Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2007, 02:16
kous
kous is offline
Goedemorgen, goedemiddag, goedeavond
Wat het tijdstip ook moge zijn waarop je dit leest.

Ik lig al jaren met mezelf in de knoop, en wow! ik ga het jullie gewoon vertellen!

Dusss, ik ben 18 jaar ( bijna 19 ). Ik ben een man. Ik ben heeel sociaal , ik spreek met wie ik wil, zeg wat ik wil, maar let natuurlijk wel op met wat ik zeg. Ik ben helemaal niet onknap. Heel veel mensen vinden me knap, dat ik er goed uitzie , model blabla.

Genoeg zelf ego voor vandaag. Het is alleen zodat je zou snappen waarin ik me bevindt.

Ik ben gevoellig, doe heel veel sport ( rotsklimmen en triathlon ), ik ben nooit aggresief, ben altijd vriendelijk en zal nooit mensen met opzet kwetsen.

Maar nou mijn probleem!
De waarden waar ik naar zoek in een meisje zijn extreeeeem hoog.
1 op de 10 000 vind ik mooi. En 1 op de 1000 vind ik een zalig karakter hebben. Ik vind het ook klote maar! ik kan niet houden van een meisje die me qua uiterlijk niet aanspreekt. Het zou ook niet eerlijk zijn ten opzichte van haar.

Een nog erger probleem is dat meisjes die andere jongens heel knap vinden, ik "gewoontjes" vind. Het probleem is, dat de meisjes die ik dan wel heel mooi vind, ik gewoon laat gaan!. ALhoewel ik heel sociaal ben tegenover IEDEREEN lukt het bij deze dan niet!

Het ergste van heel dit verhaaltje is dat ik dan nog nooit een vriendin gehad heb, laat staan een one night stand. En ik ben de persoon van wie je DAT helemaaaaal niet zou zeggen!! ' daar gaat die ego weer, gewoon om het je duidelijk te maken)

Nou lag ik weer de hele nacht wakker en d8 misschien moet ik het eens vertellen, dus wat doe ik , ik post het hierop aangezien ik denk dat hier wel mensen zitten die me hierop een goed antwoord kunnen geven.

Bedankt om dit even door te lezen! Ik wacht geduldig op wat antwoorden ( echte )

ciao,

Laatst gewijzigd op 21-08-2007 om 02:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2007, 07:43
Verwijderd
Maak er niet zo'n drama van...je bent 18, geen 81.

Je ontmoet vanzelf een keer iemand die aan je eisen voldoet of iemand die niet aan je eisen voldoet, maar waar het ondanks dat toch zo mee klikt dat je die eisen vergeet. En als je iemand ontmoet die je wat lijkt: doe er dan wat mee. Probeer het gewoon een keer: 'niet geschoten is altijd mis geschoten'.

Ik denk dat het ook zou schelen als je jezelf wat minder knap, wat minder sociaal, enz. zou vinden en in zijn algemeen wat minder waarde aan uiterlijk zou hechten (aanspreken kan heel wat anders zijn dan iemand in eerste instantie ook daadwerkelijk knap vinden - iedereen wil iemand die hem/haar aanspreekt).

Laatst gewijzigd op 21-08-2007 om 07:58.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 07:56
Verwijderd
Wat Leonoor zegt, je bent pas 18. Je gaat niet zomaar voor ieder meisje, niets mis mee. Ik denk dat naarmate je ouder wordt je misschien meer meisjes/vrouwen tegen gaat komen die je wel echt ziet zitten en uiteindelijk ook iemand bij wie je actie onderneemt.

Ik zou kunnen zeggen dat ik me ook niet aangetrokken voel tot de mannen die de meeste vrouwen aantrekkelijk vinden. Brad Pitt? Nah.. doet me niks. Orlando Bloom? Neeee, veel te jongensachtig. Je komt er vanzelf wel achter bij welke meisjes/vrouwen jij je echt lekker voelt en komt er vanzelf ook wel mee in contact.

Laatst gewijzigd op 21-08-2007 om 08:00.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 07:58
Praganonut
Praganonut is offline
Probeer minder ego en gewoon te relaxen... chicks dig that for sure! En stel je eisen wat bij en je zal zien dat er meer uit valt te kiezen dan je dacht.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 08:48
Dott
Dott is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 21-08-2007 @ 08:58 :
Probeer minder ego en gewoon te relaxen... chicks dig that for sure! En stel je eisen wat bij en je zal zien dat er meer uit valt te kiezen dan je dacht.
ja oke, en dan karaktereigenschappen vinden in een vriendin waar je je aan ergert?
Oud 21-08-2007, 08:52
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Dott schreef op 21-08-2007 @ 09:48 :
ja oke, en dan karaktereigenschappen vinden in een vriendin waar je je aan ergert?
nee, dat is bull. maar als je kieskeurig gaat lopen doen werkt natuurlijk ook niet.
Daarnaast zijn er wel wat meer dingen dan alleen karakter waarop een mens kan afknappen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Dott schreef op 21-08-2007 @ 09:48 :
Mwah, alleen op basis van karaktereigenschappen vindt hij toch aardig wat meisjes leuk? Het is meer het uiterlijk wat voor de problemen zorgt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 09:35
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Volgens mij zijn je eisen aardig hoog, waardoor het gewoon wat langer duurt voordat je een vriendin hebt. Is opzich niets mis mee, maar dat moet je dan wel accepteren

En lees ik het nou goed dat je een probleem hebt om vrouwen aan te spreken die wel aan jouw eisenpakket voldoen? Waarom lukt het bij andere vrouwen wel denk je? Want niets is zo'n afknapper als onzeker overkomende mannen.
Oud 21-08-2007, 10:49
Verwijderd
Dit is een zelfoplossend probleem, hoor. Hoe liever jij een relatie(/ONS) wilt, hoe meer je eisen naar beneden gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 10:57
Myuki
Myuki is offline
kous heeft geen fotoboek.
Oud 21-08-2007, 11:06
Verwijderd
Je bent te kieskeurig, waardoor je nog geen chicks hebt gehad.
Je hebt nog geen chicks gehad, waardoor je te onzeker bent om de chicks die je wil aan te spreken.

Dus misbruik gewoon een of ander sletje, en vertel haar dan dat je toch niet "het gevoel" hebt, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 13:00
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 21-08-2007 @ 10:35 :
Want niets is zo'n afknapper als onzeker overkomende mannen.
Vind ik niet.. is juist leuker dan wanneer iemand aankomt met zo'n houding van "ik ben lekker en ik kan iedereen krijgen, jou dus ook, en ik ga je nu versieren en dat vind jij hartstikke leuk".
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 21-08-2007 @ 14:00 :
Vind ik niet.. is juist leuker dan wanneer iemand aankomt met zo'n houding van "ik ben lekker en ik kan iedereen krijgen, jou dus ook, en ik ga je nu versieren en dat vind jij hartstikke leuk".
Er is ook nog iets van een tussenweg..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 13:37
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 15:24
Verwijderd
Toen ik nog 18 was dacht ik dat ook..
Dacht ik ook dat ik één type jongen had, wat echt mijn type was en dat ik per see een vriendje wilde dat er zo en zo uit zag en die en die hobbies had en blabla.

Maar mijn vriend van nu, voldoen eigenlijk aan geen van die eisen die ik toen gesteld had. En toch vind ik hem hartstikke leuk enzo.

Misschien gebeurd dat bij jou ook wel. Dat als je een nadenkt dat het eigenlijk niet uitmaakt of je vriendinnetje wel of niet bepaalde karaktereigenschappen heeft of jezelf tot haar aangestrokken te voelen.

En je onzekerheid tegenover de meisjes die je wel bevallen komt gewoon omdat je jezelf te hoog inschat. Ik ben knap, sosciaal, leuk enz. En dat je bang bent dat zij dat niet vind. Dus als jij je wat minder knap, sociaal enz opsteld ligt de grens minder hoog en kan je gewoon met ze praten en zullen ze je nog leuk vinden ook!

succes
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 15:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ook een vrij hoge standaard. Uiterlijk gezien maakt het me niet zoveel uit, tenzij iemand écht een gedrocht is, maar karaktereigenschappen vind ik vrij belangrijk. En dan ben ik ook nog zo'n snob dat iemand de juiste muziek en film smaak moet hebben anders is een eventuele relatie helemaal uit den boze.
Ik weet dat het dus nogal een tijd kan duren voordat ik zo iemand tegenkom, maar met minder neem ik echt geen genoegen.

Dus óf je stelt je standaard een beetje bij, óf je legt je erbij neer dat je zoektocht nog even kan duren.

Er is helemaal niks mis mee om te wachten op een 'speciaal iemand'. Je bent pas 18 man, je hebt nog tijd zat.
Oud 21-08-2007, 16:17
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
kous schreef op 21-08-2007 @ 03:16 :
Goedemorgen, goedemiddag, goedeavond
Wat het tijdstip ook moge zijn waarop je dit leest.

Ik lig al jaren met mezelf in de knoop, en wow! ik ga het jullie gewoon vertellen!

Dusss, ik ben 18 jaar ( bijna 19 ). Ik ben een man. Ik ben heeel sociaal , ik spreek met wie ik wil, zeg wat ik wil, maar let natuurlijk wel op met wat ik zeg. Ik ben helemaal niet onknap. Heel veel mensen vinden me knap, dat ik er goed uitzie , model blabla.

Genoeg zelf ego voor vandaag. Het is alleen zodat je zou snappen waarin ik me bevindt.

Ik ben gevoellig, doe heel veel sport ( rotsklimmen en triathlon ), ik ben nooit aggresief, ben altijd vriendelijk en zal nooit mensen met opzet kwetsen.

Maar nou mijn probleem!
De waarden waar ik naar zoek in een meisje zijn extreeeeem hoog.
1 op de 10 000 vind ik mooi. En 1 op de 1000 vind ik een zalig karakter hebben. Ik vind het ook klote maar! ik kan niet houden van een meisje die me qua uiterlijk niet aanspreekt. Het zou ook niet eerlijk zijn ten opzichte van haar.

Een nog erger probleem is dat meisjes die andere jongens heel knap vinden, ik "gewoontjes" vind. Het probleem is, dat de meisjes die ik dan wel heel mooi vind, ik gewoon laat gaan!. ALhoewel ik heel sociaal ben tegenover IEDEREEN lukt het bij deze dan niet!

Het ergste van heel dit verhaaltje is dat ik dan nog nooit een vriendin gehad heb, laat staan een one night stand. En ik ben de persoon van wie je DAT helemaaaaal niet zou zeggen!! ' daar gaat die ego weer, gewoon om het je duidelijk te maken)

Nou lag ik weer de hele nacht wakker en d8 misschien moet ik het eens vertellen, dus wat doe ik , ik post het hierop aangezien ik denk dat hier wel mensen zitten die me hierop een goed antwoord kunnen geven.

Bedankt om dit even door te lezen! Ik wacht geduldig op wat antwoorden ( echte )

ciao,
Hoe weet jij nou weer dat je niet kan houden van gewoon knappe meisjes? Je geeft zelf toe nooit iets van een relatie gehad te hebben. Los daarvan: Ja je bent heel sociaal en heel knap, vast. Misschien moet je zulke noties eens uit je hoofd zetten. Zo sociaal ben je dus niet want je krijgt het niet voor elkaar om met de echte hotties te praten. Dat is stap I, realiseren dat je niet zulke vette skills hebt als je zegt dat je hebt. Heel sociaal zijn en een goede kop hebben is niet genoeg voor een supermooi meisje. Sociale lui met goede koppen zijn voor zulke meisjes standaard. Heb je wel eens uitgezocht of gewoon knappe meisjes je echt leuk vinden?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 16:54
kous
kous is offline
Wie zegt dat ze me leuk vinden?
Heb ik ergens zitten verkondigen dat iedereen mij ziet zitten? neen.
Ik maakte gewoon duidelijk dat ik geen gedrocht ben, al zeg ik het zelf.

MEisjes hebben ook hun smaken, hebben ook hun eisen. Bewust of onderbewust. En als ze me leuk vinden OF STEL NU, ze is prachtig, maar ik spreek ermee en je krijgt van die domme gesprekken zonder inhoud. Sorry maar dan hoeft het ook niet meer voor mij hoor.

Ik wil in geen geval overkomen als iemand die denkt dat hij alles is want dat ben ik helemaal! niet.

@smoking --> waar zei ik iets van skills? ik zei dat ik dichtklap
en hou de term skills voor je eigen, wie zegt nou zoiets?
Oud 21-08-2007, 17:15
Electriq
Electriq is offline
Zeurkous.

Dat je 'geen gedrocht' bent is geen onderdeel van je probleem, dat hoef je dus ook niet te benadrukken. Daarnaast doen de woorden "wow!", "heeeeeeeeeel sociaal" en "extreeeeeeeem" niet onder voor "skills".

Je stelt misschien hoge eisen, dat is niet een knop die je zomaar even omzet, of iets waar een geel forum je vanaf kan helpen. Ik stel voor: meet meisjes niet zo aan jezelf want met jouw ego krijgt geen enkel meisje een eerlijke kans.
Oud 21-08-2007, 17:43
mara18
mara18 is offline
Waarop wil je antwoorden? Je stelt geen vraag...

Het enige wat je komt te vertellen is dat je jezelf brad pitt waant en dan ook geen genoegen neemt met minder dan angelina jolie.

Pijnlijk voor jou want dat soort meisjes zullen toch buiten je bereik blijven. Ik vind het dus volkomen logisch dat je nog nooit een relatie hebt gehad.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 17:54
Praganonut
Praganonut is offline
Hey kous, van deze twee dames zou ik de antwoorden maar zeer serieus nemen als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 18:15
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 21-08-2007 @ 08:58 :
Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar te eisen dat je potentiele vriendin je qua karakter en uiterlijk minstens moet bevallen. Al moet je wanneer je kieskeurig bent, je erbij neerleggen dat de liefde voor "jou" als persoon, wat stroever gaat dan bij mensen die minder aan eisen doen.

Maar dat van het minderen in ego is een goed punt
Oud 21-08-2007, 23:53
kous
kous is offline
IK overdrijf gewoon heel sterk Zodat het duidelijk word.
KZit met ene probleem en werk er ook aan, en van ego is helemaal geen sprake. Ik vind mezelf een klungel, waarom zou ik een ego moeten hebben? ik heb nog nooit een relatie gehad !! --->?
Oud 22-08-2007, 00:16
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-08-2007 @ 12:06 :
Je bent te kieskeurig, waardoor je nog geen chicks hebt gehad.
Je hebt nog geen chicks gehad, waardoor je te onzeker bent om de chicks die je wil aan te spreken.

Dus misbruik gewoon een of ander sletje, en vertel haar dan dat je toch niet "het gevoel" hebt, ofzo.
Mepho weet . Het is niet op een oude fiets moet je het leren. Een oude fiets kan nog best mooi zijn.

Het is:

Op een lelijke fiets moet je het leren, als je dan valt maakt het minder uit . Gewoon pakken wat je pakken kan, afmaken die handel!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 00:28
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
kous schreef op 22-08-2007 @ 00:53 :
KZit met ene probleem en werk er ook aan, en van ego is helemaal geen sprake.
Je zou zeggen dat iemand op je ego trapte en dat dat je niet beviel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2007, 09:02
I C U
I C U is offline
Tja, soms moet je mensen gewoon een kans geven. Achter een gemiddeld uiterlijk kan een geweldig persoon zitten. Achter mensen bij wie je het niet verwacht kan een ongelofelijk passievol iets zitten. Kortom, niet gelijk afkeuren
Je hebt tijd zat om een leuke meid uit te zoeken, komt vast wel goed Give it time!
Oud 22-08-2007, 09:09
Promillage
Promillage is offline
Mijn ervaring is dat alleen lelijkerds moeilijk doen over uiterlijk. De oplossing van je probleem is heel simpel: namelijk geen arrogante kwal meer zijn.

Voila:
Citaat:
Myuki schreef op 21-08-2007 @ 11:57 :
kous heeft geen fotoboek.
Oud 22-08-2007, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet je daar dan eens mee stoppen? Overdrijven is niet nodig, zonder wordt het ook wel duidelijk. Misschien is dat overdrijven wel het probleem: misschien overdrijf je irl ook wel, zodat je denkt dat de kans dat een meisje toch niets is minder groot is? Of probeer je anderen irl ook zo extreem duidelijk te maken hoe/wie je bent dat het anderen afschrikt? Kan allemaal.

Ook zonder relatie kun je je zelf prima geen klungel vinden: een mens is meer dan alleen een relatie. En als je je zelf daadwerkelijk een klungel vindt (wat ik niet geloof, want je zegt zelf dat je duidelijk probeert te zijn en dat komt er absoluut niet uit ): ga daar dan aan werken, want dan zit dat je wellicht in de weg.

Mbt dichtklappen: dat leer je alleen maar af door te proberen. Dus door wel gesprekken aan te gaan met meisjes ed. Dat hoeft niet meteen heel diepgaand en alleen met haar te zijn, je kunt prima in een groepje beginnen over 'iets' wat zich voordoet of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 11:03
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
KZit met ene probleem en werk er ook aan, en van ego is helemaal geen sprake. Ik vind mezelf een klungel, waarom zou ik een ego moeten hebben? ik heb nog nooit een relatie gehad !! --->?
Het vinden en daadwerkelijk zijn komt op twee verschillende dingen neer. Eigenlijk waar het op neer komt is dat je een duidelijk moet nuanceren. Ease gewoon, relax. Je bent 18 geen 40. Je hebt niet alles in controle en dat zal ook zo blijven ook.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 12:11
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
kous schreef op 21-08-2007 @ 17:54 :
Wie zegt dat ze me leuk vinden?
Heb ik ergens zitten verkondigen dat iedereen mij ziet zitten? neen.
Ik maakte gewoon duidelijk dat ik geen gedrocht ben, al zeg ik het zelf.

MEisjes hebben ook hun smaken, hebben ook hun eisen. Bewust of onderbewust. En als ze me leuk vinden OF STEL NU, ze is prachtig, maar ik spreek ermee en je krijgt van die domme gesprekken zonder inhoud. Sorry maar dan hoeft het ook niet meer voor mij hoor.

Ik wil in geen geval overkomen als iemand die denkt dat hij alles is want dat ben ik helemaal! niet.

@smoking --> waar zei ik iets van skills? ik zei dat ik dichtklap
en hou de term skills voor je eigen, wie zegt nou zoiets?
Hoe weet jij nou weer dat je niet kan houden van gewoon knappe meisjes? Je geeft zelf toe nooit iets van een relatie gehad te hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 12:26
kous
kous is offline
Ik moet wel zeggen, ik heb genoeg vriendinnen met wie ik reuze fun maak! Maar daar zie ik verder dan ook niks in. Dat zijn gewoon leuke vriendinnen. Zoals ik ook leuke maten heb.

Maar, erg bedankt voor de replies! Ze helpen me wel voorruit, of doen me inzien dat ik nog jong en verwend ben. Ik doe men best

Bedankt
Oud 22-08-2007, 13:02
Promillage
Promillage is offline
Goed zo

Uiterlijk is ook niet echt alles, zeker niet sinds de uitvinding van make up
Oud 22-08-2007, 15:56
SilverBlue
SilverBlue is offline
Mischien helpt het als je meid zoekt die de zelfde hobbie's heeft aan jou ? Dan heb je wel een gespreks onderwerp waar je wat vanaf weet, zodat je niet dichtklapt.

Ik had presies hetzelfde ik dacht alleen dat geen enkele jongen mij leuk vond en durfde ook met geen enkele te praten omdat ik geen onderwerp wist. Totdat ik mijn huidige vriend had ontmoet.

Wij gamen beide en we vonden elkaar erg erg erg aardig Wij zijn nu bijna 3 jaar samen.

Laatst gewijzigd op 22-08-2007 om 15:58.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 17:05
Praganonut
Praganonut is offline
*zucht* een meid die gamed... dat is net zo zeldzaam als een meid die naar metal luistert..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 17:10
Lorelei
Lorelei is offline
Een van de dingen die je leert nadat je een paar relaties hebt gehad, is dat de eisen die je in het begin stelde niet kloppen. Tijdens relaties merk je dat je sommige dingen toch niet zo belangrijk vond als je dacht, en dat er andere dingen zijn waar je niet aan had gedacht maar die je toch wel erg graag terug wilt zien in je vriend(in). Je kan nu wel gaan zoeken naar het meisje die precies in jouw idee past, maar je hebt een grote kans dat dat alsnog niet gaat werken. Daarom moet je gewoon gaan voor iets wat wel erg in de buurt komt van jouw eisen maar niet per se ALLES hoeft te hebben. Je merkt vanzelf welke dingen daarin niet goed gaan en die doe je bij een volgende beter.
Oud 22-08-2007, 17:20
mara18
mara18 is offline
Tof dat je de kritiek goed opneemt en niet meteen in de tegenaanval schiet
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 18:03
Praganonut
Praganonut is offline
Dat weet je niet.. voordeel van internet.

Nee ff zonder dollen: inderdaad goed.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 18:29
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 22-08-2007 @ 18:05 :
*zucht* een meid die gamed... dat is net zo zeldzaam als een meid die naar metal luistert..
Hangt er vanaf wat "luisteren" voor jou betekent en wat je bedoeld met "metal". Iedereen heeft wel een paar nummers die in een ruime definitie van "metal" passen die hij/zij wel goed vind (en regelmaig eens afspeelt).
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 18:42
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 22-08-2007 @ 19:29 :
Hangt er vanaf wat "luisteren" voor jou betekent en wat je bedoeld met "metal". Iedereen heeft wel een paar nummers die in een ruime definitie van "metal" passen die hij/zij wel goed vind (en regelmaig eens afspeelt).
Nou, je kan het ook inderdaad aannemenwat voor metal inderdaad: staal luistert toch wel koud. En luisteren wordt dan toch wel een koude aangelegenheid. Wat ik metal vind: dat is heel groot als je bedenkt dat er ongeveer 15 verschillende soorten metal met ook weer daarin subcategorieen zijn. Muaah, dan kan je een eindje over babbelen. Maar wat bedoel je hiermee verder eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 19:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, je hebt meisjes die metal wel kunnen waarderen, maar bijvoorbeeld slechts 1 stijl ervan. Of dat ze normaal gesproken naar hele andere dingen luistert.
Of dat ze naar dingen luistert die jij als baggermetal beschouwt...

Maar goed, ik weet uit ervaring dat vrouwelijke metalheads helemaal niet zo zeldzaam zijn. Je kan het mss wat minder aan ze zien dan aan de gemiddelde mannelijke metalhead. (Want bij vrouwen valt het niet op als ze lang haar hebben).
Oud 22-08-2007, 19:47
hellebel
hellebel is offline
ja ik hou ook heel erg van epica
Oud 22-08-2007, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 22-08-2007 @ 18:05 :
Als dat jouw criteria zijn dan wens ik je veel succes

Ze moet zeker ook nog OpenBSD interessant vinden en kunnen programmeren?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 20:20
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
*Both* En ik draag niet eens goth/metalhead kleding Eng hè?
Oud 22-08-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 22-08-2007 @ 19:42 :
Nou, je kan het ook inderdaad aannemenwat voor metal inderdaad: staal luistert toch wel koud. En luisteren wordt dan toch wel een koude aangelegenheid. Wat ik metal vind: dat is heel groot als je bedenkt dat er ongeveer 15 verschillende soorten metal met ook weer daarin subcategorieen zijn. Muaah, dan kan je een eindje over babbelen. Maar wat bedoel je hiermee verder eigenlijk?
Dat er nogal een verschil zit tussen een meisje die ooit een nummer van Korn gehoord heeft, en dat wel grappig vond, en een meisje die een verzameling bootlegs van Emperor heeft.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 01:34
kous
kous is offline
Wijs wijs, thx voor die replies he, apprecier het echt.
Maar hou die muziek voor muziek topic kerels!

Maar het is ECHT MOEILIJK om een meisje die je niet zo heel mooi vind toch te proberen versieren. Het klinkt helemaal cliché maar ik zou het ook niet leuk vinden als iemand die mij niet ziet zitten mij zou versieren. Flirten, vind ik gemeen. Leuk, maar gemeen

Maargoed ik probeer dus

BTW : op een of andere manier gedraag ik me altijd anders in bijzijn van " wow wat een schoonheid " hmzz moeilijk.

Laatst gewijzigd op 23-08-2007 om 01:40.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 07:48
Verwijderd
Citaat:
kous schreef op 23-08-2007 @ 02:34 :
BTW : op een of andere manier gedraag ik me altijd anders in bijzijn van " wow wat een schoonheid " hmzz moeilijk.
Volgens mij is dat niet meer dan normaal...?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 11:12
kous
kous is offline
Maar jah, dan is het moeilijk te tonen wie ik ben he
Dan word je zo een tekenfilmcartoon, ogen uit je oogkassen, tong tot op de grond enz ^^
Oud 23-08-2007, 12:17
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
******** schreef op 22-08-2007 @ 21:02 :
Als dat jouw criteria zijn dan wens ik je veel succes

Ze moet zeker ook nog OpenBSD interessant vinden en kunnen programmeren?
Dude, van Unix en software moet ze afblijven... those are daddy's little toys..

Voor de rest maakt het mij in ieder geval niet uit. Het is een voordeel als er een meid die je eigen herrie aan kan horen zonder te piepen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 12:18
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 22-08-2007 @ 21:20 :
*Both* En ik draag niet eens goth/metalhead kleding Eng hè?
Ik geloof dat ik jou wel leuk begin te vinden...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 12:18
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
hellebel schreef op 22-08-2007 @ 20:47 :
ja ik hou ook heel erg van epica
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: