Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2002, 13:32
xx
xx is offline
Ik hoorde ook dat katja alleen maar als "thera" in de playboy staat en dat ze het zelf niet is...................

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2002, 14:00
Rhinus
Rhinus is offline
Als 't maar geile foto's zijn. Naam boeit niet echt denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 17:03
xx
xx is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Als 't maar geile foto's zijn. Naam boeit niet echt denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 17:26
Choke
Choke is offline
Oesters van Nam Kee??

NEEEEEEEEE!!!!

Oud 06-09-2002, 10:06
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik ben er gisteren heen geweest!

Het was een leuke film! maar ik moet zeggen dat ik meer had verwacht.
Oud 06-09-2002, 10:23
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Oe oe oe. Wie gaat de Playboy kopen en de foto's in scannen en aan mij mailen?
koop ZELF de playboy
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:22
Rhinus
Rhinus is offline
Ik ben nog geen 18. Dus helaas..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:48
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Oe oe oe. Wie gaat de Playboy kopen en de foto's in scannen en aan mij mailen?
Anders koopt iemand de Playboy voor je. Of je zoekt een beetje op internet. *kuch*

Recensies die ik gelezen heb zijn vooral negatief...kans dat ik die film ga zien in de bios is nu vrijwel nul.
Oud 06-09-2002, 15:31
Rhinus
Rhinus is offline
Oe oe oe!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 15:53
legatus
legatus is offline
Geen full frontals, katja? Ahem.. Thera?
Oud 08-09-2002, 19:29
xx
xx is offline
Ik vind het echt nep van haar, het is toch haar eigen lichaam!!

xx
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 20:12
stroopwafel
stroopwafel is offline
standaard nederlandse film:
sex, geweld, beetje liefde, en drugs..
zo zie ik het iig

maar wel leuk opzich..
Oud 09-09-2002, 11:29
TAFKAB
TAFKAB is offline
hmmm, standaard Nederlandse film????
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:49
altnick
altnick is offline
YOW,

ik ben dus een week lang bij de opnames geweest van de oesters van nam kee en ik had hoge verwachtingen. maar toen heb ik in july een test screening gezien en het was gewoon een verschrikkelijke kutfilm. de oesters van nam kee alias neuken met katja. best lullig voor pollo want t was zn eerste speelfilm maja t verhaal zelf was al niet zo fantastisch, heel simpel gewoon jongen ontmoet meisje, worden verliefd... meisje wil niet meer met de jongen verder jongen wordt gek schiet burgemeester/sociaal werker dood (op de filmset was het de burgemeester !?!?!) en de vrienden van berry zijn ook niet goed neergezet. hele vage film. en ik had er trouwens ook moeite mee wakker te blijve. als je katja wilt zien neuke met eggie... dan is dit de film waar je naartoe moet!

altnick
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 16:22
Onlyme
Onlyme is offline
Vond hem niet reuze beoiend ofzo. Die Egbert-Jan Weeber (ofzo?) kan wel heel goed emoties uitdrukken met zijn gezicht.
Oud 09-09-2002, 16:33
Uice
Uice is offline
De film zal dus toch herinnerd worden als 'die film met een neukende Katja Schuurman'.
Oud 09-09-2002, 16:45
Rhinus
Rhinus is offline
Wat is daar mis mee? Terminator herinneren we ook aan "Alles moordende Arnie"..
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 18:52
Uice
Uice is offline
Maar de makers wilden het niet hebben... vandaar dat er een aantal naaktscenes zijn gecut.
Oud 09-09-2002, 18:59
legatus
legatus is offline
Citaat:
Maar de makers wilden het niet hebben... vandaar dat er een aantal naaktscenes zijn gecut.
Volgens mij gaan we Amerika achterna: in het testpubliek zaten twee 'meisjes met hoofddoeken' die nogal geschockeerd waren door de grote hoeveelheid naaktscenes.
Oud 09-09-2002, 20:35
GRRR
GRRR is offline
Rhinus op kazaa staan ze. geen full frontal, smaakvol enzo :]
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 22:51
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
altnick schreef:
best lullig voor pollo want t was zn eerste speelfilm
Bestond zijn ervaring niet vooral uit Baantjer? Dan is dit toch wel een stapje vooruit.
Oud 12-09-2002, 09:16
Verwijderd
Citaat:
JoRTh schreef:
Ik zag de trailer en dacht dat het eigenlijk nog wel wat kon worden. Vorige Kees van Beijnum verfilming vond ik ook erg goed (Dichter op de Zeedijk).
Ik hoop maar dat het een goede film word, dat is goed voor de Nederlandse film.

Maar het blijft een Nederlandse film
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 10:02
legatus
legatus is offline
Citaat:
Maar het blijft een Nederlandse film
Word nodig tijd dat meer mensen Nederlandse films gaan zien, en ondersteunen.

www.filmfestival.nl
Oud 13-09-2002, 16:35
xx
xx is offline
Citaat:
legatus schreef:

Word nodig tijd dat meer mensen Nederlandse films gaan zien, en ondersteunen.

idd

xx
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 19:45
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
die jongen = zooooooo jammie jammie...hééérlijk
Oud 14-09-2002, 10:07
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
bijna alle recencies die ik heb gelezen zijn slecht, dus kweenog niet
Oud 14-09-2002, 11:07
JoRTh
JoRTh is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
bijna alle recencies die ik heb gelezen zijn slecht, dus kweenog niet
slechte recensies van al die highschool-prut-films en slappe romantische komedies weerhouden ook niemand om er toch naartoe te gaan...
Oud 14-09-2002, 14:54
Dissolute
Dissolute is offline
Ik ben er voornamelijk heen geweest omdat ik twee keer met Egbert Jan Weeber heb gesproken.
De film vond ik een bepaald hoogtepunt missen. De eerste helft was leuk, daarna vond ik t ietsje minder. Maar ik heb me opperbest vermaakt, en daar gaat t om, dacht ik zo.
Oud 16-09-2002, 17:19
xx
xx is offline
Citaat:
Dissolute schreef:
Ik ben er voornamelijk heen geweest omdat ik twee keer met Egbert Jan Weeber heb gesproken.
De film vond ik een bepaald hoogtepunt missen. De eerste helft was leuk, daarna vond ik t ietsje minder. Maar ik heb me opperbest vermaakt, en daar gaat t om, dacht ik zo.
Maar dat vind ik in het boek ook, het eerste deel zat ik in spanning maar toen ik de "ontknoping" gelezen had vond ik het niet "bevredigend".

xx
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:23
scala
scala is offline
nou ben d´r zaterdag heen geweest maar ik vond er niet veel aan. Het was wel oke op zich (heb slechtere ned films gezien) maar ik had er meer van verwacht eigelijk.

De eerste helft was dan nog het leukst, daarna vond ik het minder, vaag verhaal en ook best wel sloom. Ik vatte ook eigelijk niet waarom het nou ineens over was, maar als je het boek zou lezen zou dat waarschijnlijk wel duidelijker zijn. Ook vond ik het in het verhaal vaag dat opeens die moeder opdook, sloeg nergens op. Zo waren er wel meer dingen die ik gewoon niet echt boeiend vond....dus helaas.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:11
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
JoRTh schreef:

slechte recensies van al die highschool-prut-films en slappe romantische komedies weerhouden ook niemand om er toch naartoe te gaan...
nee dat zeg ik niet, maar als alle recencies slecht zijn, zegt dat toch wel wat of niet?
Oud 17-09-2002, 15:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
nee dat zeg ik niet, maar als alle recencies slecht zijn, zegt dat toch wel wat of niet?
Nee.
Oud 17-09-2002, 15:41
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
xx schreef:
Gaan jullie naar de oesters van nam kee??? Het lijkt mij wel een leuke film. Wij gaan er met de klas mee. Maar wat ik eigenlijk wil vragen, wat is jullie vooroordeel over deze film??

xx
het is een enderlandse film, dus ik gok niet dat het een zeer geniale film is, maar ik wil hem toch wel zien
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 11:29
Paulaah
Paulaah is offline
Vorige week ben ik naar de film geweest.. Ik vond het wel een leuke film.. Gewoon een beetje rustig kijken.. Een echt goed verhaal zit r niet in, en hij is heel anders als het boek.. Maar gewoon een leuke film
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 12:03
Verwijderd
ik heb em gezien en ik vond er niet bijster veel aan. Weer zo'n typisch geval van 'het boek is beter'. Ik vond de dialogen af en toe echt slecht, tis toch anders als je het leest.

Verder vroeg ik me af (sort of spoiler?):

wat was het nut dat de vader in de film nog leefde?
En waarom durfde ze het epilepsiebeestje niet bij de naam te noemen??

Ik had gewoon het gevoel dat ze er een betere film van hadden kunnen maken en drie dagen later is er niet veel mee rvan blijven hangen...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 12:46
p-chez
p-chez is offline
Ik ga 'm wel kijken denk ik, maar vooral omdat ik Egbert-Jan IRL ken. Ik heb verder 't boek enzo niet gelezen, dus daarvoor hoef ik er niet heen
Oud 24-09-2002, 18:07
Verwijderd
Citaat:
xx schreef:
Ik vind het echt nep van haar, het is toch haar eigen lichaam!!

xx
in de film, die jij neem ik aan toen je dit schreef nog niet gezien had, staat Thera in de..Playboy! Tis gewoon een grap, niets neps aan.. well behalve de siliconen dan..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 13:12
corduroy
corduroy is offline
ik heb hem gisteren gezien en ben nog altijd onder de indruk van egbert jan weeber, maar dat was ik na het kijken van finals ook al altijd. wat een charisma heeft die jongen, en ik geloof dat hij ook wel goed speelt, huh-hum. nee seriously, hij heeft talent.
ik vond het eerst maar belachelijk dat katja s. haar tieten in de playboy had gezet onder het motto 'dat ben ik niet, dat is thera', maar agz die playboy ook in de film zelf voorkomt, vond ik het eigenlijk wel geinig ook nog.
en zo veel bloot zit er niet eens in, vond ik.
Oud 26-09-2002, 13:16
corduroy
corduroy is offline
het verhaal is trouwens wel matig omdat er erg weinig verrassing in zit (ik had toch wel iets meer duidelijkheid willen hebben over waarom thera niet meer met hem verder kon: dit is zo vaag van ja sommige dingen kunnen niet eeuwig duren. ) aan de andere kant had dat ook wel weer iets. toch had het een stuk erger gekund. vergeleken met een hoop nederlandse films met de liefde als thematiek en veel seks erin, is dit echt best een aardige. de vrienden van berrie vodni k een beetje matig, maar de familie was wel weer goed geportretteerd.
Oud 26-09-2002, 18:37
Verwijderd
Citaat:
corduroy schreef:
en zo veel bloot zit er niet eens in, vond ik.
nee, dat werd overduidelijk gezegd om publiciteit te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 17:08
xx
xx is offline
Citaat:
corduroy schreef:
het verhaal is trouwens wel matig omdat er erg weinig verrassing in zit (ik had toch wel iets meer duidelijkheid willen hebben over waarom thera niet meer met hem verder kon: dit is zo vaag van ja sommige dingen kunnen niet eeuwig duren. ) aan de andere kant had dat ook wel weer iets. toch had het een stuk erger gekund. vergeleken met een hoop nederlandse films met de liefde als thematiek en veel seks erin, is dit echt best een aardige. de vrienden van berrie vodni k een beetje matig, maar de familie was wel weer goed geportretteerd.
Het is misschien wel vaag maar in het boek is het net zo, want daar wordt ook niet in gezegd waarom Thera weer terug gaat.

xx
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 11:07
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ben verleden week naar oester van namkee geweest en die film was zeker wel goed, viel wel soms een beetje in slaap (beetjelangdradig soms) maar zeker al een goeie vooruitgang voor de nederlandse films in de toekomst !!
Oud 30-09-2002, 18:41
Verwijderd
Citaat:
xx schreef:
Het is misschien wel vaag maar in het boek is het net zo, want daar wordt ook niet in gezegd waarom Thera weer terug gaat.

xx
ik vind het in het boek duidelijker dan in de film hoor..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 19:10
Verwijderd
ik heb hem 2 weken terug al gezien... in de pathe de munt, daar liepen trouwens ratten in de zaal, dus niet naar toe gaan!!!
En de oesters van nam kee kan ik jullie ook afraden. Wat een neppe film zeg. Het schiet echt niet op en er gebeurd geen donder. En het is me echt onduidelijk waarom die jongen zo wild van katja is:-s
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 13:56
xx
xx is offline
nou morgen kan ik mijn mening eens geven want dan heb ik hem zelf eindelijk es gezien!!!

xx
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 16:31
Günther
Günther is offline
ik heb de film net (10 min geleden) gezien, ik vind m echt SUPER GOED!!! ik vond het echt een briljante film

een echte aanrader voor lui die een beetje van een diepere film houden (de oppervlakkige domme lui vinden m dus niet leuk)
Oud 01-10-2002, 18:01
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:

een echte aanrader voor lui die een beetje van een diepere film houden (de oppervlakkige domme lui vinden m dus niet leuk)
ja, vooral Egbert-Jan ging errug diep..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 18:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
black angel schreef:
ik heb de film net (10 min geleden) gezien, ik vind m echt SUPER GOED!!! ik vond het echt een briljante film

Diepere film?
Oud 01-10-2002, 18:04
Billy_bob
Billy_bob is offline
Helemaal met je eens juice~!!!!~
Oud 03-10-2002, 12:45
xx
xx is offline
Ik heb hem nu dus ook gezien en ik vond het tegenvallen. Ik vond dat er aantal dingen in miste die er zeker in hoorde (die wel in het boek voor kwamen). En dat johnny de mol één van de criminele vriendjes speelde vond ik absoluut niet goed gecast.

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten