![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ai.. kan me voorstellen dat je je dan kut voelt. Maar hoezo wil ie niet met je praten dan? Heb jij iets verkeerd gedaan? edit: lees nu je topic... beetje spuit elf ben ik dus ![]()
Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 09:46. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(En volgens mij is het ook nog rond dezelfde tijd uitgegaan, bijna twee maanden geleden. Verdriet duurt gewoon te lang).
||
Citaat:
Als het inderdaad twee maand geleden is van jou, dan ga ik rotte tijd tegemoet ![]() Voel me echt nog steeds zo vreselijk kut! We hebben vanmiddag afgesproken. Beetje laatste middag samen, afscheid nemen van familie, spullen teruggeven. Maar hij gaat nu eerst paintballen dus het wordt later. Voel me aan de kant gezet, want deze middag betekent heel veel voor mij! Ook zouden we nog een film kijken, en dat leek hem opeens ook geen goed idee. Kan wel janken! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat hij nu opeens gaat paintballen en jullie afspraak verzet, is dan idd wel weer een beetje lullig voor jou... Veel sterkte iig!
||
Citaat:
En ja, ik had die conclusie niet moeten trekken. True. Anderzijds is het voor mij makkelijk wanneer ik veel van haar posts lees. Makkelijk om me te vergissen dus. Anyway, een roosje. (f)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het woordje ook impliceert toch in ieder geval dat ze het deels met je eens is... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 15:27. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Tja en wat zijn vrienden tegen mij hebben weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik vind het alleen jammer dat mijn vriendje zich vaak erg makkelijk laat beinvloeden door zijn vrienden... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #58 Verwijderd | 500 | 18-03-2007 03:07 |