Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2002, 14:45
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
wij horen vaak stemmen in ons huis. Snachts horen wij heel vaak gefluister, mijn moeder kwam een keertje kwaad in onze kamer van SLAPEN! ik zei, mama dat gefluister horen wij ook daarom liggen wij bij elkaar maar wij zeggen niks..

snachtes horen wij dus gefluister bij de trap, we horen voetstappen. (dachten eerst nog aan inbrekers) toen ik uit kwaadheid dat ik niet kon slapen ging kijken, was er niemand maar het gefluister was plots achter me, toen ben ik zowat ter plekkee neergevallen uit angst.

Nu hoor ik vaak mijn naam roepen op mijn kamer als ik alleen thuis ben, maar met mijn moeders stem!

mijn moeder hoort vaak dat zij geroepen word met me vaders stem of die van mij of me zussie.

laatst sochtends om 6 uur ik was alleen wakkeer, ik was boven omkleden, mijn moeder beneden. HOor ik opeens mijn vaders stem op de gang, gewoon mompelen.

dus ik zeg : 'Pap ben je ook al zo vroeg op" geen antwoord. Hoor ik hem verder praten, alsof hij in gesprek was met me moeder. dus ik zeg Mama" die gaf geen antwoord. Me vader hoorde ik praten, dus ik ga de gang op.....hoor hem nog! zie ik hem verdorie op bed liggen! ik als een gek naar beneden, zat me moeder helemaal wit op de bank. Ze zei : 'Patries, niet denken dat ik gek ben, maar ik hoorde papa net praten maar hij was er niet' dus ik vertellen.

later ging ik naar school. Kwam ik uit school vertelde me moeder dat ze die ochtend aan het afwasen was en achter zich hoorde met een kindstemmetje : 'Mama!' ze dacht mijn zusje dus ze ging naar boven, die sliep. Zij weer verder afwassen en probeer niet bang te zijn. hoort ze weer heel snel met kinderstem 'Mammie! en teleglijkertijd enorme wind. Dus zij meteen weg daar, hoorde ze achter haar heel hard MAMA!' toen ging ze naar buiten uit angst. Daarna niks gehoord.

dit soort dingen gebeuren vaak, ik tik dit omdat ik wil weten of iemand hier ervaring mee heeft en weet wat het is. Het engste vinden wij alleemaal dat het 'onze' stemmen zijn die nagedaan worden. Wij zelf zijn of niet thuis, slapen of bezig. Wij zijn het dus niet! En telkens horen we het van 1 of 2 kanten. Eerst van ver dan achter ons....

ik ben bang, wat is dit voor engs?

please, denk niet dat ik gek ben want mijn hele familie hoort het.

verder hebben wij ook last van verschijningen, spullen die omvallen, geklop enzo. maar daar gaat t mij nu niet om, het gaat me nu om die stemmen.
Oud 02-11-2002, 14:48
kitana
kitana is offline
Pff...wat eng allemaal zeg! Ik zou helemaal gek daar worden!
Helaas kan ik dit niet voor je verklaren, wel succes ermee!

Zijn die stemmen er altijd al geweest, of horen jullie ze pas sinds een tijdje?
Oud 02-11-2002, 14:55
legatus
legatus is offline
Citaat:
verder hebben wij ook last van verschijningen, spullen die omvallen, geklop enzo. maar daar gaat t mij nu niet om, het gaat me nu om die stemmen.
Neem contact op met het Parapsychologisch Instituut.

Zou je iets kunnen opnemen van deze fenomen op band recorder, video, of foto?

Volgens mij heb je dit al eens eerder hier gemeld...
Oud 02-11-2002, 16:30
Amuwébee
Amuwébee is offline
waja trek et u niet aan.
Je hebt er toch geen last van?
Oud 02-11-2002, 17:11
legatus
legatus is offline
Citaat:
waja trek et u niet aan.
Ze wordt er bang van...

Simpelweg negeren is wel een hele makkelijke uitspraak.
Oud 02-11-2002, 17:47
Lhika
Lhika is offline
Verklaar mij nu niet gek of ik ben niet aan het joken maar ik geloof dat je met klopgeesten te maken hebt...
Echt waar ik meen het je moet daarvoor met iemand contact op zoeken en speciaal iemand dat die geesten kan verjagen want deze willen jullie alleen maar schrik aan jagen ik zou iemand oproepen als ik weet wie dit soort zaken behandeld laat ik het je weten! Echt waar ik meen het oor het zijn klopgeesten die je bang willen maken... Als je mij niet geloofd nou ja dan kan ik je niet helpen maar ik ben echt niet aan het verzinnen!
Veel geluk
See Ya
Lhika
Oud 03-11-2002, 16:00
Black Reina
Black Reina is offline
mjah, klopgeesten geloof ik niet zow in. ik denk eerder dat het verdwaalde zielen zijn, die daar vroeger hebben gewoond en om een of andere reden daar nog zijn, en dat ze nu hulp willen. ik heb ooit een aantal ervaringen hier mee gehad. een vrouw die ook verdwaald was, ze was vreselijk kwaad en bang en wilde hulp. ze gooide met cd's, gooide een mes uit een boekenkast en ik lag ernaast, valt het ding bijna op me. magoed, gelukkig was het niet in mijn eigen huis, door hulp te vragen is ze nu gelukkig weg. zulke zielen moet je naar het licht sturen
Oud 03-11-2002, 19:47
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
zulke zielen moet je naar het licht sturen [/B]
Ja maar hoe moet dat dan?
Oud 03-11-2002, 21:09
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Misschien zijn het de geesten van een gezin dat een of ander ongeluk heeft gehad?
Dat ze daarom nog bij jullie thuis zitten?

Misschien kun je ergens uitzoeken, bij de gemeente, of er ooit iets vlakbij jullie huis iets gebeurd is, in het verleden.

Waarom die geesten jullie stem nadoen, weet ik niet, misschien om jullie aandacht te trekken?

Sterkte, maar wees er niet al te bang voor, ik denk niet dat ze jullie kwaad zullen doen.
Oud 03-11-2002, 22:02
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
lady of the dark schreef:
Ja maar hoe moet dat dan?
je kan het beste hulp vragen aan iemand, maar ik weet niet precies bij wie je dan moet zijn. wij hadden hulp gevraagd bij een man die we al kenden, hij had een spiritueel winkeltje enzow, misschien zit er bij jou in de buurt ook zon winkeltje? de meeste eigenaars hebben wel verstand van dat soort dingen.
moesent een metalen ronde plaat (dienblad oid) in de desbetreffende kamer zetten met 11 kaarsjes en eentje in het midden en dan vragen of hij/zij aub naar het lucht wil gaan.
als het goed is ging het zo, ik was er zelf niet bij en het is al best wel een poos geleden. het kan zijn dat de zielen niet weggaan omdat het niet krachtig genoeg was. dan moet je alsnog vragen aan iemand die er ervaring mee heeft het te doen. alleen ik weet niet precies bij wie je moet zijn als je niet zown winkeltje met zown eigenaar kan vinden:
Oud 03-11-2002, 22:32
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Amuwébee schreef:
waja trek et u niet aan.
waja dat gaat ook wel zo makkelijk he amai
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken