| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Simpelweg negeren is wel een hele makkelijke uitspraak.
|
|
|
|
Verklaar mij nu niet gek of ik ben niet aan het joken maar ik geloof dat je met klopgeesten te maken hebt...
Echt waar ik meen het je moet daarvoor met iemand contact op zoeken en speciaal iemand dat die geesten kan verjagen want deze willen jullie alleen maar schrik aan jagen ik zou iemand oproepen als ik weet wie dit soort zaken behandeld laat ik het je weten! Echt waar ik meen het oor het zijn klopgeesten die je bang willen maken... Als je mij niet geloofd nou ja dan kan ik je niet helpen maar ik ben echt niet aan het verzinnen! Veel geluk See Ya Lhika
|
|
|
|
mjah, klopgeesten geloof ik niet zow in. ik denk eerder dat het verdwaalde zielen zijn, die daar vroeger hebben gewoond en om een of andere reden daar nog zijn, en dat ze nu hulp willen. ik heb ooit een aantal ervaringen hier mee gehad. een vrouw die ook verdwaald was, ze was vreselijk kwaad en bang en wilde hulp. ze gooide met cd's, gooide een mes uit een boekenkast en ik lag ernaast, valt het ding bijna op me. magoed, gelukkig was het niet in mijn eigen huis, door hulp te vragen is ze nu gelukkig weg. zulke zielen moet je naar het licht sturen
|
|
|
|
|
|
Misschien zijn het de geesten van een gezin dat een of ander ongeluk heeft gehad?
Dat ze daarom nog bij jullie thuis zitten? Misschien kun je ergens uitzoeken, bij de gemeente, of er ooit iets vlakbij jullie huis iets gebeurd is, in het verleden. Waarom die geesten jullie stem nadoen, weet ik niet, misschien om jullie aandacht te trekken? Sterkte, maar wees er niet al te bang voor, ik denk niet dat ze jullie kwaad zullen doen.
|
|
||
|
Citaat:
moesent een metalen ronde plaat (dienblad oid) in de desbetreffende kamer zetten met 11 kaarsjes en eentje in het midden en dan vragen of hij/zij aub naar het lucht wil gaan. als het goed is ging het zo, ik was er zelf niet bij en het is al best wel een poos geleden. het kan zijn dat de zielen niet weggaan omdat het niet krachtig genoeg was. dan moet je alsnog vragen aan iemand die er ervaring mee heeft het te doen. alleen ik weet niet precies bij wie je moet zijn als je niet zown winkeltje met zown eigenaar kan vinden:
|
||
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Jouw stem is nodig voor wereldwijd onderwijs! Verwijderd | 16 | 18-10-2008 01:39 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Blanco stemmen Verwijderd | 6 | 22-11-2006 13:48 | |
| Werk, Geld & Recht |
Jongen van 16 moeten kiesrecht krijgen met een halve stem. Nastro | 29 | 10-01-2006 10:28 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Grondwet] Wat heb je nu daadwerkelijk gestemd (tevens nabespreking) Draakje83 | 352 | 06-06-2005 22:33 | |