Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje vreemde beredenering, vind je zelf ook niet? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ga voor Leekah, want volgens mij is zij echt slecht.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het is ook wel moeilijk nu hoor... ik heb geen enkel idee welke twee users bijvoorbeeld "bij elkaar" zouden horen (als weerwolf of geliefde), ik kan echt niks verzinnen! wat dat betreft spelen de weerwolven tot nu toe best goed! en degene die er wel doorheen prikken zijn afgemaakt en de mond gesnoerd (DP ![]() maar deze redenatie is wel heel sneu, al moet ik eerlijk zeggen dat helaas pindakaas wel echt een stomme opmerking is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je denkt dat mijn ideeën juist zijn in het algemeen, moet je misschien mijn posts terug lezen die ik voor mijn dood heb geplaatst, misschien dat mijn mening toen nog helpt ![]() De weerwolven spelen het inderdaad eng goed. Jullie gaan het desalniettemin wel redden. Ik geloof in jullie ![]() Ennem, sorry dat ik nog zoveel post, ondanks mijn dood ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik las terug en DP vond Dukko ook verdacht idd en ik denk juist wel dat Dukko een wolf is, of verrader. Heks is dan weer te braafjes. Vooral door die reactie, ik weet niet, ik heb een sterk voorgevoel. En je weet niet of Neiu slecht is, maar gezien de mensen die ze verdacht maakt (en ik weet dat ik zelf onschuldig ben) vind ik haar wel een verradertype.
En het is toch niet zeker dat de geliefden een wolf en een dorpeling zijn? Ook al is die kans wel erg groot ja. Maar goed, ik blijf wel bij mijn mening en vindt sinds de vorige post nog steeds dezelfden verdacht. ![]()
|
Ja als ik een wolf zou zijn zou ik inderdaad de ronde dat light fighter er uit ging als eerste op haar stemmen ja. [/sarcasme]
Ik ben dus overduidelijk geen wolf. Verder neig ik steeds meer naar TopDrop deze ronde omdat hij dit ww-spel topic niets anders heeft gepost dan: "ik denk dat Tink* een wolf is". Verder alleen maar reacties op de uitslag a la dorpeling. Nou zou dit ook kunnen betekenen dat hij de leerlingziener is en niet wil opvallen. Eerlijk gezegd vertrouw ik Femic's instinct ook wel, ze heeft heel vaak gelijk gehad. Leekah staat al heel lang op m'n verdachtenlijstje, maar ik denk dat ze eerder heks of verrader is dan wolf. Waarom weet ik eigenlijk ook niet Sterrenmeisje, wat wissel je vaak van standpunt ![]() Jaja, speculatie, speculatie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben ook geen wolf, dus als iedereen op mij stemt en de volgende ronden eten de wolven iemand op wordt t vrij lastig om dit nog te winnen
![]() Ik twijfel tussen Leekah en Neiu. Vooral Leekah eigenlijk omdat ik al na een paar rondes zo mijn twijfels over haar had. Maar ik wacht nog even op wat de rest doet..
|
Verwijderd
|
Zoals ik al eerder zei: wanneer ik de verrader zou zijn, zou ik toch iemand in bescherming nemen. Je kunt al mijn posts teruglezen, ik bescherm niemand, omdat ik niemand vertrouw. Ik weet alleen mijn eigen functie, die van dorpeling. Bovendien was ik de tweede die op Lightfighter stemde (na neiu dat had gedaan, zonder reden. Lijkt me dan ook onlogisch dat ik dat weer zou aanwakkeren wanneer ik de verrader zou zijn)
Ik stem deze keer op Topdrop omdat ik een gevoel bij hem heb, maar ik heb geen goede argumenten. Jammer dan, want ik moet wegnu. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] sorry, je post eigenlijk helemaal niks nieuws dus het mag gewoon. vind het ook lief dat je zo betrokken ben bij het spel. maar vorige pagina ofzo leek het wel halloween! alle doden liepen opeens rond ![]() Laatst gewijzigd op 21-03-2007 om 18:28. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *i hear dead people* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En TopDrop, jij krijgt verradertrekjes, eerst verdenk je Leekah en Neiu en dan stem je op mij. ![]()
||
Citaat:
![]() edit: Ik word er zo toch wel uitgestemd, en anders de ronde hierna wel door de wolven ![]()
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan Laatst gewijzigd op 21-03-2007 om 19:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
now i see dead people!!! *zwaai*
![]() [edit] ow... ik hoop zo dat Tink* en TopDrop dan maar allebei slecht zijn zodat we een grotere kans hebben om te winnen! of dat nu een geliefde eruit wordt gegooid en dat één van de geliefden geen dorpeling/good guy is Laatst gewijzigd op 21-03-2007 om 20:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik denk juist dat ik er nu uitga, maar ik ben benieuwd. Laat die wolven opschieten.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Dukko en Tink* waren net een stadsniveau hoger gekomen toen Dukko bekende stemmen hoorde. ‘Pak aan!’ riep iemand. ‘En hier heb je er nog een!’. Toen ze de hoek om gingen zagen ze Top en Drop in gevecht met drie arcani. Ook lagen er al twee vijanden dood op de grond. Dukko en Tink* renden naar de dwergen toe. ‘Hulp nodig?’ vroeg Dukko. Top ramde zijn schild tegen het gezicht van zijn tegenstander en stak hem daarna neer. ‘We redden het prima dat zie je toch?’ gromde hij. Met zijn vieren hadden ze de twee overgebleven arcani al gauw verslagen. Vlug legde Dukko de situatie uit. ‘We zijn onderweg naar de troonzaal, waarschijnlijk zijn de meeste daar naartoe gegaan. Want koning Aragorn versla je niet in een één op één gevecht, dan moet je echt met een overmacht komen. Dat weten die weerwolven ook.’ ‘Wat staan we hier dan te vergaderen!’ zei Drop. ‘Schiet op, naar de troonzaal! Mijn bijl jeukt!’
Zonder noemenswaardige incidenten bereikten de helden de troonzaal helemaal op het zevende niveau. Toen ze bij de witte boom kwamen hoorden ze wapengekletter. Dukko stormde de zaal in. Koningin Arwen stond bij de troon. Alleen de koning zelf stond tussen haar en de moordenaars, al hun lijfwachten lagen al dood of gewond op de grond. Minstens vijftien man waren met Aragorn in gevecht. Aan zijn voeten lagen ook al minstens vijf dode aanvallers. Net toen Dukko binnenkwam en ‘Sire, hou vol!!’ schreeuwde maaide Aragorn met een machtige zwaai van zijn zwaard Anduríl een vijand neer. Het magische wapen sneed door de man als een mes door boter. Dukko, Tink* en de dwergen rende de zaal door en vielen de aanvallers in hun rug aan. Daar hadden de arcani niet op gerekend. Ze waren sowieso beter in sluipmoord dan in een gevecht, en de koning alleen konden ze nog omcirkelen en in zijn rug aanvallen, maar nu waren zij degene die omcirkeld werden! Het pleit was dus al snel beslecht en na een kwartier viel de laatste moordenaar door een slag van Anduríl. ‘Ze zitten overal’ zei Dukko toen tegen de koning. Hij liet de lijst zien die hij van Light Fighter’s lichaam had gepakt. ‘Mij hebben ze ook al geprobeerd te vermoorden’ Aragorn keek de jonge kapitein aan en zei toen: ‘Ik ben blij dat ze faalden.’ Op dat moment kwam er versterking van een patrouille krijgers van Gondor. ‘Sire, is alles ok?’ vroeg hun kapitein. Aragorn knikte bevestigend. ‘Ik moet onmiddellijk de rest van die sluipmoordenaars vinden voordat er nog meer doden vallen. Dukko, breng jij mijn vrouw in veiligheid? Neem haar mee naar het Huis der Doden en barricadeer de deur.’ Toen verliet Aragorn de troonzaal, gevolgd door de krijgers van Gondor. Dukko, Tink* en de dwergen bleven achter bij koningin Arwen. ‘Vrouwe, als u me wilt volgen?’ zei Dukko beleefd. Hij ging de groep voor. Het Huis der Doden was te bereiken door een lange weg achter de troonzaal. Het was één van de best verdedigbare plekken van de stad, omdat het ook de meest heilige plek van de stad was: daar stonden namelijk de tombes van de overleden koningen. Dukko was er slechts twee keer geweest: tijdens de bijzetting van koning Theoden van Rohan en een tijdje later, toen Theoden’s lichaam verplaatst werd naar Edoras. En net toen ze er bijna waren sprong er ineens een weerwolf op het pad! Het beest grijnsde en zei: ‘Hebbes! Het lijkt erop dat Gondor vanavond zijn koningin gaat verliezen…’ Langs de randen van de weg klommen ook arcani omhoog. Ze waren domweg in de val gelopen! Dukko en de anderen vormden een beschermende cirkel om Arwen heen en trokken de wapens. ‘Ten aanval’ gromde de weerwolf toen. Meteen werden ze van alle kanten omsingeld. Eén van de arcani trok een werpmes en wierp dat in Arwen’s richting. Maar voordat het mes haar kon raken sprong Drop ervoor! De dappere dwerg sloeg tegen de grond aan. Top zag zijn tweelingbroer vallen en viel huilend op zijn knieën. ‘NEEEE!!!’ brulde hij. Hij nam Drop’s lichaam in zijn armen. En toen stond hij weer op, vol razernij. Hij wierp zijn schild weg en pakte Drop’s bijl op. Met zijn eigen zwaard in zijn rechterhand en Drop’s bijl in zijn linkerhand slaakte hij een strijdkreet en stortte hij zich zonder zelfbehoud op de vijand. Zijn aanval was zo furieus dat er meerdere arcani sneuvelden en de anderen achteruit wijkten. ‘Rennen jochie!!’ zei hij toen tegen Dukko. ‘Breng de dames in veiligheid! Ik houd ze wel tegen!’ Dukko knikte hij en Tink* vochten zich een weg uit de cirkel met de koningin in hun kielzog. Toen ze vrij waren zette ze het op een lopen totdat ze de deur naar Huis der Doden bereikten. Toen Dukko de zware deur achter zich dicht duwde wierp hij nog een laatste blik naar buiten. Het laatste wat hij zag was dat de koppige Top omringd door vijanden en onder de wonden tot het einde toe Drop’s lichaam verdedigde … Deelnemers 1. Neiu 2. Lisaaah 3. sterrenmeisje 4. light fighter (weerwolf) 5. Skilly 6. Roos (dorpeling) 7. Dukko 8. Tink* 9. Maxwell (dorpeling) 10. Majel (ziener) 11. Hanneke (dorpeling) 12. Flyaway (dorpeling) 13. Elpida (tovenaar) 14. TopDrop (dorpeling) 15. femic (cupido) 16. drukknoopje (dorpeling) 17. Leekah 18. Dark Phoenix (dorpeling) 19. Spectrum (dorpeling) 20: Gaming Champion (wolfsbane) blauw = gedood rood = opgegeten Damn, het is nooit leuk om hoofdfiguren in je verhaal te verliezen ![]() Maar goed, de wolven mogen weer stemmen en dit kunnen ze zoals gewoonlijk tot morgenavond 20:30.
||
En weer een dorpeling..
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
conclusie: ik had gelijk! zijn dan tink en lisaaah allebei evil?
arme Top en Drop... vind het echt zielig ![]() ik wil ook een keer in het verhaal, en dan niet als dooie... denk dat ik morgen word opgegeten en dan ga ik echt huilen *snik* [edit] nog 7 over, waarvan dus 2 wolven, 1 verrader, 1 heks, 1 leerlingziener, 2 dorpelingen en dan nog 2 geliefden... damn, het wordt steeds moeilijker in plaats van duidelijker Laatst gewijzigd op 21-03-2007 om 20:41. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *wanhoop* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus vier slecht en drie goed in zekere zin. ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |