Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Recensies die ik gelezen heb zijn vooral negatief...kans dat ik die film ga zien in de bios is nu vrijwel nul.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het blijft een Nederlandse film ![]() |
![]() |
||
Citaat:
www.filmfestival.nl
|
![]() |
Ik ben er voornamelijk heen geweest omdat ik twee keer met Egbert Jan Weeber heb gesproken.
De film vond ik een bepaald hoogtepunt missen. De eerste helft was leuk, daarna vond ik t ietsje minder. Maar ik heb me opperbest vermaakt, en daar gaat t om, dacht ik zo.
||
![]() |
Citaat:
xx |
![]() |
|
![]() |
nou ben d´r zaterdag heen geweest maar ik vond er niet veel aan. Het was wel oke op zich (heb slechtere ned films gezien) maar ik had er meer van verwacht eigelijk.
De eerste helft was dan nog het leukst, daarna vond ik het minder, vaag verhaal en ook best wel sloom. Ik vatte ook eigelijk niet waarom het nou ineens over was, maar als je het boek zou lezen zou dat waarschijnlijk wel duidelijker zijn. Ook vond ik het in het verhaal vaag dat opeens die moeder opdook, sloeg nergens op. Zo waren er wel meer dingen die ik gewoon niet echt boeiend vond....dus helaas. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb em gezien en ik vond er niet bijster veel aan. Weer zo'n typisch geval van 'het boek is beter'. Ik vond de dialogen af en toe echt slecht, tis toch anders als je het leest.
Verder vroeg ik me af (sort of spoiler?): wat was het nut dat de vader in de film nog leefde? En waarom durfde ze het epilepsiebeestje niet bij de naam te noemen?? Ik had gewoon het gevoel dat ze er een betere film van hadden kunnen maken en drie dagen later is er niet veel mee rvan blijven hangen... |
![]() |
|
ik heb hem gisteren gezien en ben nog altijd onder de indruk van egbert jan weeber, maar dat was ik na het kijken van finals ook al altijd. wat een charisma heeft die jongen, en ik geloof dat hij ook wel goed speelt, huh-hum. nee seriously, hij heeft talent.
ik vond het eerst maar belachelijk dat katja s. haar tieten in de playboy had gezet onder het motto 'dat ben ik niet, dat is thera', maar agz die playboy ook in de film zelf voorkomt, vond ik het eigenlijk wel geinig ook nog. en zo veel bloot zit er niet eens in, vond ik.
|
het verhaal is trouwens wel matig omdat er erg weinig verrassing in zit (ik had toch wel iets meer duidelijkheid willen hebben over waarom thera niet meer met hem verder kon: dit is zo vaag van ja sommige dingen kunnen niet eeuwig duren. ) aan de andere kant had dat ook wel weer iets. toch had het een stuk erger gekund. vergeleken met een hoop nederlandse films met de liefde als thematiek en veel seks erin, is dit echt best een aardige. de vrienden van berrie vodni k een beetje matig, maar de familie was wel weer goed geportretteerd.
||
![]() |
Citaat:
xx |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb hem 2 weken terug al gezien... in de pathe de munt, daar liepen trouwens ratten in de zaal, dus niet naar toe gaan!!!
En de oesters van nam kee kan ik jullie ook afraden. Wat een neppe film zeg. Het schiet echt niet op en er gebeurd geen donder. En het is me echt onduidelijk waarom die jongen zo wild van katja is:-s |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Verslagen Ned...oesters van nam-kee,kleine blonde dood???? Ellie_Bellie_e | 8 | 16-03-2005 22:22 | |
Films, TV & Radio |
Nummer in Oesters van nam kee!!! Edoes | 4 | 21-02-2004 08:30 | |
Muziek |
oesters van nam kee Edoes | 6 | 19-02-2004 19:38 | |
Films, TV & Radio |
Klaas "de dominee" Bruinsma: de opkomst en ondergang van een maffiabaas TAFKAB | 12 | 23-08-2003 15:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Vraagje over De oesters van Nam Kee noodlle | 3 | 09-01-2003 19:22 | |
Verhalen & Gedichten |
oesters van nam kee, samenvatting p/hoofdstuk FireCracker | 2 | 04-01-2003 18:20 |