Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2007, 10:37
Tink*
Tink* is offline
Ik vind Dukko ook nogal stil eigenlijk, misschien is hij de stille wolf. Of anders heks of verrader. Maar hij is iig te stil naar zijn blijheid dat ie weer eens mee kon doen vind ik. En Leekah vind ik nog steeds verdacht. Dus het wordt Dukko of Leekah en dit keer zal ik wachten met stemmen zodat ik niet weer als enige op een andere stem en mensen dat weer verdacht vinden.
Oud 21-03-2007, 12:10
Neiu
Neiu is offline
Hm, voor mij wordt het Leekah of TopDrop, maar wil geen gelijkspel. Tink en Lisaaah vind ik minder verdacht.
Oud 21-03-2007, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 21-03-2007 @ 11:37 :
Ik vind Dukko ook nogal stil eigenlijk, misschien is hij de stille wolf. Of anders heks of verrader. Maar hij is iig te stil naar zijn blijheid dat ie weer eens mee kon doen vind ik. En Leekah vind ik nog steeds verdacht. Dus het wordt Dukko of Leekah en dit keer zal ik wachten met stemmen zodat ik niet weer als enige op een andere stem en mensen dat weer verdacht vinden.
Ik ben ook niet zo'n fanatieke poster, dat jij 36 posts per dag hebt wil nog niet zeggen dat ik met mijn 8 post per dag een weerwolf ben.

Beetje vreemde beredenering, vind je zelf ook niet?
Oud 21-03-2007, 13:07
Verwijderd
ik ga denk ik voor Tink*, TopDrop of leekah...

en waarom zijn opeens al die dode mensen aan het praten?
Oud 21-03-2007, 13:47
Skilly
Skilly is offline
Ok ik ben weer van weggeweest. Druk met stdie maar ben er weer

Ik ga deze ronde denk ik voor Topdrop. Omdat ik die reactie na de uitslag met:
,,Helaas pindakaas.’’ Een beetje verdacht vond klinken.

Maar ik zit nog steeds met wie de mogelijke heks of verader kan zijn.

Want dan heb je Neiu die plotseling Tink en Lisaah niet verdacht vind. En er zijn maar 2 weerwolven in het spel. Dus ik weet ik niet. Het kan best zijn dat zij ze nu verdedigd. Of toch niet tijd zal het zeggen.
Of is de geliefde een weerwolf en 1 dorpeling.

Ik ga denk ik voor Topdrop of Neiu. Me voorkeur ligt echter bij het laatste.

greetz me
Oud 21-03-2007, 13:59
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dukko schreef op 21-03-2007 @ 13:26 :
Ik ben ook niet zo'n fanatieke poster, dat jij 36 posts per dag hebt wil nog niet zeggen dat ik met mijn 8 post per dag een weerwolf ben.

Beetje vreemde beredenering, vind je zelf ook niet?
Dat heeft niets te maken met het aantal posts in het weerwolfspel en hoe actief je hier bent met theorieën posten.

En ik ga voor Leekah, want volgens mij is zij echt slecht.
Oud 21-03-2007, 14:41
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Skilly schreef op 21-03-2007 @ 14:47 :
Ik ga deze ronde denk ik voor Topdrop. Omdat ik die reactie na de uitslag met:
,,Helaas pindakaas.’’ Een beetje verdacht vond klinken.
Uiterst verdacht Ik dacht dat de redeneringen steeds logischer zouden worden naarmate het spel vordert..
Oud 21-03-2007, 14:46
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 21-03-2007 @ 15:41 :
Uiterst verdacht Ik dacht dat de redeneringen steeds logischer zouden worden naarmate het spel vordert..

het is ook wel moeilijk nu hoor... ik heb geen enkel idee welke twee users bijvoorbeeld "bij elkaar" zouden horen (als weerwolf of geliefde), ik kan echt niks verzinnen! wat dat betreft spelen de weerwolven tot nu toe best goed! en degene die er wel doorheen prikken zijn afgemaakt en de mond gesnoerd (DP )
maar deze redenatie is wel heel sneu, al moet ik eerlijk zeggen dat helaas pindakaas wel echt een stomme opmerking is
Oud 21-03-2007, 15:58
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 21-03-2007 @ 15:46 :

het is ook wel moeilijk nu hoor... ik heb geen enkel idee welke twee users bijvoorbeeld "bij elkaar" zouden horen (als weerwolf of geliefde), ik kan echt niks verzinnen! wat dat betreft spelen de weerwolven tot nu toe best goed! en degene die er wel doorheen prikken zijn afgemaakt en de mond gesnoerd (DP )
maar deze redenatie is wel heel sneu, al moet ik eerlijk zeggen dat helaas pindakaas wel echt een stomme opmerking is
Ik weet het wel, denk ik

Als je denkt dat mijn ideeën juist zijn in het algemeen, moet je misschien mijn posts terug lezen die ik voor mijn dood heb geplaatst, misschien dat mijn mening toen nog helpt

De weerwolven spelen het inderdaad eng goed. Jullie gaan het desalniettemin wel redden. Ik geloof in jullie

Ennem, sorry dat ik nog zoveel post, ondanks mijn dood
Oud 21-03-2007, 16:25
Verwijderd
skilly lijkt mij onschuldig, gezien light fighter op haar en DP wilde stemmen:
Citaat:
light fighter de weerwolf zei in het vorige topic:
mijn verdenkingen liggen bij Skilly en DP
verder denk ik idd dat de wolven een aantal ervaren spelers moeten hebben, maar op één of andere manier wil ik niet geloven dat Dukko evil is. hij is denk ik iig geen wolf, dan eerder heks (als ie al slecht is), aangezien de heks niet zo veel weet eigenlijk en hij dus ook niet ons hoofd op hol kan brengen met foute theorien, omdat hij het zelf ook niet weet...

Neiu's uitspraak over lisaaah en tink vind ik ook zo uit het iets komen idd. als neiu evil is betekent dat dus automatisch dat leekah en TopDrop dat ws niet zijn (aangezien Neiu aangeeft hen wel verdacht te vinden)

wie blijven er dan nog over?
Neiu (wolf)
Lisaaah (verrader)
sterrenmeisje (dorpeling, uiteraard )
Skilly (dorpeling)
Dukko (heks)
Tink* (wolf)
TopDrop (dorpeling)
Leekah (dorpeling)

ik denk dat het spel zo moeilijk is, omdat de geliefden een wolf en een dorpeling zijn, en zij de strategie hebben te winnen mbv een meerderheid van de wolven (want dan zijn er natuurlijk nog dorpelingen in leven). de dorpeling/geliefde stemt dus eigenlijk als een verrader. helemaal kut zou het zijn als dit ook de leerling ziener is... ow fuck... straks heb ik gelijk, dan zijn we echt genaaid!

zo. das weer een lekkere post om over te gaan bekvechten... dr moet eigenlijk een disclaimer bij
"deze post bestaat uit louter speculatie blablablah"
(ik vind het eigenlijk ook helemaal niet lief van mezelf mensen te beschuldigen van wolverij, voel me dan echt een kreng. stom hè? het is maar een spel nota bene!)

[edit] wel grappig hoe snel ik van mening wissel, in mijn vorige post zei ik nog dat ik TopDrop en leekah verdacht

Laatst gewijzigd op 21-03-2007 om 16:29.
Oud 21-03-2007, 16:42
Tink*
Tink* is offline
Ik las terug en DP vond Dukko ook verdacht idd en ik denk juist wel dat Dukko een wolf is, of verrader. Heks is dan weer te braafjes. Vooral door die reactie, ik weet niet, ik heb een sterk voorgevoel. En je weet niet of Neiu slecht is, maar gezien de mensen die ze verdacht maakt (en ik weet dat ik zelf onschuldig ben) vind ik haar wel een verradertype.

En het is toch niet zeker dat de geliefden een wolf en een dorpeling zijn? Ook al is die kans wel erg groot ja.

Maar goed, ik blijf wel bij mijn mening en vindt sinds de vorige post nog steeds dezelfden verdacht.
Oud 21-03-2007, 17:28
Neiu
Neiu is offline
Ja als ik een wolf zou zijn zou ik inderdaad de ronde dat light fighter er uit ging als eerste op haar stemmen ja. [/sarcasme]
Ik ben dus overduidelijk geen wolf.

Verder neig ik steeds meer naar TopDrop deze ronde omdat hij dit ww-spel topic niets anders heeft gepost dan: "ik denk dat Tink* een wolf is". Verder alleen maar reacties op de uitslag a la dorpeling. Nou zou dit ook kunnen betekenen dat hij de leerlingziener is en niet wil opvallen. Eerlijk gezegd vertrouw ik Femic's instinct ook wel, ze heeft heel vaak gelijk gehad.
Leekah staat al heel lang op m'n verdachtenlijstje, maar ik denk dat ze eerder heks of verrader is dan wolf. Waarom weet ik eigenlijk ook niet

Sterrenmeisje, wat wissel je vaak van standpunt

Jaja, speculatie, speculatie.
Oud 21-03-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Neiu schreef op 21-03-2007 @ 18:28 :
Sterrenmeisje, wat wissel je vaak van standpunt
i know!! ik hoopte gewoon dat door het op te schrijven het wat duidelijker zou worden ofzo... maar niet dus
Oud 21-03-2007, 17:58
Verwijderd
Ik stem op TopDrop. Geen echte argumentatie vandaag, heb ontzettende hoofdpijn, ga mee met argumenten van anderen.

@iedereen, ik ben een gewone dorpeling. Nu geen behoefte om mezelf te uitgebreid te verdedigen maar denk goed na. Ik wil dat we winnen.
Oud 21-03-2007, 18:09
TopDrop
TopDrop is offline
Ik ben ook geen wolf, dus als iedereen op mij stemt en de volgende ronden eten de wolven iemand op wordt t vrij lastig om dit nog te winnen

Ik twijfel tussen Leekah en Neiu. Vooral Leekah eigenlijk omdat ik al na een paar rondes zo mijn twijfels over haar had. Maar ik wacht nog even op wat de rest doet..
Oud 21-03-2007, 18:16
Verwijderd
ik ga gewoon eigenwijs voor Tink*... gewoon omdat die eigenlijk in al mijn scenario's er buiten valt... heb geen zin meer om af te wachten eigenlijk, dus ik ga gewoon nu stemmen. nu.
Oud 21-03-2007, 18:20
Verwijderd
Zoals ik al eerder zei: wanneer ik de verrader zou zijn, zou ik toch iemand in bescherming nemen. Je kunt al mijn posts teruglezen, ik bescherm niemand, omdat ik niemand vertrouw. Ik weet alleen mijn eigen functie, die van dorpeling. Bovendien was ik de tweede die op Lightfighter stemde (na neiu dat had gedaan, zonder reden. Lijkt me dan ook onlogisch dat ik dat weer zou aanwakkeren wanneer ik de verrader zou zijn)

Ik stem deze keer op Topdrop omdat ik een gevoel bij hem heb, maar ik heb geen goede argumenten. Jammer dan, want ik moet wegnu.
Oud 21-03-2007, 18:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 21-03-2007 @ 19:20 :
Zoals ik al eerder zei: wanneer ik de verrader zou zijn, zou ik toch iemand in bescherming nemen. Je kunt al mijn posts teruglezen, ik bescherm niemand, omdat ik niemand vertrouw. Ik weet alleen mijn eigen functie, die van dorpeling. Bovendien was ik de tweede die op Lightfighter stemde (na neiu dat had gedaan, zonder reden. Lijkt me dan ook onlogisch dat ik dat weer zou aanwakkeren wanneer ik de verrader zou zijn)

Ik stem deze keer op Topdrop omdat ik een gevoel bij hem heb, maar ik heb geen goede argumenten. Jammer dan, want ik moet wegnu.
De verrader hoeft niemand te beschermen, hoor. Als diegene gewoon subtiel steeds iemand verdacht maakt van wie hij / zij weet dat het geen wolf is kom je er ook. Bovendien zijn er nou nog niet echt veel wolven die dood zijn gegaan beschuldigd. Je hebt een punt mbt lightfighter though.
Oud 21-03-2007, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 21-03-2007 @ 19:22 :
De verrader hoeft niemand te beschermen, hoor. Als diegene gewoon subtiel steeds iemand verdacht maakt van wie hij / zij weet dat het geen wolf is kom je er ook. Bovendien zijn er nou nog niet echt veel wolven die dood zijn gegaan beschuldigd. Je hebt een punt mbt lightfighter though.
hé, nou is het genoeg... jij bent dood! foei!
[edit] sorry, je post eigenlijk helemaal niks nieuws dus het mag gewoon. vind het ook lief dat je zo betrokken ben bij het spel. maar vorige pagina ofzo leek het wel halloween! alle doden liepen opeens rond

Laatst gewijzigd op 21-03-2007 om 18:28.
Oud 21-03-2007, 18:27
TopDrop
TopDrop is offline
Yeah sure, blame it all on me
Oud 21-03-2007, 18:28
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
flyaway schreef op 20-03-2007 @ 22:53 :

Misschien zat ik op de goede weg
Oud 21-03-2007, 18:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 21-03-2007 @ 19:24 :
hé, nou is het genoeg... jij bent dood! foei!
[edit] sorry, je post eigenlijk helemaal niks nieuws dus het mag gewoon. vind het ook lief dat je zo betrokken ben bij het spel. maar vorige pagina ofzo leek het wel halloween! alle doden liepen opeens rond
Ik post heel bewust geen enkel vermoeden, argument, of wat dan ook, dus ik zie niet in waarom mijn posts niet mogen. En zoals ik al eerder postte, sorry voor de vele posts, ik vind het gewoon moeilijk niet te reageren
Oud 21-03-2007, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 21-03-2007 @ 19:33 :
Ik post heel bewust geen enkel vermoeden, argument, of wat dan ook, dus ik zie niet in waarom mijn posts niet mogen. En zoals ik al eerder postte, sorry voor de vele posts, ik vind het gewoon moeilijk niet te reageren
dat zou ik ook heel moeilijk vinden, vind het al knap dat je je verdenkingen voor je kan houden! vandaar mn edit
*i hear dead people*
Oud 21-03-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 21-03-2007 @ 17:42 :
(en ik weet dat ik zelf onschuldig ben)
Ja, jij wel.
Oud 21-03-2007, 19:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 19-03-2007 @ 17:03 :
Tink* is volgens mij een wolf.. maar ik weet t niet zeker
Ik blijf bij mijn mening. Tink* gestemd.
Oud 21-03-2007, 19:29
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 21-03-2007 @ 20:24 :
Ik blijf bij mijn mening. Tink* gestemd.
das wel héél erg last minute
Oud 21-03-2007, 19:35
Spelleider
Spelleider is offline
En het is helaas gelijkspel. De weerwolven krijgen een PM.
Oud 21-03-2007, 19:38
Neiu
Neiu is offline
Hm, dat geeft het volgende lijstje:
TopDrop:
Leekah
Lisaaah
Neiu

Tink*:
Sterrenmeisje
TopDrop

Leekah:
Tink*

Onduidelijk:
Skilly
Dukko
Oud 21-03-2007, 19:42
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Neiu schreef op 21-03-2007 @ 20:38 :
Hm, dat geeft het volgende lijstje:
TopDrop:
Leekah
Lisaaah
Neiu

Tink*:
Sterrenmeisje
TopDrop

Leekah:
Tink*

Onduidelijk:
Skilly
Dukko
Als Leekah een wolf is kan ze dus niet stemmen en is het 2-2

En TopDrop, jij krijgt verradertrekjes, eerst verdenk je Leekah en Neiu en dan stem je op mij.
Oud 21-03-2007, 19:43
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Tink* schreef op 21-03-2007 @ 20:42 :
Als Leekah een wolf is kan ze dus niet stemmen en is het 2-2

En TopDrop, jij krijgt verradertrekjes, eerst verdenk je Leekah en Neiu en dan stem je op mij. [afbeelding]
Tsja, das vervelend Maar ik verdacht jou al eerder en ik twijfelde nog steeds. Dus ik dacht, waarom van mening veranderen als ik t toch niet zeker weet..

edit: Ik word er zo toch wel uitgestemd, en anders de ronde hierna wel door de wolven

Laatst gewijzigd op 21-03-2007 om 19:47.
Oud 21-03-2007, 19:49
Hanneke
Hanneke is offline
Hoi ik ben ook dood.
Oud 21-03-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 21-03-2007 @ 20:49 :
Hoi ik ben ook dood. [afbeelding]
Haaaay
Oud 21-03-2007, 19:53
TopDrop
TopDrop is offline
Hoi hoi!!
Oud 21-03-2007, 19:55
Verwijderd
now i see dead people!!! *zwaai*

[edit] ow... ik hoop zo dat Tink* en TopDrop dan maar allebei slecht zijn zodat we een grotere kans hebben om te winnen! of dat nu een geliefde eruit wordt gegooid en dat één van de geliefden geen dorpeling/good guy is

Laatst gewijzigd op 21-03-2007 om 20:35.
Oud 21-03-2007, 20:00
Hanneke
Hanneke is offline
Ja, ik kon natuurlijk niet achterblijven hè. ;x
Oud 21-03-2007, 20:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
3 keer gelijkspel al in 1 spel.

En ligt het aan mij, of zijn er sinds ik mee doe nog nooit zoveel posts van dode mensen geweest?
Oud 21-03-2007, 20:10
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 21-03-2007 @ 21:04 :
3 keer gelijkspel al in 1 spel.

En ligt het aan mij, of zijn er sinds ik mee doe nog nooit zoveel posts van dode mensen geweest?
Mwoah normaal is Soija de dode die spookt.

En ik denk juist dat ik er nu uitga, maar ik ben benieuwd. Laat die wolven opschieten.
Oud 21-03-2007, 20:13
flyaway
flyaway is offline
*rondspookt*
Oud 21-03-2007, 20:19
Spelleider
Spelleider is offline
Ik trek zometeen mijn ghostbuster pak aan hoor!
Oud 21-03-2007, 20:23
Verwijderd
er wordt veel gespamt en dode dorpelingen en wolven zwerven rond enzo, maar ik vind dit echt wel een heel leuk spel zo!!
Oud 21-03-2007, 20:26
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 21-03-2007 @ 21:23 :
er wordt veel gespamt en dode dorpelingen en wolven zwerven rond enzo, maar ik vind dit echt wel een heel leuk spel zo!!
Ja precies, veel levendiger. En als een spel toch twee topics mag duren en er twee spellen mogen zijn dan hoeven we ook niet op te passen van: oh niet zoveel spammen dan kan er nog een derde spel oid.
Oud 21-03-2007, 20:27
Verwijderd
heej bijna dooien, doe eens een DP en post al je theorien nu je nog mag
Oud 21-03-2007, 20:31
Spelleider
Spelleider is offline
Dukko en Tink* waren net een stadsniveau hoger gekomen toen Dukko bekende stemmen hoorde. ‘Pak aan!’ riep iemand. ‘En hier heb je er nog een!’. Toen ze de hoek om gingen zagen ze Top en Drop in gevecht met drie arcani. Ook lagen er al twee vijanden dood op de grond. Dukko en Tink* renden naar de dwergen toe. ‘Hulp nodig?’ vroeg Dukko. Top ramde zijn schild tegen het gezicht van zijn tegenstander en stak hem daarna neer. ‘We redden het prima dat zie je toch?’ gromde hij. Met zijn vieren hadden ze de twee overgebleven arcani al gauw verslagen. Vlug legde Dukko de situatie uit. ‘We zijn onderweg naar de troonzaal, waarschijnlijk zijn de meeste daar naartoe gegaan. Want koning Aragorn versla je niet in een één op één gevecht, dan moet je echt met een overmacht komen. Dat weten die weerwolven ook.’ ‘Wat staan we hier dan te vergaderen!’ zei Drop. ‘Schiet op, naar de troonzaal! Mijn bijl jeukt!’
Zonder noemenswaardige incidenten bereikten de helden de troonzaal helemaal op het zevende niveau. Toen ze bij de witte boom kwamen hoorden ze wapengekletter. Dukko stormde de zaal in. Koningin Arwen stond bij de troon. Alleen de koning zelf stond tussen haar en de moordenaars, al hun lijfwachten lagen al dood of gewond op de grond. Minstens vijftien man waren met Aragorn in gevecht. Aan zijn voeten lagen ook al minstens vijf dode aanvallers. Net toen Dukko binnenkwam en ‘Sire, hou vol!!’ schreeuwde maaide Aragorn met een machtige zwaai van zijn zwaard Anduríl een vijand neer. Het magische wapen sneed door de man als een mes door boter. Dukko, Tink* en de dwergen rende de zaal door en vielen de aanvallers in hun rug aan. Daar hadden de arcani niet op gerekend. Ze waren sowieso beter in sluipmoord dan in een gevecht, en de koning alleen konden ze nog omcirkelen en in zijn rug aanvallen, maar nu waren zij degene die omcirkeld werden! Het pleit was dus al snel beslecht en na een kwartier viel de laatste moordenaar door een slag van Anduríl.
‘Ze zitten overal’ zei Dukko toen tegen de koning. Hij liet de lijst zien die hij van Light Fighter’s lichaam had gepakt. ‘Mij hebben ze ook al geprobeerd te vermoorden’ Aragorn keek de jonge kapitein aan en zei toen: ‘Ik ben blij dat ze faalden.’ Op dat moment kwam er versterking van een patrouille krijgers van Gondor. ‘Sire, is alles ok?’ vroeg hun kapitein. Aragorn knikte bevestigend. ‘Ik moet onmiddellijk de rest van die sluipmoordenaars vinden voordat er nog meer doden vallen. Dukko, breng jij mijn vrouw in veiligheid? Neem haar mee naar het Huis der Doden en barricadeer de deur.’ Toen verliet Aragorn de troonzaal, gevolgd door de krijgers van Gondor. Dukko, Tink* en de dwergen bleven achter bij koningin Arwen. ‘Vrouwe, als u me wilt volgen?’ zei Dukko beleefd. Hij ging de groep voor. Het Huis der Doden was te bereiken door een lange weg achter de troonzaal. Het was één van de best verdedigbare plekken van de stad, omdat het ook de meest heilige plek van de stad was: daar stonden namelijk de tombes van de overleden koningen. Dukko was er slechts twee keer geweest: tijdens de bijzetting van koning Theoden van Rohan en een tijdje later, toen Theoden’s lichaam verplaatst werd naar Edoras.
En net toen ze er bijna waren sprong er ineens een weerwolf op het pad! Het beest grijnsde en zei: ‘Hebbes! Het lijkt erop dat Gondor vanavond zijn koningin gaat verliezen…’ Langs de randen van de weg klommen ook arcani omhoog. Ze waren domweg in de val gelopen! Dukko en de anderen vormden een beschermende cirkel om Arwen heen en trokken de wapens. ‘Ten aanval’ gromde de weerwolf toen. Meteen werden ze van alle kanten omsingeld. Eén van de arcani trok een werpmes en wierp dat in Arwen’s richting. Maar voordat het mes haar kon raken sprong Drop ervoor! De dappere dwerg sloeg tegen de grond aan. Top zag zijn tweelingbroer vallen en viel huilend op zijn knieën. ‘NEEEE!!!’ brulde hij. Hij nam Drop’s lichaam in zijn armen. En toen stond hij weer op, vol razernij. Hij wierp zijn schild weg en pakte Drop’s bijl op. Met zijn eigen zwaard in zijn rechterhand en Drop’s bijl in zijn linkerhand slaakte hij een strijdkreet en stortte hij zich zonder zelfbehoud op de vijand. Zijn aanval was zo furieus dat er meerdere arcani sneuvelden en de anderen achteruit wijkten. ‘Rennen jochie!!’ zei hij toen tegen Dukko. ‘Breng de dames in veiligheid! Ik houd ze wel tegen!’ Dukko knikte hij en Tink* vochten zich een weg uit de cirkel met de koningin in hun kielzog. Toen ze vrij waren zette ze het op een lopen totdat ze de deur naar Huis der Doden bereikten. Toen Dukko de zware deur achter zich dicht duwde wierp hij nog een laatste blik naar buiten. Het laatste wat hij zag was dat de koppige Top omringd door vijanden en onder de wonden tot het einde toe Drop’s lichaam verdedigde …

Deelnemers
1. Neiu
2. Lisaaah
3. sterrenmeisje
4. light fighter (weerwolf)
5. Skilly
6. Roos (dorpeling)
7. Dukko
8. Tink*
9. Maxwell (dorpeling)
10. Majel (ziener)
11. Hanneke (dorpeling)
12. Flyaway (dorpeling)
13. Elpida (tovenaar)
14. TopDrop (dorpeling)
15. femic (cupido)
16. drukknoopje (dorpeling)
17. Leekah
18. Dark Phoenix (dorpeling)
19. Spectrum (dorpeling)
20: Gaming Champion (wolfsbane)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Damn, het is nooit leuk om hoofdfiguren in je verhaal te verliezen
Maar goed, de wolven mogen weer stemmen en dit kunnen ze zoals gewoonlijk tot morgenavond 20:30.
Oud 21-03-2007, 20:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En weer een dorpeling.. Conclusies, conclusies.

Citaat:
sterrenmeisje schreef op 21-03-2007 @ 21:27 :
heej bijna dooien, doe eens een DP en post al je theorien nu je nog mag
Oud 21-03-2007, 20:34
TopDrop
TopDrop is offline
IK ZEI HET

Wat nou pindakaas is verdacht

Nu zijn de dwergen dood

Oud 21-03-2007, 20:38
Verwijderd
conclusie: ik had gelijk! zijn dan tink en lisaaah allebei evil?

arme Top en Drop... vind het echt zielig

ik wil ook een keer in het verhaal, en dan niet als dooie... denk dat ik morgen word opgegeten en dan ga ik echt huilen *snik*

[edit]
nog 7 over, waarvan dus 2 wolven, 1 verrader, 1 heks, 1 leerlingziener, 2 dorpelingen en dan nog 2 geliefden... damn, het wordt steeds moeilijker in plaats van duidelijker

Laatst gewijzigd op 21-03-2007 om 20:41.
Oud 21-03-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 21-03-2007 @ 21:38 :
Hallo, heb je mn post voor de uitslag niet gelezen? Zelfs jouw lieve DP geeft me gelijk, ook al is het een spook

Citaat:
Hier ben ik het wél mee eens, weer een van de dorpelingen
Oud 21-03-2007, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 21-03-2007 @ 21:41 :
Hallo, heb je mn post voor de uitslag niet gelezen? Zelfs jouw lieve DP geeft me gelijk, ook al is het een spook
ik zette er toch een vraagteken bij? ik weet het écht niet meer!!
*wanhoop*
Oud 22-03-2007, 14:35
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

ik wil ook een keer in het verhaal, en dan niet als dooie... denk dat ik morgen word opgegeten en dan ga ik echt huilen *snik*

[edit]
nog 7 over, waarvan dus 2 wolven, 1 verrader, 1 heks, 1 leerlingziener, 2 dorpelingen en dan nog 2 geliefden... damn, het wordt steeds moeilijker in plaats van duidelijker
Volgens mij is dit expres gedaan, hoewel TD ook door de helft verdacht werd. Maar zo denken jullie nog steeds dat ik slecht ben en stemmen niet met me mee maar tegen me.

Dus vier slecht en drie goed in zekere zin. Die wolven moeten dood en gauw.
Oud 22-03-2007, 14:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tink* schreef op 22-03-2007 @ 15:35 :
Volgens mij is dit expres gedaan, hoewel TD ook door de helft verdacht werd. Maar zo denken jullie nog steeds dat ik slecht ben en stemmen niet met me mee maar tegen me.

Dus vier slecht en drie goed in zekere zin. Die wolven moeten dood en gauw.
Bekijk het positief, jullie kunnen weinig fouten meer maken ;x
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten