Advertentie | |
|
![]() |
|
...
ja ,, dus ? wie niet waagd wie niet wint , ik vind het meer een soort van "bindingsvrees" ofzo waar je het nu over hebt , als je verder kijkt dan vandaag de dag dan word je ongelukkig , want dan voel je je niet zo vrij meer , en voel je je benauwd. dan zul je toch echt nog een keer in de problemen komen denk ik als je een vriend/vriendin krijgt waar je veel van houd en die dus wel in de toekomst kijkt |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb besloten om voortaan niet meer vooruit te kijken...
Bij 1 ex wist ik dat ik voor altijd bij hem zou willen blijven, ik weet zeker dat dat ook echt gebeurd was als het aan mij had gelegen... *denkt verlangend terug*... Bij m'n laatste ex wist ik vanaf het begin al dat het niet voor altijd zou zijn, ik dacht er echt heel realistisch over. Voortaan ga ik er gewoon een leuke tijd van maken, en verwachten dat hij het elk moment uit kan maken, dan kan het alleen maar meevallen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dit is toch geen manier van doen of zie ik dat verkeerd ? komop ,, ga ervoor of doe het niet ,, anders gebruik je elkaar maar een beetje om de tijd door te komen ofzo .. toch ? moet het verder allemaal zelf weten ,, het is kut als je gekwetst word , maar je kunt best realistisch ergens tegenaan kijken , mar je weet toch of je van iemand houd en of het een goed persoon is om samen mee aan de toekomst te denken ? of anders moet je gewoon zeggen dat je er zelf nog niet uitbent want je in de toekomst wil .. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is wel logisch, want ik ben ook niet echt te begrijpen ![]() ![]() Ik bedoel, ik kan ontzettend overdreven bang zijn dat hij me op een lullige manier zal dumpen, enz. Zoiets gaat op een gegeven moment wel inhakken op je relatie, want als je steeds moeilijk aan hem loopt te vragen van "zal je normaal met me praten als het uitgaat, zal je dit eerlijk zeggen, zal je dat eerlijk zeggen?" dan is dat gewoon niet leuk. Verder kan hij nog zo vaak ZEGGEN dat hij bepaalde dingen wel of niet zal doen, maar das nog iets anders dan DOEN.... Hoe het allemaal loopt kun je toch nooit voorspellen en omdat ik best realistisch ben en ook nog eens negatief ingesteld, zal ik er anders voortdurend aan denken op wat voor lullige manier hij me zal dumpen. Om dat te voorkomen, ga ik voortaan "bij de dag leven" in een relatie. gewoon genieten van momenten en niet nadenken over de toekomst. En ja, hopelijk kom ik nog een keer iemand tegen waar ik inderdaad de rest van m'n leven bij zal blijven, maar dat gebeurt dan gewoon vanzelf wel en dat voelt dan hopelijk vanaf het begin al goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pas als ik al een geruime tijd samen ben met iemand zal ik naar de toekomst kijken (denk ik).. |
![]() |
|
![]() |
Nou, dat ligt eraan met welke jongen. Voorheen had ik echt nooit het idee van: Met hem ga ik oud worden. Het was leuk voor zolang het duurde zal ik maar zeggen. Maar bij mijn vriend had ik dat wel, het klikte 100% en na een week wisten we al dat we elkaars 'ware' waren. En dat denken we nu nog steeds.
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 11:15. |
![]() |
|
Verwijderd
|
over drie weken zijn we anderhalf jaar samen, en eigenlijk waren wij al vrij snel bezig over waar we later zouden gaan wonen, in een lollige bui hebben we zelfs al een gesprek gehad over wie wat zou doen (ik was af, gij droogt af, ik doe de was, gij maait het gras, kuisen doen we allebei, etc...), onze zoon zal ben heten (heeft hij gekozen, ik mag de naam kiezen als het een meisje wordt, maar daar ben ik nog niet uit, Thalissa ofzo misschien
![]() we zijn er alleen nog niet uit of we ook voor de kerk gaan trouwen... ![]() naja wij kijken dus best wel uit naar de toekomst, officieel staat nog niks vast, maar hij gaat al werken wanneer ik nog moet studeren, geld sparen voor als we gaan samenwonen etc... 't staat allemaal nog niet vast natuurlijk, maar we weten beiden dat we het menen, dat het niet zomaar een droom is... misschien krijg ik morgen wel te horen dat ik kanker heb ofzo, tja, dan is dat zo... zien we dan wel weer... xxx |
![]() |
|
ja ik kijk wel een beetje in de toekomst, maar niet as in 'huisje boompje beesje' tja ik vraag het me wel eens af hoor, van "zouden we dan ook nog samen zijn?" maar ik ga niet vanalles plannen..
We gaan nu 8 maanden, en nog steeds happy saampjes, dus dat is toch al wat anders dan wanneer je net een week gaat, dus ik kijk nu wel meer naar de toekomst, en hoop ook dat we zeker nog een lange tijd samen zullen zijn.. ![]() In het begin bekeek ik het nog een beetje per dag zeg maar, zo van 'het gaat nu goed, maar het kan ook weer overgaan' maar na 8 maanden heb ik dat dus niet meer zo... ![]() Als je geen toekomst ziet in je relatie, wat heeft die relatie dan voor zin..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() xxx |
![]() |
|
![]() |
had ik ook ja
(zoekt even topic op) hier staat daar meer over: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=121360 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
O ja grappig... ben ik tenminste niet de enige die zo'n toppic opent! Leuk om te lezen allemaal...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Staat de toekomst vast? dirk-janusIV | 63 | 23-06-2011 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Lijn 4, de Toekomst Verwijderd | 13 | 03-01-2003 15:07 | |