| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben biseksueel. Ik werd verliefd op een meisje toen ik 8 was, en daarna nog een paar keer, ik heb 4 maanden een relatie met een vrouw gehad. Ik ben tot zeker mijn 13e zwaar in de war geweest, omdat ik jongens ook leuk vond. Toen was er die verlossende dag in de brugklas toen een of ander jeugdcentrum een standje had met allerlei informatieboekjes voor jongeren over van alles en nog wat. En daar lag ook een heel hip boekje over biseksualiteit bij van het coc. Opeens was alles duidelijk. Ik ben ook gewoon officieel uit de kast gekomen bij mijn ouders, al mijn vrienden weten het.
Ik was al bij de club voor de hype begon. Hell yes. |
|
|
|
|
Ik vind het ook een beetje raar om van een hype te spreken. Misschien komen mensen er nu makkelijker/eerder voor uit, maar er zullen er toch nauwelijks bij zijn die alleen experimenteren omdat het 'hip' is, terwijl ze daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan hebben? Als je nul bisexuele gevoelens hebt, voelt dat namelijk walgelijk en tegennatuurlijk, kan ik me zo voorstellen. Dus ik vind t juist mooi dat het blijkbaar nu kan
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik geef eerlijk toe dat ik me ENORM stoor aan van die meisjes die in de kroeg een ander meisje gaan zoenen voor de neus van hun vriendje/groep jongens, omdat dat geil is. en dan die kerels er naar staan kijken met hun tong op hun schoenen, en die meisjes maar een geil toneelstukje opvoeren. en dan sta ik een eindje verderop enorm met m'n ogen te rollen. :')
en dat maakt het dat zoooo vaak als ik iemand vertel dat ik bi ben, of men erachter komt, hun 1e reactie vaak is ' oh geil' of 'ben je ook into trio's?'. neen. doei! jammer, erg erg jammer. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
ontopic, geen idee ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-01-2008 om 12:58. |
||||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Jongens die pijpen Maik17_ | 59 | 11-04-2013 22:00 | |
| Liefde & Relatie |
Biseksueel, Help mij alsjeblieft.... inpression | 18 | 21-01-2012 23:23 | |
| Liefde & Relatie |
Relatie met M/V aangaan met "homo/biseksueel verleden" SimplyABoy19 | 147 | 17-05-2005 00:53 | |
| Seksualiteit |
geaardheid Jampot | 27 | 18-01-2004 19:47 | |
| Seksualiteit |
biseksueel... psycholoog | 2 | 25-01-2003 21:06 | |
| Liefde & Relatie |
klasgenoot biseksueel of homoseksueel liefschatje | 23 | 19-11-2002 19:47 | |