Oud 01-06-2007, 19:58
Daboman
Daboman is offline
Bah, als het nog even zo doorgaat ben ik weer voor de dorpelingen
Oud 01-06-2007, 20:25
Sherco
Sherco is offline
Een homoseksuele handpop
Oud 01-06-2007, 20:36
Trass
Trass is offline
Citaat:
Trass schreef op 01-06-2007 @ 20:54 :
*gaat verhaal lezen*

Omg die handpop
Oud 01-06-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 01-06-2007 @ 20:58 :
Bah, als het nog even zo doorgaat ben ik weer voor de dorpelingen
En zo hoort het ook
Oud 01-06-2007, 21:55
Severus
Severus is offline
Helaas, pindakaas. Ik wens mijn mede-weerwolven en de heks veel succes.
Oud 01-06-2007, 21:58
Verwijderd
Oh ik heb vanavond vergeten te stemmen Gelukkig maar, want ik twijfelde nog steeds. Weerwolf gepakt
Oud 01-06-2007, 22:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Severus schreef op 01-06-2007 @ 22:55 :
Helaas, pindakaas. Ik wens mijn mede-weerwolven en de heks veel succes.
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb kunnen maken qua verhaal.
Oud 01-06-2007, 22:11
maxwell
maxwell is offline
mooi, een weerwolf eruit.
oeh, was mn voorgevoel eindelijk goed!!

leuk verhaal. en ik ben benieuwd hoe de wolven hun wraak gaan uiten.
Oud 01-06-2007, 22:32
Femic
Femic is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 01-06-2007 @ 18:06 :
die Post snap ik niet Femic, Severus staat voor in stemmen 4 tegen 3. Als jij op Severus stemt wordt dit verschil groter dus minder kans op gelijkspel. Je zou dus juist wel op Severus moeten stemmen zoals jij het zegt. *aanteking maakt* Verdacht... Iedergeval gaat mijn stem naar Severus.
Op het moment dat ik postte stond het 4-3 voor Sherco.. Als ik dan op Severus zou stemmen, zou het 4-4 worden, vandaar..
Aaaanyway, dit spel wordt echt easy, het gaat helemaal top! M'n vermoeden dat Sherco geen wolf is, is hiermee trouwens wel bevestigd, dus ik ga nu zéker niet meer op d'r stemmen. Wie heeft er zin Severus' posts na te lezen op aanwijzingen?

Edit: ik ben een man.

Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 22:53.
Oud 01-06-2007, 23:09
Verwijderd
ik hou van dit verhaal

ik was vandaag trouwens te laat thuis om nog te stemmen, maar gelukkig maakte dat niet uit. Severus een wolf... damn!
Oud 01-06-2007, 23:38
Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb het allemaal gelezen. Leuke verhalen Ik heb een paar verdachten, maar daar wacht ik nog maar een ronde mee
Oud 01-06-2007, 23:54
Severus
Severus is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 02-06-2007 @ 00:09 :
Severus een wolf... damn!
Ja, voor de zoveelste keer. Ik ben in mijn forumleven altijd meer wolf geweest dan dorpeling (verder ook één keer verrader en wolfsbane, maar that's it). Ik zou ook wel eens een keer ziener of heks willen zijn, dat lijken me echt coole functies. Maar helaas, misschien een andere keer.
Oud 02-06-2007, 00:11
Verwijderd
Severus de masterwolvin
dan was je wel van de risico's nemen dit spel?!

ow, dit mag niet hè, met de doden praten...

*gooit weer zand op graf van Severus, rolt steen terug en plant bloemetjes (wolfskruid ofzo)*
Oud 02-06-2007, 00:21
Severus
Severus is offline
Wolfskruid, geniaal.
Oud 02-06-2007, 00:25
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Een wolf, yeah

Severus, goed gespeeld. Je speelde wel erg riskant trouwens. Cool
Oud 02-06-2007, 07:39
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Misti schreef op 01-06-2007 @ 13:37 :
Het is nu 4 voor Severus en 3 voor Sherco, dit wordt dus vrij riskant
dit is een beetje te makkelijk... jij bent nu voor mij helemaal verdacht. Helemaal met dat Hanneke stemmen vanwege een ouwe vendetta ofzo.
Oud 02-06-2007, 08:40
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 02-06-2007 @ 08:39 :
dit is een beetje te makkelijk... jij bent nu voor mij helemaal verdacht. Helemaal met dat Hanneke stemmen vanwege een ouwe vendetta ofzo.
Even voor de duidelijkheid, misti is niet femke hè.
Oud 02-06-2007, 09:36
Femic
Femic is offline
Hahaha ja ik ben ook wel weer klaar met Hanneke stemmen trouwens, want ik vind 'r helemaal niet verdacht dit spel. Ik heb wel iemand anders in m'n hoofd, maar ik wacht eerst even de wolvenronde af.
Oud 02-06-2007, 09:50
twinkebel
twinkebel is offline
Ik heb het idee dat ik gegeten word dan, in dat geval weten jullie wie je moet killen.
Oud 02-06-2007, 09:55
Verwijderd
Mr. Sherco.
Oud 02-06-2007, 17:52
Wind's Embrace
Citaat:
twinkebel schreef op 02-06-2007 @ 10:50 :
Ik heb het idee dat ik gegeten word dan, in dat geval weten jullie wie je moet killen.
Hmm, dit vind ik een verdachte opmerking. Je laat ons denken dat je opgegeten wordt, zodat je overkomt als een dorpeling. Daarbij snap ik totaal niet waarom jij opgegeten zou worden, je post maar weinig, en hebt geen theorieen. Eerst de eetronde maar eens afwachten, maar ik denk dat ik maar eens op jou ga stemmen daarna.

Edit;

Citaat:
twinkebel schreef op 02-06-2007 @ 08:39 :
Waar slaat dit op? Misti gaf aan dat ze op Severus ging stemmen, en met de post die je quote dat er kans is op gelijkspel. Probeer je haar verdacht te maken ofzo?

Laatst gewijzigd op 02-06-2007 om 17:54.
Oud 02-06-2007, 18:58
twinkebel
twinkebel is offline
Nee dat was een reactie op Femic. Zij zei toen het 4 vs 3 was en die 4 stemmen waren voor Severus. Dat als zij op Severus zou stemmen het 4 vs 4 zou worden. En dat ze daarom maar op Hanneke ging stemmen. Dat vond ik verdacht. Het is trouwens raar dat je zo voor haar in de bres springt. Ik ben bang dat ik gegeten wordt omdat ik mijn verdenking naar Femic zo duidelijk heb gemaakt. Je kunt toch niet pijlen of het reversed of reversed reversed als de wolven mij eten, dus is het veilig mij te eten. Maar ik heb wel een aantekening bij jouw naam gemaakt Winds Embrace...
Oud 02-06-2007, 19:22
Wind's Embrace
Voorlopig is het enige dat jij 'duidelijk' hebt gemaakt dat je Misti beschuldigde terwijl je nu ineens Femic weer bedoelt. Nu ik het opmerk bedoel je ineens weer iemand anders. Verdacht. Verder is het alleen veilig voor de wolven om jou te eten indien jij geen wolf bent, Femic (/Misti / wie je dan ook eigenlijk bedoelt) wel een wolf is, en dan nog niet erg. Verder is de reden waarom wolven bepaalde spelers eten nooit duidelijk, dus ook dat is een vaag argument

Oh, en degene noemen die jou noemt is een beetje een standaardtactiek.

O jee, nu eten de wolven mij vast. /twinkebel
Oud 02-06-2007, 19:43
Femic
Femic is offline
@ twinkebel: neen, op het moment dat ik ging stemmen was het 4-3 voor Sherco (dus 4 stemmen voor Sherco, 3 voor Severus), daarom wilde ik niet meer op Severus stemmen (i.v.m. gelijkspel) en ook niet op Sherco, omdat ik die een typische dorpeling vind. Dus werd het Hanneke (en nee, daar heb ik geen reden voor, ik vind haar niet eens verdacht, maar ik wist niks beters en ik stem altijd op Hanneke in de eerste 2 of 3 rondes, tenzij ik iemand verdenk, sorry, rare gewoonte ). Verder probeer je nu wel erg veel verwarring te zaaien met je onsamenhangende theorie.
Oud 02-06-2007, 19:50
Verwijderd
Het verhaal komt dus later dan gepland, en het zal een kort verhaal worden, daar ik vandaag geen tijd heb gehad eraan te werken.
Oud 02-06-2007, 19:55
Verwijderd
okeej, twink doet een beetje vreemd, en sherco vind ik ook wel verdacht, maar ik vind het vreemder dat mensen die in vorige spellen waarin ik meespeelde heel actief postten, nu opeens helemaal stil zijn... zoals flyaway
heeft ze misschien iets te verbergen?
Oud 02-06-2007, 19:57
twinkebel
twinkebel is offline
uit die post die ik quote van Misti bleek dat het 4 vs 3 was voor Severus dus dat klopt niet Femic.
Oud 02-06-2007, 20:01
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 02-06-2007 @ 20:57 :
uit die post die ik quote van Misti bleek dat het 4 vs 3 was voor Severus dus dat klopt niet Femic.
misverstand?
[edit] wel raar, nu ik er langer over nadenk, maar het kan gebeuren... dit ga ik wel onthouden idd
Oud 02-06-2007, 20:02
twinkebel
twinkebel is offline
Volgens mij niet, het lijkt eerder op een poging van haar om gelijkspel te veroorzaken.
Oud 02-06-2007, 20:04
Verwijderd
ik wil weten wat de wolven gaan doen
(het maakt niet uit hoor soija, een kort verhaal en wat later, maar ik ben zo fucking nieuwsgierig...)
Oud 02-06-2007, 20:48
Spelleider
Spelleider is offline
De jongens waren aan het napraten op het schoolplein. 'Dat was echte fucked up shit man', zei Darkiekurd. 'Ja, echt wel!' beaamde Eye of Sauron. Toen werden ze benaderd door de wijkagente. Zoemzoem had vragen voor hen betreffende de ontsnapping van Bokito. 'Nou, jongens, kunnen jullie mij vertellen wat er precies gebeurd is het moment dat Bokito de benen nam? Ik heb namelijk een sterk vermoeden dat Rietje Verdonk hierachter zit.' 'Die heeft hier ni...' voordat Ray zijn zin af kon maken, werd hij onderbroken door EoS. 'Natuurlijk, mevrouw de agente, wij zijn bereid u alles te vertellen. We willen Bokito zo snel mogelijk weer achter de tralies.' Zoemzoem waardeerde hun behulpzaamheid, 'Wat gebeurde er dan, jongeman?' EoS vervolgde zijn uitleg 'Het was verschrikkelijk zeg ik u. Wij waren nietsvermoedend aapjes kijken, toen we ineens gebrul hoorden. Het geluid kwam duidelijk bij de kooi van Bokito vandaan. Zo snel als onze korte beentjes ons kon vervoeren, renden wij naar Bokito's kooi. Bokito had een vrouwelijk lichaam tussen zijn tanden, het slachtoffer dat bij u bekend is. Dus, die vrouw schreeuwde het uit van de pijn, wij wilden haar graag helpen maar stonden machteloos. Daarna werd voor Bokito het hek open gezet zodat hij kon ontsnappen. En u raadt het al, de persoon die de hekken opende, was Rietje Verdonk.' Agente Zoemzoem was niet verbaasd 'Ik wist het! Die Rita heeft hem helpen ontsnappen!' Zoemzoem bedankte de jongens en ging toen meteen weg richting het huis van Verdonk.
Ray keek geërgerd, 'Gast, waarom heb je tegen d'r gelogen?! Dat is helemaal niet wat er gebeurd is!' 'Sensatie. Een klein beetje de waarheid verdraaien kan geen kwaad Ray.' 'Je bent echt ziek, weet je dat?!' 'Zolang het niet de joodse ziekte is, vind ik het best.' 'Het jodendom is GEEN ziekte!' EoS stopte zijn linker wijs- en middelvinger voor zijn bovenlip en sloeg zijn rechterhand omhoog. Heen en weer lopend begon hij te roepen: 'Sieg Heil! Sieg Heil!' Ray wilde Eye of Sauron aanvallen, maar werd tegengehouden door Darkiekurd.
Uit het niets kwam de gorilla Bokio op de vier jongens afgerend. Hij trok het hek dat om het pleintje heen stond met één ruk uit de grond en gooide het de verte in. Het traliewerk kwam terecht op een scholiere die met haar vriendinnen aan het lunchen was. De meisjes begonnen als een gek te gillen en renden in paniek het schoolgebouw binnen. Het meisje op de grond leek het niet te gaan halen. Bokito begon zijn aanval op de onschuldige Maxwell, die niets anders kon opbrengen dan 'Oh jonge!' Bokito greep plots naar zijn been en begon te janken. 'Dat zal je leren ons aan te vallen!' riep Lisaaah, die net een kogel had afgeschoten. Lisaaah wilde er nog één afvuren, maar de gorilla rende al hinkelend weg.
De jongens wisten nog net te ontsnappen aan Bokito, dankzij Ome Lisaaah en Sterrenmeisje.

01. Wind's Embrace
02. Darkiekurd
03. Maxwell
04. Trass
05. Eye of Sauron
06. Severus (weerwolf)
07. Zoemzoem
08. Biertank 52 (dorpeling)
09. Skilly
10. Elpida
11. Hanneke
12. Lisaaah
13. kunst (dorpeling)
14. sterrenmeisje
15. Twinkebel
16. Femic
17. Ray
18. Misti
19. Sherco
20. Heksjuh
21. Juffrouw Jansen (verrader)
22. flyaway

blauw = gedood
rood = opgegeten
paars = liefdesverdriet

Nounou, het gaat lekker voor de wolven. Wéér geen prooi vandaag. Maar goed lieve dorpelingekes, u kunt stemmen tot morgenavond 20:30.

Laatst gewijzigd op 02-06-2007 om 20:52.
Oud 02-06-2007, 20:57
maxwell
maxwell is offline
omg kick
alweer niet

ik vind twinkebel wel verdacht doen, na de dood van severus post hij opeens veel meer en eerst totaal niet. verder zou ik het ook niet erg vinden dit keer op een stil persoon te gaan.
Wind's Embrace
Het gaat echt goed

Hierdoor ben ik Twinkebel in ieder geval nog meer gaan verdenken. Hij heeft mijn stem morgen.

Aangezien ik er morgen misschien niet ben, ga ik hem nu vast versturen
Verwijderd
Lieve, lieve wolfjes, ik wil niet dat jullie verhongeren!
Oud 02-06-2007, 21:06
Verwijderd
Tof
Oud 02-06-2007, 21:26
maxwell
maxwell is offline
01. Wind's Embrace
02. Darkiekurd
03. Maxwell
04. Trass
05. Eye of Sauron
06. Severus (weerwolf)
07. Zoemzoem
08. Biertank 52 (dorpeling)
09. Skilly
10. Elpida
11. Hanneke
12. Lisaaah
13. kunst (dorpeling)
14. sterrenmeisje
15. Twinkebel
16. Femic
17. Ray
18. Misti
19. Sherco
20. Heksjuh
21. Juffrouw Jansen (verrader)
22. flyaway

Totaal aantal posts: 335
Gebruiker Posts
Wind's Embrace 25
sterrenmeisje 23
Ray 22
twinkebel 21
Lisaaah 19
Femic 18
kunst 16
Elpida 15
Dark Phoenix 13
Sherco 13
Mr Soija 13
maxwell 12
Spelleider 12
Biertank 52 11
Eye of Sauron 10
Trass 10
zoemzoem 9
Misti 8
leekah 7
Daboman 7
Heksjuh 6
Skilly 5
Hanneke 5
flyaway 3
Darkiekurd 3

Om eens te kijken welke mensen weinig posten. ik vraag me altijd af van die mensen of ze ook überhaupt stemmen. want mij lijkt het stug dat dit allemaal belangrijke functies zijn

Edit: Zelf twijfel ik nog tussen Flyaway, Darkiekurd en Twinkebel.

Edit2: Ik heb stille mensen dik gedrukt gemaakt.

Laatst gewijzigd op 02-06-2007 om 21:29.
Oud 02-06-2007, 21:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik sta eens niet bovenaan!
Oud 02-06-2007, 22:30
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
maxwell schreef op 02-06-2007 @ 22:26 :
*knip*
Om eens te kijken welke mensen weinig posten. ik vraag me altijd af van die mensen of ze ook überhaupt stemmen. want mij lijkt het stug dat dit allemaal belangrijke functies zijn
Ik heb een keer gestemd op "diegene op wie de meeste stemmen waren", omdat ik toen niet kon lezen wie verdacht was, één keer een nietszeggende stem op Femic, en één keer vergeten. Dus eigenlijk niet, nee Maar ik heb nu weer bijgelezen, dus nu ga ik wel stemmen.

Ik vind Twinkebel raar doen, waarschijnlijk stem ik hem. Verder verdenk ik Maxwell en/of Ray en Femic en Sherco ook, maar minder. De tovenaar weet trouwens nu wie een dorpeling is, want waarschijnlijk zijn de wolven twee keer tegen de tovenaarsbescherming aangelopen. En al heeft de tovenaar twee keer een ander beschermd is in ieder geval één van deze een dorpeling.
Ik zou als wolf ook niet als je een keer niet kan eten die keer daarna weer op dezelfde stemmen, omdat de kans dat het de tovenaar is aanwezig is en het waarschijnlijk is dat die tovenaar die keer daarna dezelfde persoon beschermt. (Rare zin ) Dus n00bwolven, of wolven die anders redeneren dan ik.

Edit: Met dorpeling bedoel ik dus niet-wolf. Kan ook een heks zijn, natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 02-06-2007 om 22:43.
Oud 02-06-2007, 22:48
Verwijderd
Iemand heeft hier ontzettend veel geluk, of een vastbesloten tovenaar
Oud 03-06-2007, 00:49
Femic
Femic is offline
Oh yeah. Ik vind twinkebel redelijk verdacht, omdat het lijkt of hij verwarring probeert te zaaien. Als ie geen wolf is, dan miss verrader.. Aan de andere kant is ie miss gewoon dorpeling en vindt ie mij verdacht, omdat wij kennelijk een misverstand hadden over wie er meer stemmen had toen het tussen Sherco en Severus ging. Voorlopig geef ik hem daarom het voordeel van de twijfel.
Verder vind ik bijv Trass wel redelijk verdacht, omdat die altijd best wel actief is en nu hoor je er ineens niks van.. Probeert misschien op de achtergrond te blijven..? Vooralsnog gaat daarom mijn stem naar Trass, maar ik wacht nog wel ff met stemmen.
Oud 03-06-2007, 00:58
Verwijderd
de kans dat Trass weer een wolf is, lijkt me echt héél klein eigenlijk... (al is ze wel vrij stil inderdaad) ik twijfel dus ook tussen flyaway en twinkebel eigenlijk

maxwell ben ik nog niet over uit... ik vind het wel typisch dat deze door severus genoemd werd (dat was toch severus), maar dat kon natuurlijk ook de beruchte wolf-wolf verdachtmaking zijn...

ik ga lekker weer wachten tot morgenmiddag ofzo, kijken wat de rest doet
Oud 03-06-2007, 06:53
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Femic schreef op 03-06-2007 @ 01:49 :
Oh yeah. Ik vind twinkebel redelijk verdacht, omdat het lijkt of hij verwarring probeert te zaaien. Als ie geen wolf is, dan miss verrader.. Aan de andere kant is ie miss gewoon dorpeling en vindt ie mij verdacht, omdat wij kennelijk een misverstand hadden over wie er meer stemmen had toen het tussen Sherco en Severus ging. Voorlopig geef ik hem daarom het voordeel van de twijfel.
Verder vind ik bijv Trass wel redelijk verdacht, omdat die altijd best wel actief is en nu hoor je er ineens niks van.. Probeert misschien op de achtergrond te blijven..? Vooralsnog gaat daarom mijn stem naar Trass, maar ik wacht nog wel ff met stemmen.
Oh mijn god, hoezo overduidelijke post: Oh ik had niet door dat de verrader al dood was dan moet je weerwolf zijn. Ik stem zo duidelijk op jouw.

EDIT: Ik ben het met Hanneke eens.
En ziet Sterrenmeisje nu express over het hoofd dat Femic de verrader nog levend acht, of was dat gwon vanwege het late tijdstip. Ze kan de post iedergeval niet over het hoofd hebben gezien want er zit sowieso 5 minuten tussen.

Laatst gewijzigd op 03-06-2007 om 07:27.
Oud 03-06-2007, 09:20
Verwijderd
Oh mijn god, ik vind op dit moment zoveel mensen verdacht, waaronder Maxwell, Wind's Embrace, Hanneke, Twinkebel, Misti en flyaway. Als ik gewoon ienemienemutte doe, kom ik uit op Misti. Ik moet wel dadelijk weer werken, dus ik zal vanavond pas stemmen en kijken wat de rest doet.

En ja, het is inderdaad een beetje vreemd dat Femic nog denkt dat de verrader leeft.
Oud 03-06-2007, 10:06
flyaway
flyaway is offline
Heb al gezegd in het begin dat ik vrij weinig zou posten, maar wel zou lezen en stemmen. Vanwege toetsweek. Maar ik wil natuurlijk niet dat de dorpelingen een soortgenoot wegstemmen, daarom post ik even. Verder doe ik het wat rustiger aan met theorien, gezien het vorige spel waar dat dus bijna fataal door afliep.

Mensen die heel veel posten kunnen ook verdacht zijn, want die willen niet als 'stille wolf' bestempeld worden, lijkt me. Ik heb meerdere spellen meegedaan en met de rol als wolf én die van dorpeling heb ik actief meegedaan, het zegt dus niets als ik opeens stiller ben want dat kan voor beide gelden.

En trouwens: volgens mij gaat het erg goed dus hebben jullie me nog niet nodig
Oud 03-06-2007, 11:09
Ray
Ray is offline
Ik was de laatste dagen nogal druk vanwege het overlijden van mijn oma + begrafenis, sorry dat ik niet zo veel kon posten

Het gaat iig nog heerlijk, slechts 1 dorpeling er uit
Oud 03-06-2007, 11:20
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb alles nog eens nagelezen, maar eerlijk gezegd heb ik er niet heel veel nuttigs uit kunnen halen. Ik denk niet dat Maxwell een wolf is, want hij was een van de eerste die zei op Severus te stemmen (de tweede om precies te zijn).
Ik vind zelf Sherco, Femic en twinkebel verdacht. Ik moet stemmen, want ik ben de rest van de dag niet thuis. Ik stem op twinkebel.
Oud 03-06-2007, 12:23
Verwijderd
sorry flyaway, die post had ik helemaal gemist...

en ik haalde ook niet uit femics post dat ie dacht dat de verrader nog leefde eigenlijk, maar misschien ben ik nog niet paranoide genoeg dit spel

en Ray: sterkte, voor zoiets is geen excuus nodig hoor, dat is alleen maar logisch dat je dan even andere dingen belangrijker vindt.

verder... ik begrijp niet zo goed waarom Misti en Hanneke verdacht zijn eigenlijk wie wil me dit uitleggen?

Laatst gewijzigd op 03-06-2007 om 12:28.
Oud 03-06-2007, 12:26
Ray
Ray is offline
Dankje.
Oud 03-06-2007, 12:42
Misti
Misti is offline
Fioew, ff niet online kunnen komen, en er is al heel wat gebeurd

In ieder geval zijn we goed bezig

Hmm, ik weet het niet ivm Femic, mij lijkt het niet zo heel verdacht dat ze vergeten was dat de verrader al dood was. Als ze wolf zou zijn, dan zou ze zoiets wel zeker weten, omdat de verrader toch wel belangrijk is voor de wolven... Maar ze kan ook wel expres doen natuurlijk.

Verder snap ik Twinkebel gewoon helemaal niet Ik vind hem echt raar doen, precies of hij wil verdeling zaaien ofzo En ja, Sherco, ik weet het niet, ze is voor mij al wat lager op mijn verdachtenlijstje komen te staan.

Ik denk dat ik vanavond op Twinkebel stem...
Oud 03-06-2007, 13:12
Heksjuh
Heksjuh is offline
O ja, dit was ik nog vergeten: gefeliciteerd Eye of Sauron!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten