Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geloof is een keuze (gelukkig), er zijn mensen die voor zichzelf redenen hebben om ervoor te kiezen om in bepaalde dingen te geloven en daar zijn ze vrij in. Ik geloof ook in een aantal dingen, maar niet in God. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
daarnaast zijn ze weinig genuanceerd". Met andere woorden: je hebt dermate gelijk dat ik er met de beste wil van de wereld en de Bijbel naast me nooit jouw "onzin" kan aanwijzen en omver werpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kun je op zijn minst van "ernstig beinvloed" spreken. Rationeel denken is out of the question, evenals vraagtekens zetten bij hetgeen je altijd voorgehouden is. Dat kun je met de effecten van een drug vergelijken, i.m.o. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar aan de andere kant, misschien ben ik wel te kortzichtig, maar ik kan me nog goed herinneren dat ik goed teleurgesteld was toen ik erachter kwam dat Sinterklaas niet bestond. M.a.w ik had er liever nog in geloofd, soms is in iets fijns geloven beter dan de 'werkelijkheid'. Vind ik dan. Beetje laf idd van JJzD dat ie de discussie niet aan wil gaan. Je uitlatingen waren inderdaad nogal hard, maar ik sta er wel achter (dat God ook niet vies was (is?) van een flink portie geweld enzomeer) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nee, ik ben zelf geen christen.... Maar ik zie uitspraken graag in hun context
||
Citaat:
||
Citaat:
*Gepost door een christen*
||
Citaat:
Of nog "erger" stel je gaat dood, en er zou werkelijk een hemel zijn, en dan kom je daar en klop je aan, en dan mag je er niet in omdat je naar trance geluisterd hebt ? ( gho wat heb ik toch een geluk als niet gelovige, maar vooral als anti-trance liefhebber )
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
(dude denkt zelf na)
|
Er zijn ook mensen die Harry Potter satanistisch vinden.
Ik ken zelf geen enkel nummer van trance die tegen geloof gericht is, ik weet wel dat er ooit een nummer was met kerkorgeltjes dat *to the church* heette ![]() Ik denk dat het is wat je er zelf van maakt, als je erin gelooft (net als dat je in god gelooft) dan kan je in een pakje cornflakes nog de duivel zien.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|