Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Aaaanyway, dit spel wordt echt easy, het gaat helemaal top! M'n vermoeden dat Sherco geen wolf is, is hiermee trouwens wel bevestigd, dus ik ga nu zéker niet meer op d'r stemmen. Wie heeft er zin Severus' posts na te lezen op aanwijzingen? ![]() Edit: ik ben een man. ![]()
Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 22:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Edit; Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 02-06-2007 om 17:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] wel raar, nu ik er langer over nadenk, maar het kan gebeuren... dit ga ik wel onthouden idd |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind Twinkebel raar doen, waarschijnlijk stem ik hem. Verder verdenk ik Maxwell en/of Ray en Femic en Sherco ook, maar minder. De tovenaar weet trouwens nu wie een dorpeling is, want waarschijnlijk zijn de wolven twee keer tegen de tovenaarsbescherming aangelopen. En al heeft de tovenaar twee keer een ander beschermd is in ieder geval één van deze een dorpeling. Ik zou als wolf ook niet als je een keer niet kan eten die keer daarna weer op dezelfde stemmen, omdat de kans dat het de tovenaar is aanwezig is en het waarschijnlijk is dat die tovenaar die keer daarna dezelfde persoon beschermt. (Rare zin ![]() ![]() Edit: Met dorpeling bedoel ik dus niet-wolf. Kan ook een heks zijn, natuurlijk.
Laatst gewijzigd op 02-06-2007 om 22:43. |
![]() |
||
Citaat:
EDIT: Ik ben het met Hanneke eens. En ziet Sterrenmeisje nu express over het hoofd dat Femic de verrader nog levend acht, of was dat gwon vanwege het late tijdstip. Ze kan de post iedergeval niet over het hoofd hebben gezien want er zit sowieso 5 minuten tussen.
Laatst gewijzigd op 03-06-2007 om 07:27. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #35 maxwell | 153 | 14-06-2007 23:05 | |
De Kantine |