linkse oppositie. Oké, ik kan niet zeggen dat Wouter Bos zich er niet schuldig aan maakt, maar te zeggen dat zich dat alleen tot 'links' beperkt, getuigt wel van een enorm pak boter op je hoofd, T_ID. Wat mij juist zo trekt in SP en -vooral!- GroenLinks, is dat zij niet meedoen aan die waan van de dag. Politici zullen over elkaar heenbuitelen als er weer eens wat gebeurd is, om er hun mening over te geven, of ernaar te handelen, maar deze twee partijen houden het hoofd koel. Vooral Femke Halsema vind ik daar een prijzenswaardig voorbeeld van. Zoals die inzwemt tegen het groeiende populisme, is bewonderenswaardig. ![]() Oh, en zou je op willen houden om alle linkse oppositie de naam 'extreem-links' mee te geven? (Daarbij denk ik eerder aan NCPN.) Zou wat zijn als ik VVD extreem-rechts zou noemen, zeg... Het forum zou te klein zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En even over Donner: het was toch wel te verwachten dat de oppositie daar op in zou haken (en de VVD ook, by the way). Domme uitspraken+verkiezingen=gedoe. En je weet ook wel dat de PvdA (en de rest van de oppositie) heel goed weet wat Donner ermee bedoelde, we wisten het allemaal al, maar als niemand iets had gezegd, zou er nu geklaagd worden dat de oppositie zomaar Donner weg laat komen met zulke afspraken.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Om mijn punt verder te onderbouwen: De waan van de dag regeert aan extreem-linkse zijde. Totaal niet sluitende tegenbegrotingen en zwaar overdreven maatregelen getuigen daarvan. Hekel aan Amerika? Hop, alles moet anti-Amerika. Gewonden in Afghanistan? Hop, laat de Afghanen maar stikken en schaf het leger af. de JSF is Amerikaans? Hop, weg met de JSF, de boetes voor annuleren rekenen we uiteraard niet mee. Zegt onze beleidsstudie dat kernenergie de oplossing is? Omg, wtfbqq, tegen kernenergie, wasdrogerverbod! Meer uitkeringstrekkers? Omg, besteel de rijken! staatsvijanden! Afijn, ik kan er nog een hele lijst van maken, maar het komt erop neer dat werk aan de lange termijn bij linkse partijen echt ontbreekt, hoe linkser hoe meer eigenlijk. Hervormingen zoals het zittende kabinet doorvoerde zouden het onder links nooit gehaalt hebben, met als resultaat dat we dan over tien jaar naar de shit gaan. Maar hey, je hebt jezelf dan tenminste vandaag op de borst kunnen kloppen dat je alert overreageerde op elke ontwikkeling....
|||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En van 'overdreven maatregelen' zou ik graag concrete voorbeelden willen horen voordat ik erop inga. Citaat:
Citaat:
Vroeger kon jij nog echt beargumenteren, maar tegenwoordig strooi je alleen maar met valse sentimenten. En anderen maar beschuldigen van 'vingertje wijzen'.. |
![]() |
||
Citaat:
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je gaat zelden in op mijn weerleggingen namelijk, dan grijp je weer terug op je geveinsde morele superioriteit met claims als 'maar anders is het onrechtvaardig'. Citaat:
Het CPB kijkt namelijk niet naar indirecte effecten en haalbaarheid van maatregelen. De SP kon bijvoorbeeld in het verleden duizend keer de JSF af willen bestellen (en in een absurde rekenfout het in de toekomst niet uit te geven geld als inkomsten in het heden rekenen), maar de boetes en de niet geplaatste tegenorders rekenen ze niet mee, wat natuurlijk je reinste gebrek aan inzicht is, want dat geld ben je met al het idealisme van de wereld nog steeds kwijt. Zo kun je ook zwaar bezuinigen op defensie en jezelf daarover op de borst kloppen, maar ik heb nergens een uitgavenpost in die begroting gezien die 'uitkeringen duizenden werkeloze militairen' heette, om maar even te wijzen op wat voor korte termijn de linkse tegenbegrotingen werken. Op het eerste gezicht lijkt het sluitend, maar niets is verder van de waarheid dan dat de extreem-linkse tegenbegrotingen sluitend zouden zijn. Citaat:
Dan de talloze moties van wantrouwen.. Het zou me verbazen als we minder dan 50 ministers verslijten tijdens een kabinetsperiode extreem-links, want bij het minste of geringste willen ze al aftreden afdwingen. Dan de ruimtelijke ordening, waar extreem-links stuk voor stuk grijpt naar de hypotheekrenteaftrek. Dat staat op zich leuk, maar dat lost het probleem van onze ruimtelijke ordening niet op en het is een mes dat aan twee kanten snijdt omdat starters minder uit kunnen geven en er een gat ontstaat tussen gesubsidieerde huur en te zwaar belaste koop, en starters (iedereen eigenlijk) dus geen huis kunnen kopen.
|
Overigens:
Turkse CDA'ers weg om Armenië-rel De Turkse CDA'ers Tonca en Elmaci zijn niet langer kandidaat-Kamerlid. Het CDA heeft besloten hen van de lijst te halen na de commotie over de erkenning van de Armeense genocide. Tonca en Elmaci hebben steeds ontkend dat de Turken in 1915 genocide hebben gepleegd op de Armeniërs. Als kandidaat- Kamerlid onderschreven ze deze week het CDA-standpunt dat de genocide wel heeft plaatsgevonden. Vandaag namen ze daar in een Turkse krant toch weer afstand van. Eerder schrapte het PvdA-bestuur Erdinc Sacan van de kandidatenlijst. Hij wilde het PvdA-standpunt over de genocide door de Turken niet onderschrijven. http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006...B5ED9A486.html Terechte actie van het CDA. ![]()
||||||||||||
Citaat:
En voor het gemak sla je ook maar even alles en iedereen over die jou en je extreem-rechtse partijen gelijk geven, zoals CPB, Nibud, FNV, Eijffinger etc. Zie ook artikel uit 'Metro' dat ik postte. Zo overtuigd ben je nu van je eigen gelijk. Citaat:
![]() Hoe is dit een verdediging van het feit dat extreem-rechts niet kan begrijpen dat meer asfalt het file-probleem niet oplost? Meer wegen leidt juist tot meer verkeer, hebben we de afgelopen jaren vast kunnen stellen. Wat wel zou helpen, is het openbaar vervoer verbeteren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Oké, T_ID, nu ben je officieel echt een slaaf van Bush geworden. Bush spuugt ons in het gezicht door de Geneefse Comventie met voeten te treden en ons voor te liegen en vervolgens mag niemand zich beleefd terugtrekken uit de samenwerking met de VS??? Citaat:
Mag ik je er ook aan herinneren dat er 11 ministers weg zijn van de originele Balkenende-ploeg? ![]() Citaat:
GroenLinks wil de hypotheekrenteaftrek vervangen door een hypotheekrentesubsidie waar niet langer de hoogste inkomens het meest van profiteren. In zijn huidige vorm is de aftrek niet alleen financieel onhoudbaar, maar ook onrechtvaardig. Nu profiteren vooral mensen met hoge inkomens en dure huizen. De huidige subsidieregeling voor het bezitten van een eigen huis kost de staat jaarlijks vele miljarden en dit bedrag neemt de laatste jaren explosief toe. Belangrijker nog is dat het huidige systeem onrechtvaardig uitwerkt. Mensen met een hoog inkomen profiteren verreweg het meest van de aftrekbaarheid van de hypotheekrente. Zij kunnen een hogere hypotheek nemen en krijgen in verhouding een veel groter geldbedrag terug dan mensen met een goedkope hypotheek. Bovendien betalen zij dankzij een laag eigenwoningforfait relatief weinig belasting voor hun huis. Daarnaast resulteert de huidige regeling in een ongelijke behandeling van eigenwoningbezitters ten opzichte van huurders. Het is onrechtvaardig dat vooral de rijkere huizenbezitters al sinds jaar en dag veel meer profiteren van subsidie in de vorm van hypotheekrenteaftrek dan huurders van hun steeds geringere huursubsidie (LINK). De subsidie van woningbezit is overigens ook één van de redenen van de bovenmatige stijging van de huizenprijzen. GroenLinks wil de hypotheekrenteaftrek omvormen. De politieke impasse over dit gevoelige onderwerp moet een keer worden doorbroken. Binnenkort zal GroenLinks daarom met een initiatiefwetsvoorstel komen. Nu vanuit steeds meer hoeken hardop wordt getwijfeld aan de houdbaarheid van de huidige aftrek is de tijd rijp voor een nieuwe vorm. In plaats van de huidige aftrek moet er een hypotheekrentesubsidie van dertig procent worden ingevoerd. Deze subsidie geldt voor mensen die zonder hypotheek geen eigen huis kunnen kopen. Alleen mensen die een hoog inkomen, veel eigen vermogen en een dure eigen woning met een hoge hypotheek hebben, gaan er hierdoor op achteruit. Voor anderen blijft er gewoon een redelijke subsidie bestaan. Zo ontstaat een rechtvaardiger verhouding tussen lagere en hogere inkomens, evenals tussen eigenwoningbezitters en huurders. Tegelijkertijd worden de alsmaar stijgende overheidskosten die zijn gemoeid met de huidige hypotheekrenteaftrek beperkt. Met de opbrengsten van deze maatregel, kan de belasting op arbeid omlaag. http://www.groenlinks.nl/standpunten...eekrenteaftrek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
'Het gaat niet goed met onze samenleving'
DEN HAAG - Onzin. U kletst. Hou toch op. Totale flauwekul. U strooit fabeltjes rond. De stevige kwalificaties werden woensdag niet geschuwd bij het begin van de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer. PvdA-leider Wouter Bos botste hard met coalitiegenoten Maxime Verhagen (CDA) en Mark Rutte (VVD). Verhagen en Rutte verweten de PvdA'er dat hij in zijn verkiezingsprogramma de middeninkomens wil pakken door een "Bos-belasting" in te voeren voor AOW'ers met een aanvullend pensioen en door de hypotheekrenteaftrek te beperken. Volgens Rutte zijn "de docent in het basisonderwijs en de verpleegkundige" de dupe van deze plannen van Bos. AOW Bos hield de regeringspartijen op zijn beurt voor dat ze de ouderen met alleen AOW de afgelopen jaren in de kou hebben laten staan door de oudedagsvoorziening niet te koppelen aan de loonstijging en door te bezuinigingen op de huursubsidie en de verpleeghuiszorg. "U gooit uw eigen geloofwaardigheid volledig te grabbel en leeft in een Haagse werkelijkheid", hield Bos Rutte voor. Volgens de PvdA-leider komen de regeringsfracties vóór de verkiezingen met "mooie woorden", maar krijgen de lagere inkomens straks de rekening gepresenteerd. Werkloosheid Volgens Bos is de werkloosheid nog altijd hoger en de arbeidsparticipatie lager dan in 2002, toen premier Jan Peter Balkenende met zijn eerste kabinet begon. Voor de meeste mensen staat bovendien het gegeven "zoet" dit jaar en in 2007 in geen verhouding tot het "zuur" van de jaren ervoor, aldus Bos. "Gezinnen hebben de afgelopen jaren bijna 9 miljard euro ingeleverd en krijgen nu een kleine 2 miljard terug." Nieuwkomers Ook met de integratie van nieuwkomers gaat het nog helemaal niet goed, aldus de PvdA-leider. Het onbegrip tussen autochtonen en allochtonen is volgens Bos toegenomen en de leefbaarheid in de wijken laat nog veel te wensen over. Bos gelooft niet dat Nederland integratie-moe zou zijn. Wel zijn mensen volgens hem het gekift over het onderwerp zat. In de ogen van Bos is er sinds 2002, toen integratie een belangrijk thema in de verkiezingsstrijd was, weinig verbeterd. De politiek mag niet weer de fout maken de problemen niet te benoemen of op te lossen, aldus Bos. Tijdens zijn bijdrage in het Kamerdebat betitelde hij de emancipatie en integratie van nieuwe Nederlanders als "de grote sociale kwestie van de komende jaren". "Als we daar geen vooruitgang boeken, is dat niet alleen voor die mensen erg, maar hebben we ook als samenleving een enorm probleem", zei Bos. http://www.nu.nl/news/834878/11/%27H...leving%27.html
||
Citaat:
Het is ook niet zo dat de hele wereld deze genocide erkent. Dit plaatje komt van wikipedia, waarop de erkenners geel gekleurd zijn. ![]() De ontkenners zijn groter in aantal, de erkenners zijn machtiger. Ik vind de verdeeldheid zeer opmerkelijk, aangezien het een geschiedkundig feit zou moeten zijn. Overigens begrijp ik het CDA ook wel. Holocaust-relativering wordt al als ernstig ervaren. Laat staan de ontkenning van een in hun ogen soortgelijk iets. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Armeense_genocide Mijn bezwaar tegen jouw interpretatie van dat plaatje was dus terecht. De ontkenners zijn Turkije en.... wie precies? Eén land maar dus. Helemaal niet de halve wereld zoals je het deed voorkomen. Verder hebben die natuurlijk een zeer zwak standpunt omdat een heel volk deporteren en 'along the way' zoveel aandoen dat er honderdduizenden mensen de dood vinden net zo goed genocide, dus zelfs de Turkse lezing erkent het feitelijk.
||
Citaat:
![]() ten eerste hebben die er meestal geen weet van gehad en/of ze hebben zelf te maken gehad met genocide en vinden het "vanzelfsprekend" ofzo.
||
Citaat:
Ik denk dat het eerlijker is om Islamitische en Christelijke landen weg te strepen. Dan blijven alleen nog maar India en China over... ![]() @t_id: De genocide is een geschiedkundig feit. Of hij heeft plaatsgevonden, of niet. Er is helemaal geen tussenweg. Net zoals bij het bestaan van God: je gelooft erin, of niet. Agnosten, die niet weten of Hij bestaat, gedragen zich er ook naar alsof Hij niet bestaat. Ook zij behoren tot het kamp van de ontkenners. |
![]() |
||
Citaat:
In feite komt dit ook neer op een genocide, vandaar mijn uitspraak dat zelfs de Turkse lezing feitelijk genocide erkent. Ook is het belachelijk dat je geloof hierbij betrekt. Het gaat hier om het feit dat de Turken niet kunnen hebben dat feiten hun nationale imago verstoren en ze dus de werkelijkheid gaan ontkennen. Moet je nagaan, dan heeft niemand dus nog genoemt dat Turkije toen samen met Duitsland en Oostenrijk-Hongarije vocht tegen de geallieerden. Kleine edit: misschien dat ik later terug kan komen op de validiteit van die kaart, afhankelijk van of ik reactie krijg op een mailtje.
Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 11:58. |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
hieruit leid ik af dat de kaart van wikipedia laat zien wie vinden dat er een genocide heeft plaatsgvonden, en wie dat niet vinden. Jij zei eerder dat alleen Turkije de genocide ontkende, en alle andere ongekleurde landen er tussen in zaten. Dat kan dus helemaal niet. Alle ongekluerde landen ontkennen het bestaan van de genocide. Citaat:
any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnic, racial or religious group, as such: 'Killing members of the group; Causing serious bodily or mental harm to members of the group; Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part; Imposing measures intended to prevent births within the group; and forcibly transferring children of the group to another group'. (wikipedia, zoeken op genocide) het moet moedwillig gebeuren. Daar zijn de ontkenners het niet mee eens. En er zijn zeeeer goede redenen geweest voor turkije om de armeniers vanuit noord-oost turkije naar zuid-oost te verplaatsen. Deze verplaatsing is niet goed verlopen, voor zowel de armeniers als de turken die hen bewaakten. Maar dit maakt het nog niet tot het een moedwillige aflsachting van armeniers. Citaat:
Citaat:
Turkije werd niet voor niets 'de zieke man van Europa' genoemd. Het was meer een wanhoopsdaad. Daarbij heeft geeneen turk ook maar 1 jood aangeraakt. Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 12:01. |
![]() |
|||||||
Citaat:
Je haalde er ook nog eens iets bij dat totaal geen connectie met het onderwerp heeft. Dan mag ik me toch wel afvragen wat de relevantie is lijkt me. Citaat:
De denkfout die jij maakt is te stellen dat wie X niet aanneemt daarom automatisch Y aanneemt. Dat is natuurlijk niet zo. Citaat:
Citaat:
Hetzelfde als de rechtzaak tegen die schrijfster: Turkije kent simpelweg geen vrije meningsuiting zodra het verheerlijken van de staat aan bod komt. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar de opvatting van historici is ook belangrijker dan officiële verklaringen van overheden. En het gros van hen staat achter het oordeel genocide en helemaal achter de opvatting dat er op massale schaal mensenrechten zijn geschonden.
||
Citaat:
Trouwens jammer dat ik de Algemene Beschouwingen heb moeten missen, maar ik lees hier dat VVD en CDA hun oude grijsgedraaide plaat weer op hebben gezet. Hulde voor Bos dat hij het nog niet moe is steeds weer dezelfde onwaarheden te weerleggen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan het erg lastig serieus nemen als iemand dan beweert dat iets nooit gebeurd is. Dan krijg je een soort condoleeza rice-effect met uitspraken als "ja, het was misschien een genocide, maar wij zeiden geen genocide, wij hadden het over daden van genocide." Ik hoop dat je het tenminste met me eens bent dat dat soort pogingen om tegen de feiten in de geschiedenis te herschrijven toch redelijk zielig zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Prinsjesdag 1
Ook voor wetenschappelijk onderzoek worden er door Balkenende III geen grote investeringen gedaan. De uitgaven aan het onderzoeks- en wetenschapsbeleid dalen het komende jaar met 18 miljoen euro naar 934 miljoen in 2007. Voor 2011 staat nog maar 822 miljoen in de boeken. Het kabinet wil niet vooruit lopen op de meevallers uit de aardgasbaten, is de reden die wordt gegeven. Prinsjesdag 2 De Landelijke Studenten Vakbond en het Interstedelijk Studenten Overleg, het LSVb en het ISO, vinden het jammer en spijtig dat de overheid niet meer geld uittrekt voor het hoger onderwijs. De middelen die de overheid voor zich ziet als collegegelddifferentiatie, selectie aan de poort en liberalisering van de onderwijsmarkt werken naar hun mening averechts. De LSVb noemt het "onbegrijpelijk dat het kabinet denkt méér jonge mensen te stimuleren om te gaan studeren door het hoger onderwijs duurder en minder toegankelijk te maken." http://www.ublad.uu.nl/WebObjects/UO...ief?id=1026563 Student betaalt rekening van beter onderwijs Het rompkabinet Balkenende III wil niet meer overheidsgeld in het hoger onderwijs steken. Universiteiten en hogescholen die hun kwaliteit willen verbeteren, moeten het doen met particuliere bronnen van inkomsten. Studenten worden de grootste financier. De opstelling van het kabinet is niet verrassend. Vanuit het ministerie van OCW is nooit de verwachting gewekt dat er fors meer overheidsgeld naar het hoger onderwijs zou gaan. Wie kijkt naar de verkiezingsprogramma’s van CDA, VVD en PvdA ziet dat het draagvlak daarvoor ontbreekt. Wel wil een politieke meerderheid de poorten van het hoger onderwijs openzetten voor meer privaat geld – bijvoorbeeld door het collegegeld van topopleidingen te verhogen of door commerciële aanbieders toe te laten op de hoger-onderwijsmarkt. Dat er meer geld moet naar onderwijs, daarover is men het in Den Haag wel eens. Maar men acht de nood in de ‘lagere’ onderwijssectoren het hoogst. Te veel jongeren slagen er niet in een diploma op mbo 2-niveau te halen. Maar de minimale ‘startkwalificatie’ is niet het enige speerpunt van het kabinet; de helft van de beroepsbevolking moet straks hoogopgeleid zijn. Vooralsnog stijgt het aantal studenten aan hogescholen en universiteiten elk jaar. Al in de voorjaarsnota werd hiervoor een compensatie aangekondigd. Door jaarlijks miljoenen extra in met name het hbo te steken wordt de gemiddelde overheidssubsidie per student in elk geval op peil gehouden: het hbo ontvangt tot 2011 gemiddeld 5400 euro per jaar per student, de universiteiten 5600 euro. Als de leerrechten volgend collegejaar worden ingevoerd, zullen trage studenten meer van hun eigen opleidingskosten gaan betalen. Dat de Tweede Kamer dit ‘instellingscollegegeld’ voorlopig heeft gemaximeerd op ruim 3000 euro baart wel enig opzien, omdat het betekent dat instellingen minder geld ontvangen voor de langzame student. Voor een student die binnen zijn leerrechten loopt, incasseert een universiteit immers een jaarlijks bedrag van minimaal 7000 euro aan rijkssubsidie en collegegeld. Het is denkbaar dat een nieuw kabinet bij aanhoudende economische voorspoed toch meer geld zal steken in hoger onderwijs. Komt de overheid niet over de brug, dan is het onontkoombaar dat de instellingen de komende jaren meer ruimte krijgen om private geldstromen aan te boren. Voor de studenten is dat een wrange boodschap, want zij krijgen de rekening gepresenteerd. De nieuwe bewindspersoon op hoger onderwijs zal sterk in zijn schoenen moeten staan. HOP, Thijs den Otter http://www.ublad.uu.nl/WebObjects/UO...ief?id=1026564 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Van die PvdA moeten we het toch al niet hebben, met die leerrechten die ze steunen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Balkenende - Bos WärteR | 500 | 06-11-2006 15:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Finale Wedstrijd Poll: De Uitdaging! Halogeen | 48 | 05-10-2006 07:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll: thema Alfred's Mare Halogeen | 180 | 15-10-2005 18:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll Thema: Alfred's Mare Halogeen | 59 | 03-10-2005 16:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
POLL: vragen over Pim Fortuyn en de politiek!!! Nieuwe Nationale Partij | 42 | 19-02-2002 18:24 |