Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2008, 14:11
Verwijderd
@ volk: misschien is het nu gewoon geaccepteerd om bi te zijn? volgens mij is experimenteren in het algemeen gewoon 'in' maar wanneer niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2008, 14:16
Volk
Volk is offline
@Ave: Ik denk dat het inderdaad het experimenteren is. En dat mensen te snel het label bi op zich plakken omdat ze experimenteren. Volgens mij kunnen er nooit zoveel bisexuelen zijn als er beweerd word. En dan vooral de leeftijd die de meesten hebben zorgt ervoor dat ik ernstige twijfels heb. Na een bepaalde leeftijd loopt het bi-zijn af want het geëxperimenteer is dan wel weer leuk geweest.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:18
Verwijderd
ik vind het lastig om ook te zeggen wanneer iemand bi is of niet. is dat als je al eens verliefd bent geweest op zowel een meisje als een jongen? als je pas op je 30e verliefd wordt op een vrouw, ben je dan vanaf dat moment pas bi of was je het altijd al?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:50
Kitten
Kitten is offline
Volgens mij is iedereen in principe wel op een bepaalde manier genetisch aangelegd om biseksueel te zijn. Sociaal en evolutionair gezien is het gewoon nuttig om bij sterk scheve geslachtsverhoudingen een 'uitweg' te hebben, zeker bij semi-homogane soorten zoals de mens.

Verder on topic: Ik heb nog nooit gevoelens gehad voor een jongen of het idee dat ik ze zou kunnen krijgen. Meisjes daarintegen . Dus ik beschouw mijzelf wel als 'flink hetero'.
Oud 22-01-2008, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben in ieder geval nog nooit verliefd geweest op een meisje.
En denk dat ook nooit te worden, maar zeg nooit nooit. Meisjes zijn vaak prachtig though, ik vergaap me vaker aan meisjes dan aan jongens. (maar misschien kom ik op de verkeerde plekken en verstoppen alle mooie mannen zich ergens anders)
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 16:32
Verwijderd
Ik ben biseksueel. Ik werd verliefd op een meisje toen ik 8 was, en daarna nog een paar keer, ik heb 4 maanden een relatie met een vrouw gehad. Ik ben tot zeker mijn 13e zwaar in de war geweest, omdat ik jongens ook leuk vond. Toen was er die verlossende dag in de brugklas toen een of ander jeugdcentrum een standje had met allerlei informatieboekjes voor jongeren over van alles en nog wat. En daar lag ook een heel hip boekje over biseksualiteit bij van het coc. Opeens was alles duidelijk. Ik ben ook gewoon officieel uit de kast gekomen bij mijn ouders, al mijn vrienden weten het.

Ik was al bij de club voor de hype begon. Hell yes.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 16:39
stout!
stout! is offline
Ik vind het ook een beetje raar om van een hype te spreken. Misschien komen mensen er nu makkelijker/eerder voor uit, maar er zullen er toch nauwelijks bij zijn die alleen experimenteren omdat het 'hip' is, terwijl ze daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan hebben? Als je nul bisexuele gevoelens hebt, voelt dat namelijk walgelijk en tegennatuurlijk, kan ik me zo voorstellen. Dus ik vind t juist mooi dat het blijkbaar nu kan .
Oud 22-01-2008, 16:47
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Die hype was er acht jaar geleden ook al. Meisjes zoenen graag met meisjes omdat jongens dat geil vinden. Vooral in discotheken kom je van die modebi's tegen
Oud 22-01-2008, 17:16
Fayette
Van Dale zegt dit er van:
bi·sek·su·eel: seksueel gericht zijnd op beide geslachten

Dus niets over verliefd zijn ed. Ik kan me best seksueel aangetrokken voelen tot een meisje, maar ik schaar mezelf niet echt onder de categorie 'biseksueel'. Maar goed, dat hokjesgedoe ook altijd!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 17:33
Verwijderd
Citaat:
maar er zullen er toch nauwelijks bij zijn die alleen experimenteren omdat het 'hip' is, terwijl ze daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan hebben? Als je nul bisexuele gevoelens hebt, voelt dat namelijk walgelijk en tegennatuurlijk, kan ik me zo voorstellen. Dus ik vind t juist mooi dat het blijkbaar nu kan .
Neuh. Ik val ook niet op plastic, maar seks met een vibrator vind ik ook niet walgelijk en tegennatuurlijk. Iets kan best lekker voelen zonder dat jij per se opgewonden hoeft te raken van datgeen/diegene die dat gevoel veroorzaakt. Ik denk dat vrij veel mensen die beweren dat ze seksuele gevoelens voor hetzelfde geslacht hebben, in feite dit soort dingen daarvoor verwarren.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 19:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik vind het ook een beetje raar om van een hype te spreken. Misschien komen mensen er nu makkelijker/eerder voor uit, maar er zullen er toch nauwelijks bij zijn die alleen experimenteren omdat het 'hip' is, terwijl ze daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan hebben?
Nou, volgens mij gebeurt dát juist redelijk vaak, dat mensen voor de lol een beetje experimenteren en met een ander meisje gaan zoenen, gewoon omdat het stoer is of zo. En dat is helemaal niet zo mooi, want echt biseksuele of homoseksuele mensen worden daardoor niet serieus meer genomen, het lijkt nu net alsof het helemaal geaccepteerd is, maar dat is niet zo. Het is geaccepteerd om te zoenen met een ander meisje, maar niet om er verliefd op te worden.
Oud 22-01-2008, 19:59
Fayette
Citaat:
En dat is helemaal niet zo mooi, want echt biseksuele of homoseksuele mensen worden daardoor niet serieus meer genomen, het lijkt nu net alsof het helemaal geaccepteerd is, maar dat is niet zo.
Wat voor ongein is dit dan? Ik voel me als heteroseksueel toch ook niet beledigd als mensen met elkaar zoenen voor de lol.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 20:08
Verwijderd
Ik geef eerlijk toe dat ik me ENORM stoor aan van die meisjes die in de kroeg een ander meisje gaan zoenen voor de neus van hun vriendje/groep jongens, omdat dat geil is. en dan die kerels er naar staan kijken met hun tong op hun schoenen, en die meisjes maar een geil toneelstukje opvoeren. en dan sta ik een eindje verderop enorm met m'n ogen te rollen. :')

en dat maakt het dat zoooo vaak als ik iemand vertel dat ik bi ben, of men erachter komt, hun 1e reactie vaak is ' oh geil' of 'ben je ook into trio's?'. neen. doei! jammer, erg erg jammer.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 20:08
Verwijderd
en niet dat ik me beledigd voel ik vind het gewoon vervelende mensen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 20:21
Aurora
Aurora is offline
Hm, ik kan verliefd worden op vrouwen/meisjes en ik kan ze ook razend sexy etc etc vinden maar ik hou niet van hokjes dus ik weiger mezelf bi danwel hetero te noemen.
Oud 23-01-2008, 10:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Wat voor ongein is dit dan? Ik voel me als heteroseksueel toch ook niet beledigd als mensen met elkaar zoenen voor de lol.
Wat ChocLot zegt. Imagoschade en zo. En dat is heel anders, want heteroseksualiteit is de norm, iedereen weet dat je daarbij ook gewoon verliefd kan zijn.
Oud 23-01-2008, 20:28
Natjee-
Natjee- is offline
Ik ben niet bisexueel
maar heb er niks op tegen om een keer met een meisje te zoenen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 12:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ach er zijn blanken die vanuit diep in hun hart wensen om zwart te zijn.
Dat ken ik

ontopic, geen idee

Citaat:
Maar een verschil is dat hetro zijn nou niet echt lastig is in de huidige maatschapij. Misschien is het accepteren van meisjes die elkaar zoenen een opstap voor echte acceptatie, maar ben bang dat dat een utopie is

Citaat:
Ik vind het ook een beetje raar om van een hype te spreken. Misschien komen mensen er nu makkelijker/eerder voor uit, maar er zullen er toch nauwelijks bij zijn die alleen experimenteren omdat het 'hip' is, terwijl ze daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan hebben? Als je nul bisexuele gevoelens hebt, voelt dat namelijk walgelijk en tegennatuurlijk, kan ik me zo voorstellen. Dus ik vind t juist mooi dat het blijkbaar nu kan .
Weet dat nog zo net niet, verschillende culturen hebben verschillende samenstellingen in sexuele voorkeur, zou niet weten hoe dit precies zit, maar lijkt me sterk dat het alleen te maken heeft met het feit van ervooruit durven komen

Laatst gewijzigd op 24-01-2008 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 15:48
Rainn
Rainn is offline
Ik...denk ik?
Oud 25-02-2008, 09:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ik zit ook altijd vriendschappelijk aan borsten, maar op de één of andere manier wordt dat niet altijd begrepen..
Coffee > keyboard verdomme
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 09:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ik ben niet biseksueel in de zin dat ik sexueel opgewonden kan raken van iemand van hetzelfde geslacht. Ik kan wel heel erg onder de indruk zijn van andere jongens en heb ook zeker een mening over hun uiterlijk etc.
Volgens mij zijn gozers die zeggen dat ze niet in kunnen schatten of een andere kerel knap is, gewoon onzeker over hun seksualiteit.

Citaat:
Omg. Nu zie ik een of andere freak voor me met een prikbord naast zijn pc waarop van iedereen staat wat hij/zij vandaag gepost heeft, wat zijn/haar meningen zijn over dingen die Freak belangrijjk vindt, en er wordt geturfd hoe vaak iemand commentaar op Freak heeft.
Je moet echt eens naar een forummeeting gaan, mensen houden gewoon niet op met roddelen over wie wat met wie doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten