Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Of dit: Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Huh? Die laatste zin is op zijn zachtst gezegd krom. Want het geloof heeft niks te maken met het feit dat die marokkanen op straat lopen te etteren. Ik kan me namelijk nog levendig voor de geest halen hoe het gereformeerde tuig rond amersfoort na schooltijd huis kon houden in de trein.... Dat griffo tuig ook allemaal |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 07:57. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, afgezien van wat lower-class nozems is er volgens mij niemand met enig verstand die nog op 'em gaat stemmen (ik hoorde dat verhaal over het verbieden van de Koran op de duitse radio, die nemen ons ook steeds minder serieus), dus exit-wilders. Er zullen altijd populistische schreeuwers blijven die roepen wat het volk wil en daar een paar zetels voor krijgen, dat betekent absoluut niet dat er enige kans is dat zo'n persoon 'macht' krijgt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, daarmee is de discussie weer eens beëindigd en is de plaat weer in de groef blijven steken "ja, maar een echte moslim doet zoiets niet!". Jammer.
Het gaat er natuurlijk om wat voor uitleg die jongeren erop na houden. Ik geloof best dat die jongeren gefrustreerd en ontworteld zijn en dat ze er een opvatting over de islam op nahouden die weinig gemeen heeft met die van Kenjirro en de andere forummoslims hier. Maar dat neemt niet weg dat die uitleg kennelijk onder die groep jongeren helaas wel de realiteit is: bijvoorbeeld het bestelen van Nederlandse jongeren omdat het niet zo erg is tegen ongelovigen te liegen of ze te bestelen, of het petsen van Nederlandse meisjes omdat het toch allemaal hoeren zijn. Heel onrechtvaardig, is vast niet wat Allah heeft gewild, maar het gebeurt wel. Dus moet je je richten op het aanpakken van dat probleem, en niet als een soort pavlov-reactie blijven hameren "dat dat geen echte moslims zijn". Dat is namelijk puur egoïsme, puur het schoonvegen van je eigen straatje: ja, maar ik hoef me er niet tegen te verdedigen, want ik ben een echte moslim en zíj niet. De vervolgvraag is natuurlijk of het verbieden van de Koran daar iets aan verhelpt en daarop is het antwoord natuurlijk nee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar evenals alle andere mensen in de hele fukking wereld die zich wel gedragen, is het nogal vervelend om telkens weer over een kam geschoren te worden. |
![]() |
||
Citaat:
"Waar staat PRIMO voor?" "...Dat is een afkorting." Met haar domme sarcastische discussietechnieken, hoe oud is dat wijf?
||
Citaat:
![]() ze was 29 toen het filmpje opgenomen werd (in 2006). Check het filmpje nog maar eens.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
"Dat zijn geen echte Moslims" "Dat zijn geen echte Moslims" "Dat zijn geen echte Moslims" "Dat zijn geen echte Moslims" etc. De opstelling is wederom tekenend voor de onbespreekbaarheid van de problemen die de Islam en Islamieten veroorzaken, die de populariteit van Wilders verbeteren en in stand houden.
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Misschien moet je eens geen verband trekken tussen religie en crimineel straatgedrag. Antiliaanse probleemjongeren gaan ook niet de criminaliteit in omdat ze christen zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
"Maar dat zijn geen echte Moslims!" "Maar dat zijn geen echte Moslims!" etc, etc. Citaat:
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 21:08. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarbij ondersteund religie ook nog eens de cultuur en integratieproblemen die ander crimineel gedrag veroorzaken. Een direct en indirect verband dus.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Maar verder, zou ik graag mijn vraag beantwoord zien. Waarom is de islam wel de schuldige wat betreft het wangedrag van Marokkaanse/Turkse jongeren en het christendom niet bij het wangedrag van Antiliaanse/Surinaamse jongeren? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|