![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Tevens wil ik erop wijzen dat een veelgehoorde drogreden, namelijk een VN studie over AIDS en besnijdenis ten eerste ondeugdelijk is vanwege een verkeerd statistisch verband, en ten tweede niet relevant is omdat het debiel zou zijn om AIDS te bestrijden met een middel dat een werking van nauwelijks een paar procent heeft, terwijl we middelen met 99,9% effectiviteit hebben.[/QUOTE] Ik ken de studie niet. Als die middelen van 99,9% net zo goed iedereen kan bereiken, die dat nodig heeft is dat prima ook, maar het kan net zo goed naast besnijdenis gedaan worden. Dus i.p.v. 'Of', 'En'. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-03-2008 om 22:01. Reden: mits --> tenzij |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Daarnaast postten we het vrijwel gelijktijdig, waardoor ik dus niet wist wat je postte. Ook gaat het niet om een studie van de VN, maar van de WHO. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Daarnaast moet je maar eens je voorhuid over een spijkerbroek heen schuren, en nagaan wat er gebeurd als dat 24/7 plaatsvind na een verminking. Citaat:
Daarnaast vind ik het grappig dat je nog een klassieke drogreden gebruikt, die van bereikbaarheid. Het is heel wat lastiger om iemand een ziekenhuis en een operatie te bieden, in plaats van hem gewoon een condoom te geven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar zelf niet aan gedacht hebt. Citaat:
Doet een student of promovendus zoiets, dan slacht men het onderzoek prompt.
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Even terug naar Fitna trouwens, ik vraag me echt af wat Wilders al die maanden heeft zitten doen. 'Hij is nog niet af' was gezien de kwaliteit van het filmpje een vrij bedenkelijke reden om hem zo vaak uit te stellen, want dit is gewoon een middag werk geweest. Ik neem aan dat Wilders toch aardig lang heeft na zitten denken hoe schokkend hij de film wilde maken.
||
Citaat:
Aanvankelijk wilde Wilders de Koran verbranden of desnoods verscheuren, maar na vermanende toespraken van Balkenende, die hem wees op de economische gevolgen, bond Wilders in. Vandaar ook dat gesleutelde gedoe met de scheurgeluiden uit een telefoonboek. Die hele discussie over de inhoud zal ook wel wat tijd in beslag hebben genomen. |
![]() |
|
Parool 29/03/2008
Fitna op site Al Mansouri MAASTRICHT - De organisatie van de in Iran met de doodstraf bedreigde Maastrichtenaar Abdullah al Mansouri heeft dit weekeinde de film Fitna van Geert Wilders op de eigen website gezet. Volgens de zoon van Al Mansouri, Adnan, gebeurt dit omdat de film de machthebbers in Iran een spiegel voorhoudt. Vader Al Mansouri is president van de Ahwaz Liberation Organization (ALO). Die vecht voor autonomie van het aan de Perzische Golf gelegen gebied, dat 83 jaar geleden door Iran werd bezet. Veel inwoners van dit gebied zijn volgens Adnan al Mansouri christelijk, maar werden door de ayatollahs gedwongen om moslim te worden. Volgens Adnan laat de film van Wilders precies zien waar de ayatollahs op uit zijn. Vader Mansouri werd twee jaar geleden tijdens een rondreis in Syrië opgepakt en aan Iran uitgeleverd, waar hem de doodstraf wacht wegens ''terrorisme''. Over de reactie van Iran op de film Fitna zegt Adnan al Mansouri: ''Zwakke geesten als die in Iran grijpen alles aan om zich agressief op te stellen. Maar de film laat feiten zien, laat zien hoe de machthebbers van Iran zich gedragen''. ''Wilders heeft 11 september niet veroorzaakt, hij heeft over dat soort zaken een goede film gemaakt''. Adnan Al Mansouri gaat ervan uit dat plaatsing van Fitna op de website zal leiden tot beledigingen en bedreigingen aan zijn adres. ''Zo reageren fanatici nu eenmaal op hen onwelgevallige geluiden''. Hij denkt niet dat het plaatsen van Fitna op de website van ALO de machthebbers in Iran provoceert om het doodvonnis voor zijn vader sneller te voltrekken. ''Bovendien laten wij ons niet intimideren, het gaat hier om vrijheid van meningsuiting, een democratisch recht waar wij als organisatie voor staan''. (ANP)
||||
Citaat:
Citaat:
De geregistreerde werkloosheid onder niet-westerse allochtonen is 15,5%. Dat is al wel een aardig beetje meer. Daar komt dus nog de niet-geregistreerde werkloosheid van niet-westerse allochtonen bovenop. Citaat:
Ik zeg toch juist dat er in refo-kringen wél mishandeld word bij kinderen? In die bepaalde kringen gebeurt het in ieder geval met een ander doeleinde, namelijk het opvoeden van kinderen. In moslimkringen echter, heb ik mijn twijfels bij. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zoals al in veel topics door veel mensen aangehaald is dat nederland het mondiaal en zelfs europees gezien enorm goed doet op zowel inflatie- als werkloosheidscijfers, het feit dat wij vluchtelingen en ook andere imigranten een basis bieden kunnen we ons veroorloven, enerzijds economisch (werkmigratie, oorlogsmigratie e.d.) anderzijds diplomatieke banden. in dat geval kan je beter zeuren over de (deels onze schuld) surinaamse staatsschuld van enkele miljarden die we afbetalen, blunders die recentelijk gemaakt zijn in de zorg, thuiszorg en kennisfaciliteiten of voor mijn part de NS Hispeed. Blame it on the monkey werkt niet.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
"De SP wil af van een ontwikkelingsbeleid dat voornamelijk is gericht op vrijhandel. Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.scp.nl/publicaties/persbe...3770249x.shtml wow en in onze parlementaire democratie is er natuurlijk ook altijd 1 partij de baas o.a. denk ik dat nederlanders er vaker mee wegkomen, hetzij door het een hetzij door het ander.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
aantal allochtonen westers 1.428.968 8,8% van de totale bevolking 2006 niet-westers 1.722.534 10,5% van de totale bevolking 2006 totaal 3.151.502 19,3% van de totale bevolking 2006 uit mijn vorige bron: Nederland telt bijna 450.000 niet-westerse allochtonen met een vaste baan of een eigen bedrijf. dan komt daar nog een deel freelancers en uitzendpersoneel bij.
Laatst gewijzigd op 31-03-2008 om 17:01. |
![]() |
||
Citaat:
Een boer of soldaat is duurder, maar in ieder geval wel nuttig. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je getuigt wel van een enorme arrogantie op het gebied van de bijdrage aan de maatschappij van allochtonen en dat zonder ook maar met één keiharde bron of feit te komen, dat niet direct weer onderuit gehaald wordt. Haha, jij beetje bang?? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Okee het kost veel geld, maar iedereen heeft er baat bij. Dus ja, om het nou schadelijk te noemen... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Kijk bijvoorbeeld naar hoeveel moslimfundamentalisten (en dus allochtonen) in de Tweede Kamer zitten. Kijk naar het aantal niet-westerse allochtone werklozen in Nederland, vergeleken met het aantal autochtone werklozen. Vertel jij mij dan eens waarom allochtonen wél iets zouden betekenen voor de maatschappij? In ieder geval meer dan autochtonen? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Zonder allochtonen stort de economie in. De arbeidsmarkt is al krap genoeg zoals hij nu is. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 233 | 22-07-2012 10:30 | |
Geert Wilders. Sander =D | 498 | 13-02-2011 11:38 | |
Tussentijdse peiling Verwijderd | 435 | 31-03-2009 17:28 | |
Nieuws (in? en) over het Midden-Oosten Gatara | 181 | 11-09-2008 16:31 | |
Gevolgen van Fitna: deel 2 Mobius | 100 | 07-04-2008 22:35 | |
uva studenten klagen wilders aan Joostje | 215 | 05-03-2008 18:44 |