Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Heeyz, ben d'r weer. Nou we zijn samen naar school gegaan hoor. Ik heb eerst een kwartier op hem gewacht op mijn moeders school. Hij bleef maar binnen. Maar toen ging ik achter hem aan, en zei ik: wacht ff, ik moet ook met de tram, omdat ik na school ergens heen moet (smoesje). Hij: oh, naar een vriendin ofzo? Ik: Nee naar de tandarts...blablablabla...Maar hij had nogal haast dus veel gepraat hebben we niet. Maar toch heb ik een topdag gehad (ook door andere dingen als dit hoor). Enneh thanks voor al jullie tips! Het heeft me wel geholpen. xXx Sushigirl
|
![]() |
|
Zeg dat je een trui had gezien in een winkel in die plaats en dat je die gewoon MOEST hebben, en vraag dan aan hem waarom hij in die tram zit.
|
![]() |
Nog ff het hele verhaaltje opnieuw dan:
Ik ken die jongen dus zeker al anderhalf jaar. (Ik ben 14, hij net 14) We hebben zelfs verkering gehad, voor de zomervakantie. Maar dat is prive. Nu hebben we niet zo veel contact meer. We zeiden elkaar hoogstens nog gedag. Nu wilde ik weer iets meer met hem opbouwen. Ik wilde samen met hem naar school gaan. Hij reist namelijk met de tram. Ik ga met de fiets. Het is dus gebeurd vanochtend. Hij kwam naar mijn moeders school. En toen heb ik wel een kwartier buiten gewacht. En toen kwam hij, mijn liefje, hij had haast en zei me gedag. Ik van: eey wacht effe, ik moet ook met de tram. Hij van: ja kom dan, ik heb nog maar een kwartiertje. Ik: ja ik moet na school ergens heen duss. Hij: Oh naar een vriendin, ofzow? Ik: Neej de tandarts in Amstelveen (die kant gaat tram 5 op) Hij: Heb je wel een kaartje? Ik: Neej, jij? Hij: Nee ik reis altijd zwart ![]() ![]() ![]() "we stappen ondertussen uit" Hij: komop opschieten, we komen te laat Ik: Jaja "ondertussen haalt hij snel een blikje cola bij de supermarkt" "dan komen we op school aan & gaan we allebei naar ons lokaal" Die dag heb ik hem niet meer gezien. Maar het was iets wat voor MIJ heel speciaal was. xXx |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind hij mij wel leuk??? lalala13 | 12 | 31-03-2013 13:14 | |
Werk, Geld & Recht |
ik wil graag naar school....maarrr.... heavyukkie | 23 | 11-11-2005 13:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn levensverhaal Verwijderd | 13 | 08-04-2005 20:28 | |
Psychologie |
Ik wil hem wel helpen maar hoe? Sushigirl | 10 | 02-11-2002 08:07 | |
ARTistiek |
Weer een nieuw verhaal van mij (lees, lees, lees!) Anne | 12 | 06-03-2002 21:44 | |
ARTistiek |
Een zieke engel op weg naar de hemel (aids) murwari | 18 | 29-09-2001 16:20 |