Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://global.yesasia.com/en/PrdDept...id-1004482781/ Er is ook nog een wat goedkopere versie, maar die is niet zo hip. http://global.yesasia.com/en/PrdDept...id-1004453195/
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Onlangs raakte ik nog in discussie met de eigenaar van die winkel omdat hij een Jodorowskybox verkoopt voor iets van 75 euro, en ik vroeg naar die van 40 euro. Hij zei dat het absoluut niet mogelijk was omdat er drie films en ook drie soundtracks in die box zitten en dat hij nog nooit van zoiets gehoord had, ik had het vast verkeerd gezien. De volgende dag heb ik die box gewoon voor 43 euro bij Boudisque gekocht (wel de Amerikaanse versie, hij verkoopt dezelfde en de losse films van Jodorowsky voor ong. 25 euro per stuk)... Toch vind ik het leuker om bij hem m'n dvds te kopen dan bijvoorbeeld bij Fame of FRS. En Juice, ik woon in Amsterdam, ben alleen soms in Zeeland bij mijn moeder in het weekend. Laatst gewijzigd op 04-08-2007 om 13:52. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Abigail's party
Aflevering uit de serie 'Play for today', van Mike Leigh. ![]() Verhaal, personages en sfeer deden me erg denken aan 'Who's afraid of Virginia Woolf?' Ik vond het over het algemeen erg boeiend, al zakte mijn concentratie toch soms echt wel even weg, ál die pijnlijke stiltes en ongemakkelijke gesprekken... Maar de personages waren tof (lijkt me erg leuk om te spelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Allemaal niet zo moeilijk hoor ;x |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zeg toch Identity?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ghost Rider (extended kut) - Juist. Wat een vreemde film. Niet bepaald een hoogvlieger, maar tegelijkertijd heb ik me ook niet verveeld. Af en toe moest ik wel een beetje lachen omdat het af en toe wat belachelijk was. Vooral Wes Bentley met zijn witte kop was nogal vreemd, en die jonge Blaze bakt er ook niets van. En Eva Mendes kan er eigenlijk ook helemaal niets van, maar die is wel lekker. Mjah.
||
Citaat:
![]() Naqoyqatsi: Mooie muziek, maar de beelden leken mij niet echt een geheel te vormen. De tranen in mijn ogen en het dikke kippenvel tijdens de aftiteling doen mij echter vermoeden dat het toch wat beter in elkaar zat dan ik dacht. Hoe dan ook heeft het veel indruk gemaakt. science of sleep Erg mooi in beeld en geluid. Wel had het drama deel wat minder gemogen van mij. Het feit dat dit wat zou afdoen aan het verhaal is iets wat de film volgens mij makkelijk had aangekund. Batman Begins Holmes is (misschien samen met het tempo) de enige zwakke schakel. Ik kan begrijpen dat niet iedereen dit geweldig vind, maar voor mij is het een superhelden film op maat gemaakt. Quills Leuk om te zien maar kan nu vooral niet wachten om een keer een boek van die kerel te lezen. En ik moet denk ik maar een keertje mijn best doen maatjes te worden met King Ralph, zou videotheek kosten besparen in de toekomst ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: The man who knew too much (1956) 10/10 Aaneenschakeling van briljante suspensescenes met een paar leuke grappen (het eindshot <3). Ik zou niet weten hoe deze film beter had kunnen zijn. Ben ook erg benieuwd naar het origineel. Edna Best en Peter Lorre. <3
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien welke film heb jij het laatst gezien? Verwijderd | 500 | 09-10-2007 10:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |